koskaan liian pitkälle?
Onko flirttailusi mennyt
100
2700
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
En tiedä onko?
- Anonyymi
No ei vielä. Ihan hyvällä mallilla ollaan...😏😌
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Huljuti puljuti.
Sitähä sää kysyit... 😘
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Huljuti puljuti.
*raaputtaa parrasta*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*raaputtaa parrasta*
Ota huomioon että J-76 on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon että J-76 on nainen.
Hömpöti pömpöti. Sillä on parta. Johon upotetaan sormet.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Keneltä kysyin tiedätkö? 😉
Tiedätkö sinä? 😉😉😉
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tiedän keneltä kysyin ja keneltä en kysynyt. 😉
Minä myös 😉😉😉
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tiedän keneltä kysyin ja keneltä en kysynyt. 😉
Kysyitkös Pöntöltä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkös Pöntöltä??
Keneltä sinä kysyit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä sinä kysyit??
Pönttö ei kysynyt janskulta ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkös Pöntöltä??
Näkyykö pönttöä?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En kysynyt. Eräältä toiselta kysyin. 😛
Pönttö onkin hyvä vara 2:nen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttö onkin hyvä vara 2:nen.
Laastari.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En saa ykköstä ja en halua ketään muutakaan laastariksi.
Ja silti lähentelet sähköpostissa?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ykkönen ei ole korvattavissa Pöntöllä.
Pönttö ei ehkä sua halua.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ykkönen ei ole korvattavissa Pöntöllä.
Pönttö on tarjonnut ämpäriä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Aijaa. En mielestäni.
Mitä se sitten on?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Pitäisi tietää. On selitetty.
Ei ole. Selitys kirjoitetaan nyt tähän palstalle tai klo 19 jälkeen se on lähentelyä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Pitäisi tietää. On selitetty.
Missä? Mitään ei näy???
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Selitys kirjoitetaan nyt tähän palstalle tai klo 19 jälkeen se on lähentelyä.
Toivoit siis lähentelyä? 😉
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En saa ykköstä ja en halua ketään muutakaan laastariksi.
Pildeä pyysit 1 vaihtoehdolta?!?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Toivoit siis lähentelyä? 😉
Käsitän sen niin ellet kerro syytä! Mitä muuta?????
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Käsitä sitten niin. 😏
Mitähän tuokin nyt meinaa. On kaverilla salattavaa.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En pyytänyt.
Pyysit muttet saanu.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En pyytänyt.
Pyysit.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En ole pyytänyt pillua keneltäkään. 😃
Kyllä ☝️
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En.
Joo-o.
- Anonyymi
Sinun'fliettailusi' on mennyt liian pitkälle, Juha Imppu. Olet ihmiselämän kadotus.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun'fliettailusi' on mennyt liian pitkälle, Juha Imppu. Olet ihmiselämän kadotus.
Yhym..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti, koska varatuomari Juha M. Imppu on vihitty jo 2.10. 2020 suloisen Evansa kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti, koska varatuomari Juha M. Imppu on vihitty jo 2.10. 2020 suloisen Evansa kanssa.
Kuka helvetti on edes Juha Imppu?
Anonyymi kirjoitti:
Hömpöti pömpöti. Sillä on parta. Johon upotetaan sormet.
On mulla parta, mutta se on alapäässä. Kyllä siihenkin voi sormet upottaa, kuka uskaltaa onkin jo kokonaan toinen keissi. 🤣
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kuka helvetti on edes Juha Imppu?
Hän on mies, joka ei flirttaile ja joka siksi vei Evansa suoraan vihille Johanneksen kirkossa 2.10. 2020.
Huimaavan rakastuneita ja onnellisia ovat, vaikka monet turhaan yrittävät heitä erottaa. Anonyymi kirjoitti:
Hän on mies, joka ei flirttaile ja joka siksi vei Evansa suoraan vihille Johanneksen kirkossa 2.10. 2020.
Huimaavan rakastuneita ja onnellisia ovat, vaikka monet turhaan yrittävät heitä erottaa.Aha. No onnee heille.
