Radio-ohjelmani Järviradiossa on peruuntunut
Sunnuntaina 30.8.2020 klo 17.45 minulla piti olla oma 15 minuutin radio-ohjelma Järviradiossa, mutta se on peruuntunut, koska minulla ei ole mahdollista maksaa ohjelmaa (375 e), koska suunnittelemastani rahoitusideasta eli toisen vanhemman autoni (Kia Rio 2012) myynnistä ei tullutkaan mitään, vaikka asian piti olla jo varma.
Pelkällä eläkeläisen tulolla en pysty radio-ohjelmaa tai ohjelmia maksamaan. Mutta toisaalta tuli mieleen, että ehkä oli hyvä, että en sittenkään myynyt autoa, koska voi hyvinkin käydä niin, että tilanteet muuttuvat ja joudun ajamaan ykkösautollani taas enemmän ympäri Suomea, jolloin on hyvä, että vaimollani on kakkosauto käytössä, koska julkinen liikenne on nykyään täälläpäin aika vähäistä eikä riittävää ollenkaan.
Muuttunut tilanne pani sitten ajattelemaan sitä, että minähän voisin elvyttää olemassa olevan Siniristin Liitto ry:n tähän tarkoitukseen siten, että yhdistyksen sääntöjä muutettaisiin, niin että ei enää pyrittäisi pääsemään rekisteröidyksi poliittiseksi puolueeksi, vaan toimittaisiin yhdistyksenä Suomen hengellisen ja poliittisen muutoksen puolesta.
Tällöin mukana olevat aktiiviset jäsenet voisivat tukea myös taloudellisesti toimintaa, mm. radio-ohjelmia, niin että kaikki maksaminen ei jäisi yksin minulle. Sen lisäksi voisi tulla uskonnollis-poliittisten kokousten pitämistä eri puolella Suomea. Kokouksia varten ja muutenkin voisi hankkia rahankeräysluvan. Sen lisäksi voisin myydä tilaisuuksissa kirjojani.
Jos tästä ideasta tulee jotakin, niin olisitko sinä kiinnostunut tulemaan mukaan aktiiviseksi jäseneksi?
Yksin radio-ohjelman kustantaminen on vaikeaa ja minulle tällä hetkellä mahdotonta, mutta järjestönä se olisi paljon helpompaa.
Radio-ohjelmani Järviradiossa on peruuntunut
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos, veljeni Herrassa, olisit puoli vuotta, 6kk, hiljaa Herran edessä ja kanssa YKSIKSEEN ja lepäisit.
Eikö Mooses ollut YKSIN autiossa erämaassa, lammasten jäljessä, kon vaimo kotona hoiti lapsia, ja silloin, Herra tuli ja puhui.
Joten, vahvasti suosittelen, että viivyt Herran edessä.
Jos sitten Herra puhuu tahi jopa ilmestyy, ja se on enemmän kuin 100% varma, voit sitten lähteä mihin Herra on kehoittanut.
1. Moos. 32:24
Ja Jaakob jäi yksinänsä toiselle puolelle. Silloin painiskeli hänen kanssaan muuan mies päivän koittoon saakka.
Jer. 15:17
En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni,
Mark. 6:31
Niin hän sanoi heille: "Tulkaa te yksinäisyyteen, autioon paikkaan, ja levähtäkää vähän".- Anonyymi
Kovin ois kuivaa jos Jouko veli on pois, kenes kaa sitten enää kirjoitella.
- Anonyymi
Edellinen kommentti on todella nappiin! Mutta tuskin pysäyttää J.P:n vauhtihurmaa?
Hänellä on pakkomielle, suuruudenhulluus – jossa missä tahansa rintamalla on oltava vauhdissa. Milloin mitenkin….
Ja vaarallista on se, että hän agiteeraa harhoihinsa hyväuskoisia ja lapsellisia ihmisiä. Joilla ei tervettä (hengellistä) arvostelukykyä ja silmää. Nytkin?
