Kysymys: Aiotko hankkia Playstation 5 konsolin?

Anonyymi

Otsikossa se tulikin :)

5

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Playstation 5 julkaistaan 19. marraskuuta Euroopassa, ja tavallinen versio maksaa 499 euroa. Digital Edition maksaa sitten 399 euroa. Nyt tiedetään kuvan perusteella sekin, milllaisessa laatikossa Playstation 5 -konsolit myydään.

• Anonyymi

Luultavasti en.
      Onhan ne hienoja mutta ei ole aikaa paneutua niin paljoa tuollaiseen.

• Anonyymi

en aio. perkele vievät käsistä kaiken.

• Anonyymi

Aion mutta ensi vuonna vasta. Mulla ei ole mitään kiirettä ostaa. Sitten kun mua kiinnostavia yksinoikeus pelejeä ei saa enään ps4:lle niin sitten vasta ostan.

• Anonyymi

Ennakkotilasin, sillä ne viedään aika pian käsistä kun tulevat kauppoihin. Ennakkotilauksesta huolimatta konsoli toimitetaan tammi-maaliskuussa muutenkin, joten olenpahan varmistanut sen että konsoli on varattu minulle, eikä tarvitse kuumotella sitä että riittääkö niitä.

Onhan tuo suorituskyvyltään aivan uskomaton verrattuna PS4. PS5 mahdollistaa senkin, että pelinkehittäjien ei tarvitse enää käyttää aikaa pilkkomaan pelejä "palasiin", missä palasten välillä (esim. eri kenttien välillä) on aina latausnäyttö. Pelejä pelatessa missä latausnäyttöjä vielä on (esimerkiksi yksinpelejä pelatessa kun kuolee, peli lataa sen kohdan uudelleen mihin olet jäänyt), se lataa ne paljon nopeammin kuin PS4. PS5 Myös mahdollistaa grafiikallisesti aivan uuden aikakauden, kun sen suorituskyvyn ansiosta se jaksaa nyt pyörittää vieläkin realistisempia pelejä, kun hiukset, vesi ja muu tekstuuri saadaan näyttämään aidommalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe