Mitä tekisit, jos näkisit horisontissa kymmeniä metrejä korkean metallisen tripodi-hirviön kuleksimassa?
Mitä tekisit, jos näkisit horisontissa jättikokoisen tripodin?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on pari metriä korkea Manfrotto. Lasketaanko se?
- Anonyymi
En tiedä, mutta nyt mulla on Manfrotto-mainoksia ruutu täys.
- Anonyymi
Ampuisin alas, tietenkin. Hornetilla.
- Anonyymi
Mä turvautuisin Sergeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä turvautuisin Sergeihin.
Minä taas Svetlaanaan. Irina 500, Burana 600.
- Anonyymi
Aloittaja on kuullut jostain hienon sivistyssanan, tietämättä edes mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
tripodi ei ole sivistyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bodia ja tsemppistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mielestä varmaan kaikki vierasperäiset sanat on "sivistyssanoja". 😃😆🤣🤣🤣
Aloittaisin vihapuheen.
- Anonyymi
Nauraisin, mutta jos kohti tulisi Triffidi, juoksisin karkuun.
- Anonyymi
Juu, triffidien (John Wyndham) kanssa ei ole leikkimistä. Ne muuten leviävät koko ajan Suomessa pitäen matalaa profiilia. Kasvikirjassa niitä kutsutaan jättiläispalsamiksi. Ja kun taivas on täynnä tuhansien satelliittien parvia niin kannattaa pitää silmät kiinni eikä katsella jos ylhäällä alkaa näkyä outoja valoilmiöitä. Ettei mene näkö.
Kun triffidit ovat levinneet tarpeeksi niin yhtäkkiä ne kasvavat täyteen mittaansa ja alkavat tappaa väestöä. SLUUUUURP----SLÄP! ja taas yksi ihminen puree pölyä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, triffidien (John Wyndham) kanssa ei ole leikkimistä. Ne muuten leviävät koko ajan Suomessa pitäen matalaa profiilia. Kasvikirjassa niitä kutsutaan jättiläispalsamiksi. Ja kun taivas on täynnä tuhansien satelliittien parvia niin kannattaa pitää silmät kiinni eikä katsella jos ylhäällä alkaa näkyä outoja valoilmiöitä. Ettei mene näkö.
Kun triffidit ovat levinneet tarpeeksi niin yhtäkkiä ne kasvavat täyteen mittaansa ja alkavat tappaa väestöä. SLUUUUURP----SLÄP! ja taas yksi ihminen puree pölyä...Entäs reptiliaanit?
- Anonyymi
Alkaisin syyttää kaikkia lähistöllä olevia, jotka olisivat myös havainneet sen, turhasta paniikin lietsomisesta.
- Anonyymi
Tuo on hyvä! Ottaisit siis mallia ilmastokeskustelusta ja koronakeskustelusta vaientaen väärät mielipiteet.
Voisit myös sanoa että eihän se ole kuin vähän isompi versio tavallisesta kameranjalustasta eli ihan turha meuhkata asiasta. Joka jannuhan on tuollaiseen joskus törmännyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä! Ottaisit siis mallia ilmastokeskustelusta ja koronakeskustelusta vaientaen väärät mielipiteet.
Voisit myös sanoa että eihän se ole kuin vähän isompi versio tavallisesta kameranjalustasta eli ihan turha meuhkata asiasta. Joka jannuhan on tuollaiseen joskus törmännyt.Niin ja ihmisten vain pitää tottua tripodien tekemiin murhiin kyllä niihin tottuu
- Anonyymi
Ohjaisin ja neuvoisin sen vokkiin...
- Anonyymi
Sanoisin hitlerille että "Mitäs läksit, niiii"
- Anonyymi
Alkaisin riehumaan vasurina ja ikuisena tukilaana.
Syyttäisin valkoista miestä ja rikkoisin paikkoja itkupotkuraivon partaalla.
Sylkisin poliiseja naamaan ja syyttäisin heitäkin.
Sitten vetäisin töötit ja jatkaisin loisimista mustien BLM toverinieni kanssa äitini yläkerrassa. - Anonyymi
Soittaisin lähimpään armeijan esikuntaaan tänne tarvittaisiin taas kranaatinheitinkeskitystä...
- Anonyymi
Soittaisin sipilälle ja sanoisin että tulee koko suvun kanssa avaruusaluksen viereen...
- Anonyymi
Kysy Kulmunilta!
Marin, Ohisalo, Andersson liian ulalla noin vaativaan kysymykseen. - Anonyymi
Aattelisin. Taitaa olla mielikuvitus olento🤔
- Anonyymi
Säikähtäisin, joko ne alkaa kapittaa vihreiden ja punaisten lisäksi normikansalaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826