Kerjää rahaa ja tukijoukkoja. Omiin harhapolkuihinsa. Oman itsensä nostattamiseen, julkisuuskipeyden tautiinsa. Totuus on, että JOS Jumala jonkun tehtävän antaa, hän itse huolehtii. Ei tarvitse kerjätä ja vedota toisten hyväntahtoisuuteen. Ei tarvitse himoita toisten varoja. Hyi olkoon että tuollainen inhottaa!
Kun Jumala hylkäsi kuningas Saulin kuninkuuden. Ja teki sen siksi, että Saul ei ollut kuuliainen Jumalan määäräyksille - mitä Saul yritti? Hän ei ollut totellut, mitä Herra oli käskenyt. Sitten Hän yritti lahjoa Jumalaa?
”Silloin Samuel sanoi: "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva. ” 1. Sam 15: 7-35
Jumala ei tahdo J.P:n autoja, ei vanhaa eikä uutta. Ei tarvitse hänen rahojaan, eikä fanien rahoja. Jumala on hyläjännyt J.P:n oman onnensa varaan, niinkuin hylkäsi muinoin kuningas Saulin. On aika kuulla Herran ääntä, aika totella, nöyrtyä nuhteiden edessä.
Kun se aika on käytetty väärin, on aivan turha koettaa lepyttää Jumalaa.
Tämä on Herran sana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen kommentti on todella nappiin! Mutta tuskin pysäyttää J.P:n vauhtihurmaa?
Hänellä on pakkomielle, suuruudenhulluus – jossa missä tahansa rintamalla on oltava vauhdissa. Milloin mitenkin….
Ja vaarallista on se, että hän agiteeraa harhoihinsa hyväuskoisia ja lapsellisia ihmisiä. Joilla ei tervettä (hengellistä) arvostelukykyä ja silmää. Nytkin?
Kerjää rahaa ja tukijoukkoja. Omiin harhapolkuihinsa. Oman itsensä nostattamiseen, julkisuuskipeyden tautiinsa. Totuus on, että JOS Jumala jonkun tehtävän antaa, hän itse huolehtii. Ei tarvitse kerjätä ja vedota toisten hyväntahtoisuuteen. Ei tarvitse himoita toisten varoja. Hyi olkoon että tuollainen inhottaa!
Kun Jumala hylkäsi kuningas Saulin kuninkuuden. Ja teki sen siksi, että Saul ei ollut kuuliainen Jumalan määäräyksille - mitä Saul yritti? Hän ei ollut totellut, mitä Herra oli käskenyt. Sitten Hän yritti lahjoa Jumalaa?
”Silloin Samuel sanoi: "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva. ” 1. Sam 15: 7-35
Jumala ei tahdo J.P:n autoja, ei vanhaa eikä uutta. Ei tarvitse hänen rahojaan, eikä fanien rahoja. Jumala on hyläjännyt J.P:n oman onnensa varaan, niinkuin hylkäsi muinoin kuningas Saulin. On aika kuulla Herran ääntä, aika totella, nöyrtyä nuhteiden edessä.
Kun se aika on käytetty väärin, on aivan turha koettaa lepyttää Jumalaa.
Tämä on Herran sana."Jumala on hyläjännyt J.P:n oman onnensa varaan, niinkuin hylkäsi muinoin kuningas Saulin. On aika kuulla Herran ääntä, aika totella, nöyrtyä nuhteiden edessä.
Kun se aika on käytetty väärin, on aivan turha koettaa lepyttää Jumalaa."
Pois se:
Jumala ei ole häntä hyljänyt, mutta saattaa olla kovin kuivassa maassa.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta,
Ps. 103:8
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Matt. 18:22
Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
Tämä on ensi-sijaisesti ihmiselle ja ihmiselle, mutta Jumalan anteeksi anto on, "loppumaton":
kun riipuu Jumalassa ja Tuntee/tietää Hänen Nimensä:
Kuulaisuus ja tottelevaisuus on hyvä ja jos mahdollista, tulee olla kuuliainen ja tottelevainen.