- Anonyymi
Eipä ole mennyt ainakaan omasta puolesta. Sitä mitä toinen ajattelee niin se ei kuulu mulle
- Anonyymi
Mutta vastasit tähän, joten koet jo toimintasi joksikin. Jollain tavalla se silloin kuuluu.
- Anonyymi
On mennyt ja se lähti harmittomasta viestittelystä joka muutti sävyä molemminpuolin 👎🏻
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Miten hoidit tilanteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui? Miten hoidit tilanteen?
No sehän meni ihan lapasesta koko homma ja päädyttiin monta kertaa sänkyyn tämän johdosta ... Siinä ei oikeastaan ollut mitään muuta kuin seksiä sitten että ... Ei sitä tarvitse katua kyllä yhtään mutta sit alko menee jo ihan yli jossain vaiheessa 👎🏻 alko tulemaan myös painostusta kehiin ja kaikkea muuta kurjaa
- Anonyymi
Miksi Genio koukuttui Jazuliin..?
- Anonyymi
Venäjänkielix
- Anonyymi
Vastahan se on alkanut.
- Anonyymi
Ei ole. Osaan flirttailun jalon taidon ja tiedän missä raja kulkee.
Jotku vastapuolet sitten ei. Hyvin yleistä että mies tulkitsee naisen flirtin kutsuksi sänkyyn. Ja siinä sitten meneekin pilalle koko hauskuus.
Harmittavaa että Suomessa ei osata flirttailla. Se on hauskaa ja harmitonta ja kaikille jää hyvä mieli kun se tehdään oikein ja oikeissa rajoissa!Suosittelen tutustumaan muslimimaissa esiintyvään flirttailuun. Jos mies näkee naisen nilkat, niin mies tulkitsee sen kehoitukseksi ottaa nainen väkivaltaisesti.
- Anonyymi
olenbotti kirjoitti:
Suosittelen tutustumaan muslimimaissa esiintyvään flirttailuun. Jos mies näkee naisen nilkat, niin mies tulkitsee sen kehoitukseksi ottaa nainen väkivaltaisesti.
Mitä helttiä, tuon oot keksiny ite!
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helttiä, tuon oot keksiny ite!
Telkusta tuli joskus asiaohjelma jossa puhuttiin siitä kuinka vieraista kulttuureista (2015 pakolaisaallon jälkeen) tuli läjäpäin miehiä jotka eivät ymmärtäneet, että suomalaisessa kulttuurissa naiset katsovat miehiä(kin) silmiin eikä kyse ole kehotuksesta ottaa nainen rajusti.
- Anonyymi
Kyllä mun flirtti on kutsu sänkyyn. t. nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mun flirtti on kutsu sänkyyn. t. nainen
Liian totista minun makuun.
T. Mies joka flirttaa, vaikka on vakaassa suhteessa, eikä petä ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian totista minun makuun.
T. Mies joka flirttaa, vaikka on vakaassa suhteessa, eikä petä ikinä.Tykkäät sitten kiusata naisia? Antaa ymmärtää, mutta sitten sanot eiku tää oli vain vitsillä?
- Anonyymi
Flirttailu pitäisi kieltää!
Ei. Minä en flirttaile vaan pysyn aina asialinjalla.
- Anonyymi
Niin minäkin.
- Anonyymi
Ei voi mitään, jos silmiin katsomista pidetään iskuyrityksenä, pitäisi vissiin hoitaa keskustelut omiin varpaisiin tuijottaen. Suomalaiset apinatasolla sosiaalisessa kanssakäymisessä, olisiko pitkällä talvikauden eristäytymisellä omiin oloihin tekemistä asian kanssa. Sitten keväällä seotaan.
Pikemminkin liian lyhyelle. Mutta eihän täällä sinkuissa viitsisi edes käydä, jos ei olisi pientä flirttiä
Jaa, no minun kanssa flirttisi on edennyt juuri sopivan pitkälle. Luulisin. Tosin suorat, mutta kaksimieliset juttusi jääneet huomattavan vähälle viimekuukausina. Kai se on, kun on jo päässyt kolmospesälle, niin flirtti jää vähän vähemmälle.
