Otsikossa se tulikin :)
Kysymys: Aiotko hankkia Playstation 5 konsolin?
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
Playstation 5 julkaistaan 19. marraskuuta Euroopassa, ja tavallinen versio maksaa 499 euroa. Digital Edition maksaa sitten 399 euroa. Nyt tiedetään kuvan perusteella sekin, milllaisessa laatikossa Playstation 5 -konsolit myydään.
- Anonyymi
Luultavasti en.
Onhan ne hienoja mutta ei ole aikaa paneutua niin paljoa tuollaiseen. - Anonyymi
en aio. perkele vievät käsistä kaiken.
- Anonyymi
Aion mutta ensi vuonna vasta. Mulla ei ole mitään kiirettä ostaa. Sitten kun mua kiinnostavia yksinoikeus pelejeä ei saa enään ps4:lle niin sitten vasta ostan.
- Anonyymi
Ennakkotilasin, sillä ne viedään aika pian käsistä kun tulevat kauppoihin. Ennakkotilauksesta huolimatta konsoli toimitetaan tammi-maaliskuussa muutenkin, joten olenpahan varmistanut sen että konsoli on varattu minulle, eikä tarvitse kuumotella sitä että riittääkö niitä.
Onhan tuo suorituskyvyltään aivan uskomaton verrattuna PS4. PS5 mahdollistaa senkin, että pelinkehittäjien ei tarvitse enää käyttää aikaa pilkkomaan pelejä "palasiin", missä palasten välillä (esim. eri kenttien välillä) on aina latausnäyttö. Pelejä pelatessa missä latausnäyttöjä vielä on (esimerkiksi yksinpelejä pelatessa kun kuolee, peli lataa sen kohdan uudelleen mihin olet jäänyt), se lataa ne paljon nopeammin kuin PS4. PS5 Myös mahdollistaa grafiikallisesti aivan uuden aikakauden, kun sen suorituskyvyn ansiosta se jaksaa nyt pyörittää vieläkin realistisempia pelejä, kun hiukset, vesi ja muu tekstuuri saadaan näyttämään aidommalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721