Jos se ei jostain syystä "mene-perille", Isällä on kyllä vitsa ja sauva.
vitsalla kituille ja tulee, huuto auh, auah.
ja sauvalla ojaa eli pakottaa tiettyyn suuntaa kuten aasia ja lammasta pakotetaan.
vaikka "ratsastajalta menisi jalka katki" kuten oli eräs TOTTELMATON ja ei kuuliainen, profeettaa bileam.
ei niin että herra Piho olisi kuin bileam, mutta tämä tapaus on monelle tuttu.
Joten, Turha on potkia tutkainta vastaan, ja niin kauan kuin joku riippuu, roikkuu kiinni Jumalassa, Jumala on mukana, vaikka sitten vitsa ja sauva kädessä.
toinen vertaus, jos sitten rakennus minkä uskova itse tekee(pieni varaus) ja valitsee itse rakennus aineet, niin jos koko rakennus on heinistä ja puusta, jää kuitenkin Perus eli Herra Jeesus jäljelle ja se on ja merkitsee Pelastus.
- Anonyymi
Jumala on armollinen myös Joukolle, vaikka hän koittaa kiivetä paikoille, johon hän lihassaan on itsensä asetellut, toivoen, että se on Jumalan tahto. Tämä kaikki kuitenkin tulee hänellekin vielä siunaukseksi, koska hän on aktivoitunut viime aikoina erityisen voimakkaasti osoittamaan kuka hän on ja viitoittamaan tietä itse itselleen. Jouko tietenkin putoaa penkiltä, huomatessaan, että palvelijan rooli olisi ollut aina se parempi kuin johtajan rooli.
- Anonyymi
Muutenhan idea olisi hyvä jos Jumala olisi kutsunut meidät parantamaan maailmaa. Mutta itse kamppailen sen asian kanssa että kuinka tätä saastaa tulisi vastustaa ja tulisiko sitä vastustaa? Maailmahan on määrätty tuhoutuvan tulessa ja ihmisille tulisi vain julistaa pelastussanomaa ja mahdollisuutta pelastua helvetistä.
Mutta kuinka vastustaa esim valtiovallan himoa murhata syntymättömiä lapsia tai kuljettaa maahamme terroristeja raiskaamaan lapsia. Se politiikkahan on suoraan helvetistä ja sitä ajaa itse saatanan palvojat ja pedofiilit. Joiden on määrätty tuhoutuvan vasta kun Jeesus tulee ja tuhoaa heidät suunsa hengellä.
Heidän tuhoamiseensa kun ei sen kummempaa lopulta tarvita. - Anonyymi
Täsemennystä: Jumala on hyljännyt J.P:n siinä, mitä tulisi Jumalan tahdon mukaiseen palvelukseen. Siltä osin siis. Se on järkeen käypää?
Kos JOKU vuodesta toiseen aina vain paahtaa menemään omissa voimissa, omissa sekavissa puuhissaan? Ja välillä Herra on selvästi siitä nuhdellut ja kehottanut noudattamaan Sanaa - niin on täysin ymmärrettävää, että Herra lopuksi sanoo:
- Mene minne menet! - Tee mitä tahdot! - En ole mukana niissä! Saat jatkaa!
Ettekö ole lukeneet mm. Ilmestyskirjan sanoja niille seitsemälle seurakunnalle?
Vain kaksi oli nuhteetonta: Filadelfia ja Smyrna. Viidelle Herralla oli ankariakin nuhteita.
Jos kristitty, jolla pitäisi olla Raamatun tuntemus, johdattaa ihmisiä harhaan väärillä ja sielun tason profetioilla ja unilla, on vuodesta toiseen kovakorvainen Herran Sanalle ja nuhteille -- mitä siitä?
Niinkuin Herra hylkäsi Saulin olemasta kuningas, on Herra hyljännyt J.P:n olemasta Hänen palveluksessaan.
Omissa puuhissaan hän saa jatkaa. Jumala ei ole mukana eikä siunaa.