Alat pitämään minua itsestään selvyytenä .. vai?
Ehkä sinun pitäisi flirttailla enempi .. niin minulle kuin muillekin palstanaisille.
No .. joka tapauksessa.. tykkään jutuistasi. Ja tykkään sinustakin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, no minun kanssa flirttisi on edennyt juuri sopivan pitkälle. Luulisin. Tosin suorat, mutta kaksimieliset juttusi jääneet huomattavan vähälle viimekuukausina. Kai se on, kun on jo päässyt kolmospesälle, niin flirtti jää vähän vähemmälle.
Alat pitämään minua itsestään selvyytenä .. vai?
Ehkä sinun pitäisi flirttailla enempi .. niin minulle kuin muillekin palstanaisille.
No .. joka tapauksessa.. tykkään jutuistasi. Ja tykkään sinustakin.Flirtit etenivät jo miltei vuoden kestäneeseen tapailusuhteeseen.
Enhän toki pidä sinua itsestäänselvyytenä.
En ehkä flirttaile enemmän, mutta voin pitää sinua kädestä useammin, silleen kuin joskus kävelylenkillä, kunnolla heiluttaenpujotteIija kirjoitti:
Flirtit etenivät jo miltei vuoden kestäneeseen tapailusuhteeseen.
En ehkä flirttaile enemmän, mutta voin pitää sinua kädestä useammin, silleen kuin joskus kävelylenkillä, kunnolla heiluttaenNiin.. meillähän on vuosipäivä viikon päästä..
Eli aika tarkkaan on vuosi vällyjä heiluteltu. Sillä mä sitä jotakin kivaa haluaisin ensi treffeille. Vaikkakin olemme vain tapailusuhteessa. Mutta siitä voimmekin keskustella privana...
Heh.. hauska toi sun tyylisi.. me gusto mucho.pujotteIija kirjoitti:
Flirtit etenivät jo miltei vuoden kestäneeseen tapailusuhteeseen.
En ehkä flirttaile enemmän, mutta voin pitää sinua kädestä useammin, silleen kuin joskus kävelylenkillä, kunnolla heiluttaenTommoisen tein tänään exälle.. synttärilahjaksi.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustikka-valkosuklaakakku
Haluaisitkos sinä jotakin vuosipäivän kunniaksi?Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. meillähän on vuosipäivä viikon päästä..
Eli aika tarkkaan on vuosi vällyjä heiluteltu. Sillä mä sitä jotakin kivaa haluaisin ensi treffeille. Vaikkakin olemme vain tapailusuhteessa. Mutta siitä voimmekin keskustella privana...
Heh.. hauska toi sun tyylisi.. me gusto mucho.Juu, ehkä jotain kivaa keksitään
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tommoisen tein tänään exälle.. synttärilahjaksi.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustikka-valkosuklaakakku
Haluaisitkos sinä jotakin vuosipäivän kunniaksi?Toivoisin saavani paremman kakun kuin exäsi :D
pujotteIija kirjoitti:
Toivoisin saavani paremman kakun kuin exäsi :D
Hee. .. saat torttua.. 3-4 kertaa.. sitä ei exäni saa. Tosin saat kakkuakin jos haluat.. toiveita otetaan vastaan...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hee. .. saat torttua.. 3-4 kertaa.. sitä ei exäni saa. Tosin saat kakkuakin jos haluat.. toiveita otetaan vastaan...
Torttu kuulostaa paremmalta, mutta minähän voisin tuoda kakkua
No on.... suhde päsähtänyt ykskaks... siinä sitä sit ollaan, perhana! 😳
Ei vainenkaan...😁
Pikkujekkuilu on kivaa, mutta pitää osata rajoittaakin. 😃- Anonyymi
Joidenkin mielestä flirttailu ei tarkoita mitään. Millaista se kevyt flirttailu sitten on? Jos miehellä alkaa housuissa pullottaa ja naisella p.... kostua, niin sekin on varmaan joidenkin mielestä vaan kevyttä arkipäivän piristystä?
- Anonyymi
Jep 😂 Toisille se on sitä.
- Anonyymi
Jaa, ei!
- Anonyymi
Flirtti ei ole omalta osalta mennyt koskaan yli, miehillä kyllä on.
Oma flirtti on kilttiä. Lähinnä eleitä (kädet vyötäröllä, pään kallistamista, ryhdin korjaamista tai vartalon asennon hienovaraista muuttamista, toisen asentojen peilaamista), katsetta silmiin ja silmien loistamista. Yhtä hyvin samaa voisi kutsua sosiaalisuudeks ja normaaliksi vuorovaikutukseksi. Kun antaa eleillä ymmärtää, että olet viehättävä ja mukava tyyppi, vastapuolen on paljon helpompi tehdä yhteistyötä, kuin jos on olo, että tuo toinen on outo kummajainen, joka ei tykkää minusta. Saan useimmiten uuteen ihmiseen kohtuullisen helposti kontaktiin ja usemmiten.
On kyllä tilanteita, jossa flirtti on johtanut molemminpuoliseen/yksipuoliseen ihastumiseen. Tästä on esimerkki vuosien takaa, jolloin firman juhlien paluumatkalla täydessä tilausbussissa, vieressä istuva kollega vaivan sanoi, että tekisi mieli suudella, katsoi silmiin ja aloitti. 😂 No ei se haitannut, koska olin täysillä mukana ”juonessa”. Jonkinlainen suhde siitä syntyi, mutta vasta paljon myöhemmin. Tai sitten tilanteita, jossa aika viaton flirtti johtaa siihen, että kahden murjaistaan, että onpa kiva kävellä perässäsi ja katsoa peppusi keinuu-tyyppisiä juttuja. Tai yksi henkisesti silloin läheinen mies kerran etelä-eurooppalaisella torilla työmatkalla vain tokaisi, että osta tuo se sopisi sinulle (hurja musta tiukka antava-kaula-aukkojen. nahkakorsetti-sukkanauha-jutska kai se oli). Sama mies, kun kerran osuin samaan baariin (olin ystäväni kanssa) ja hän omiensa, heti tuli meidän luo kun tunnisti ja raisusuinen ystävä päästeli pienessä humalassaan kaikki räävittömät jutut alkuillasta oli juteltu (yritin näyttää pahaa silmää, mutta vaan löi vettä kiukaalle). Tuo mies kuunteli ja sitten sanoi: ”Arvasin. Esität vain kilttiä. Kyllä hän sen tiesi”. 😆😂 Ja minä olin hiljaa naama punaisena. 🤣 Kaikki noista miehistä arvosta minua korkealle, ei siis ole kyse naista alentavasta käytöksestä vaan siitä tietävät missä kohtaa minun huumorin tajun rajat menee ja kokeilevat kepillä rajaa. Ja katseesta jo näen, että se on lämmin eikä perverssi. Ja vaikka joskus menee yli, ei mitään suoraa ehdottelua ole koskaan ollut.
Olen monta kertaa tietysti ylimenevässä kohtaa näyttänyt pahaa silmää, silti olematta yhtään vihainen. Ja aika monesti näppäytän takaisin (ei-seksuaalisilla sanoilla. Tarkemmin kun luin ketjua, uusia vastauksiakin niin tulin lopputulokseen ettenhän mä edes osaa flirttailla.
Joten en flirttaile näin ollen. Kunhan auon päätäni. Tai irl suutani.Sänkyyn joskus, mutta valitettavan harvoin. Onko se "liian" pitkälle?
- Anonyymi
Täytyy varmaan kysyä kenen mielestä? :)
- Anonyymi
Millaista flirttailu on sun/meidän mielestä ?
Kuinka flirittailaan ?
Kuinka esim. flirttaili Juha Imppu, jonka flrittailu meni kirjoittajan mukaan niin pitkälle, että se johti jopa kadotukseen ? Mitä hän teki ? Jos flirttailu on sitä, että katsoo naista silmiin ja hymyilee hänelle, olen mennyt monesti liian pitkälle. Joskus ravintolassa, jopa puolison läsnäollessa, katseeni viivähtää vieraan naisen silmissä.