Tämä on valitettava tilanne.- Anonyymi
" Herra lopuksi sanoo:
- Mene minne menet! - Tee mitä tahdot! - En ole mukana niissä! Saat jatkaa!"
POIS SE!
Jes. 55:9
7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Nyt herra Piho ei ole jumalaton eikä väärintekijä.
Itse aivoittelen että tässä kohden vesi eli sade mitä Jumala antaa, mene maahan ja se kuivuu ja se ei tuota sitä hedelmää mitä olisi mahdollista jos vesi eli sade menisi siihen tarkoitukseen mitä varten Jumala sen sateen antaa.
eli kuivaa on, jos ei tee kuten Herra sanoo.
Mutta tätä ei ole edellytys tahi syy miksi Jumala hylkäisi.
ei vaan tämä työ on "turhaa" ainakin sen perusteella mitä olen havainnut, ja taas, en tiedä mitä Jumala on mieltä, joten
rakennus eli työ mikä on tehty saattaa sitten olla tämä:
1. Kor. 3:
15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
"jos kristitty, jolla pitäisi olla Raamatun tuntemus, johdattaa ihmisiä harhaan väärillä ja sielun tason profetioilla ja unilla, on vuodesta toiseen kovakorvainen Herran Sanalle ja nuhteille -- mitä siitä?"
Minkä tähden te eksytte?
Kysy tätä Herralta! - Anonyymi
"Niinkuin Herra hylkäsi Saulin olemasta kuningas, on Herra hyljännyt J.P:n olemasta Hänen palveluksessaan. "
Jumala antoi SELVÄN sanan ja käskyn Saulille, ja Saul ei sitä totellut, joten se oli niskurointia.
en tiedä, mutta mitä olen lukenut, herra Piho ei ole saannut selvää Jumalan Sanaa jota vastaan olisi sitten kapinoinnut eli ollut tottelematon ja sitten uppiniskainen.
eli arvelen että jos saisi selvän sanan tekisi kuten Herra sanoo:
"Mitä jos, veljeni Herrassa, olisit puoli vuotta, 6kk, hiljaa Herran edessä ja kanssa YKSIKSEEN ja lepäisit."
joten kyse ei ole niskuroinnista.
vaan heikosta ymmärräyksestä ja siitä että rakentaa väärillä aineilla ja väärää "taloa".
Joten, kuivaa on ja tulee olemaan ellei hyvä ja virkistävä sade kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niinkuin Herra hylkäsi Saulin olemasta kuningas, on Herra hyljännyt J.P:n olemasta Hänen palveluksessaan. "
Jumala antoi SELVÄN sanan ja käskyn Saulille, ja Saul ei sitä totellut, joten se oli niskurointia.
en tiedä, mutta mitä olen lukenut, herra Piho ei ole saannut selvää Jumalan Sanaa jota vastaan olisi sitten kapinoinnut eli ollut tottelematon ja sitten uppiniskainen.
eli arvelen että jos saisi selvän sanan tekisi kuten Herra sanoo:
"Mitä jos, veljeni Herrassa, olisit puoli vuotta, 6kk, hiljaa Herran edessä ja kanssa YKSIKSEEN ja lepäisit."
joten kyse ei ole niskuroinnista.
vaan heikosta ymmärräyksestä ja siitä että rakentaa väärillä aineilla ja väärää "taloa".
Joten, kuivaa on ja tulee olemaan ellei hyvä ja virkistävä sade kelpaa.Jumala antoi SELVÄN sanan ja käskyn Saulille, ja Saul ei sitä totellut, joten se oli niskurointia.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jumla tietää ja J.P. itsekin tietää että taannoin jo vuosia sitten hän sai nuhteita ja varoituksia, ja kehotuksia ojentua nöyrästi Raamatun Sanan tielle-
Hän jatkoi ylepyttään, kehui olevansa ns. "jumalan tahdossa". Ei kelvannut pysähtyä,
ja siitä vain vauhti on kiihtynyt. Sekoilu on laajentunut, levinnyt.
J.P. on väärä profeetta. Itse itsensä asettanut. Ei JUmala ole sit'ä tehnyt.
Kenestäkään ei synny "profeettaa" sillä tavalla, että kasaa vuodesta toiseen satoja sekalaisia unia ja näkyjä ja ns. profetioita.
Ei.
Jumala on hyljännyt Pihon omille teilleen, eikä Hän tarvitse pihoa palvleuksiinsa.
Niinkuin ei pihokaan tarvitse Jumalaa. Hän kulkee tietään omin valinnoin.
Se siit'.
- Anonyymi
Luuk. 14:28
Sillä jos joku teistä tahtoo rakentaa tornin, eikö hän ensin istu laskemaan kustannuksia, nähdäkseen, onko hänellä varoja rakentaa se valmiiksi,
1. Kor. 3:10
Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
1. Kor. 3:12
12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.
Voi voi sentään, kyllä meitin kaikkien yhteinen Jouko-herra joutuu nyt myymään itsensä orjaksi ja ties vaikka vielä vaimonsakin. Vaan sehän ei ole kuin tilapäistä ja uhrautuvuus palkitaan.
Onhan se nyt itsestään selvää että sellainen radio-ohjelma pitää saada kuuluville missä Suomen tuleva presidentti, ellei peräti kuningas tai ainakin keisari esiintyy! Luonnollisestikin kaikkein fiksuimmat yksilöt taltioi puheen ja myyvät äänitteitä hirmuisella hinnalla sen jälkeen kun Jouko-herra on pukenut kärpännahkaviitan sekä kuninkaan kruunun päähänsä.- Anonyymi
Surullista on se, ettei hengen tuntemusta ole liioin.
Jeesus sanoi:
TE eksytte koska ette tunne Kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa!
Sellaiset humpuukitouhut, joita J.P. on vuosikausia harrastanut ja saanut jonkun fanien porukan mukaansa, ne onnistuvat vain, kun ei tunneta Raamatun Sanaa, eikä tervettä hengen tasoa. Liikutaan sielullisissa, sielun voimissa. Tunentasolla, järkeillenkin.
Pihon eksytys on pahaa siksi, että se varastaa JUMALAN ykkössijan! Vuodesta toiseen on vain krooninen käymistila, unia, unia, unia... näkyjä, näkyjä... vääriä sielullisia sanomia. Tällaista ravintoa nauttivat sairastuvat hengellisesti. Ajavat sievuraiteilla.
Kun on käsky tuoda ja viedä ilosanomaa, saarnata parannusta ja Jeesuksen sovitusta, jotta sielut pelastuvat, niin jauhetaan vuodesta toiseen sekavia unimyllyjä!
Ei ole ihme, että Herra on hylännyt Pihon, osallistumasta valtakuntansa työhön. Piho saa rakentaa omin voimin omaa kuningaskuntaansa, jotakin utopiaa presidentistä - johtajasta.
Herra ei ole koskaan kutsunut pihoa profeeetaksi. Herralla on palvelijansa profetiatasollakin, jotka Hän itse on kutsunut, valinnut, asettanut ja kouluttanut.
Ja jotka tottelevat Häntä ja HÄnen sanaansa.
Herra armahtakoon väärän itsetekoisen prof. eksytettyä joukkoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi:
Sellaiset humpuukitouhut, joita J.P. on vuosikausia harrastanut ja saanut jonkun fanien porukan mukaansa, ne onnistuvat vain, kun ei tunneta Raamatun Sanaa, eikä tervettä hengen tasoa. Liikutaan sielullisissa, sielun voimissa. Tunentasolla, järkeillenkin.
Pihon eksytys on pahaa siksi, että se varastaa JUMALAN ykkössijan! Vuodesta toiseen on vain krooninen käymistila, unia, unia, unia... näkyjä, näkyjä... vääriä sielullisia sanomia. Tällaista ravintoa nauttivat sairastuvat hengellisesti. Ajavat sievuraiteilla.