Katse ja katse on erilainen. Vai katsotko kaikkia naisia samalla lailla silmiin? Flirttaava katse (vaikka onkin viatonta) on aika erilainen kuin vaikka arvostava katse, tai sitten ihan erilainen kuin se katse, joka luodaan kun tilanne on rakastetun kanssa kaikista intiimein. Sanaton vuorovaikutus! Flirttaava katse voi olla myös ihan vähän pidempi tai syvempi kuin mitä ilman flirttiä sama katse olisi (hieman tutkaileva).
Katseella ja intiimin yhteyden syntymisellä on väliä. Se voi olla mitään sanomaton lyhyt vilkaisu tai sitten toinen ääripää tuntuu henkiseltä rakastelulta (menee jo flirtin yli ja muu kehon kieli tukee katsetta). Jälkimmäisen olemassa oloon ei usko ennen kuin sen on kokenut. Jälkimmäinen tietysti kuuluu tilanteisiin, jossa kummankin tunteet on vahvat, vaikkei suhde ole alkanut,
Itse koen, että flirtti puolison läsnäollessa on huonoa käytöstä ja epäkunnioittavaa oli toinen mustasukkainen tai ei, vaikka flirttilupa olisi. Sinun katseestasi noissa tilanteessa en osaa sanoa onko se ollut flirttiä vai normaalia vuorovaikutusta. Veikkaan jälkimmäistä.Emberizi kirjoitti:
Katse ja katse on erilainen. Vai katsotko kaikkia naisia samalla lailla silmiin? Flirttaava katse (vaikka onkin viatonta) on aika erilainen kuin vaikka arvostava katse, tai sitten ihan erilainen kuin se katse, joka luodaan kun tilanne on rakastetun kanssa kaikista intiimein. Sanaton vuorovaikutus! Flirttaava katse voi olla myös ihan vähän pidempi tai syvempi kuin mitä ilman flirttiä sama katse olisi (hieman tutkaileva).
Katseella ja intiimin yhteyden syntymisellä on väliä. Se voi olla mitään sanomaton lyhyt vilkaisu tai sitten toinen ääripää tuntuu henkiseltä rakastelulta (menee jo flirtin yli ja muu kehon kieli tukee katsetta). Jälkimmäisen olemassa oloon ei usko ennen kuin sen on kokenut. Jälkimmäinen tietysti kuuluu tilanteisiin, jossa kummankin tunteet on vahvat, vaikkei suhde ole alkanut,
Itse koen, että flirtti puolison läsnäollessa on huonoa käytöstä ja epäkunnioittavaa oli toinen mustasukkainen tai ei, vaikka flirttilupa olisi. Sinun katseestasi noissa tilanteessa en osaa sanoa onko se ollut flirttiä vai normaalia vuorovaikutusta. Veikkaan jälkimmäistä.Katse syntyy silloin, kun naisessa on jotain erityisen ihastuttavaa. Itse en koe tilannetta flirttailuna, mutta joskus nainen reagoi siihen yllättävästi, kuten sipaisemalla omia hiuksia ja muuttamalla ilmeensä "söpömmäksi".
- Anonyymi
Tämäkin aloitus, yli kahden vuoden takaa, on täynnä jazulia. WTF?
- Anonyymi
On toisaankin kerran. Olin yhdessä baarissa, jossa eräs julkkis esiintyi jonkinlaisella korokkeella laulaen. Katsoin häntä syvälle silmiin ja unohduin siihen ajatuksissani. Nainen lauloi laulunsa loppuun minua katsellen ja keskeytti esiintymisen sen jälkeen.
Änkyttäen hän sanoi: " Täytyy pit-pitää tauko."
Menin tosiaan liian pitkälle, koska häiritsin ammttilaista työssään. - Anonyymi
Joskus en malta olla kiusaamatta, jos toinenkin kokee että se on hauskaa. Ehkä siis etenkin täällä. Joskus haluaisin katsella joitakin miehiä paljon tarkemmin ja tiiviimmin ireal, mutta eihän se käy päinsä. Lukitaan vastaus: Kyllä mielelläni, mutta välttelen flirttailua :)
- Anonyymi
Aikuista touhua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144