Kun on käsky tuoda ja viedä ilosanomaa, saarnata parannusta ja Jeesuksen sovitusta, jotta sielut pelastuvat, niin jauhetaan vuodesta toiseen sekavia unimyllyjä!
Ei ole ihme, että Herra on hylännyt Pihon, osallistumasta valtakuntansa työhön. Piho saa rakentaa omin voimin omaa kuningaskuntaansa, jotakin utopiaa presidentistä - johtajasta.
Herra ei ole koskaan kutsunut pihoa profeeetaksi. Herralla on palvelijansa profetiatasollakin, jotka Hän itse on kutsunut, valinnut, asettanut ja kouluttanut.
Herra armahtakoon väärän itsetekoisen prof. eksytettyä joukkoa!"Jeesus sanoi:
TE eksytte koska ette tunne Kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa!"
Tämä koskee, mahdollisesti, ensi-sijaisesti niitä jotka kuuntelevat.
Eräs syy miksi Herra salliii monia vääriä opettajia ja vääriä profeettoja sekä vääriä kieroja paimenia on että:
Jumala katsoo, miten uskovat, tekevät, tottelevat Jumalaa vai juoksevat kaikkien perässä.
Joten kuulijalla on tässä, suuresti oma "lehmä-ojassa" se että joka paha sitten saa palkkansa, enkä tässä mitenkää viittaa Pihoon, niin
mitä sillä on väliä sille joka sitten saa itse saman tahi helpomman tahi pahemman palkan kun on luopunut Elävästä Jumalasta eli tullut luopioksi tahi mitä lie, ja ei voi eli salli Herran Pelastaa sieluaan!
eli Kuulijan tulee olla TOTTELEVAINEN, Jumalalle, Jumalan Sanalle ja Hengelle.
Jumala kyllä aikanaan, sitten hoitaa muut.
Joten, miksi jatkuvasti haukut väärää puuta!
Kuten sanoin, mikään mitä olen tutkinut, ei ole Jumalan edessä, sen "arvoista", mikä vaikuttaisi sen että Jumala hylkäisi.
ei vaan Herralla on se vitsa ja sauva.
ja jos talo eli elämä on heikoista, halvoista tarvikkeista rakennettu se ELÄMÄ eli koko elämän työ menee hukkaa, mutta sielu pelastuu.
ja se että niin kauan kuin on aikaa, voi aina saada uuden tehtävän Herralta.
Joten. lopeta, tämä tyhmyys mitä kirjoitat!
ja LUE, KOKO Jumalan Sana!
Jos minä olisin Jumala eli tahi Hän antaisi risun tahi rautaisen valtikan, mitä arvelet, kumpi saisi teistä, enemmän lyöntejä, sinä vai herra Piho!
Joten itke ja valita, sillä
minä tulen pian.
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus sanoi:
Eräs syy miksi Herra salliii monia vääriä opettajia ja vääriä profeettoja sekä vääriä kieroja paimenia on että:
Jumala katsoo, miten uskovat, tekevät, tottelevat Jumalaa vai juoksevat kaikkien perässä.
Joten kuulijalla on tässä, suuresti oma "lehmä-ojassa" se että joka paha sitten saa palkkansa, enkä tässä mitenkää viittaa Pihoon, niin
mitä sillä on väliä sille joka sitten saa itse saman tahi helpomman tahi pahemman palkan kun on luopunut Elävästä Jumalasta eli tullut luopioksi tahi mitä lie, ja ei voi eli salli Herran Pelastaa sieluaan!
Kuten sanoin, mikään mitä olen tutkinut, ei ole Jumalan edessä, sen "arvoista", mikä vaikuttaisi sen että Jumala hylkäisi.
ja jos talo eli elämä on heikoista, halvoista tarvikkeista rakennettu se ELÄMÄ eli koko elämän työ menee hukkaa, mutta sielu pelastuu.
Jos minä olisin Jumala eli tahi Hän antaisi risun tahi rautaisen valtikan, mitä arvelet, kumpi saisi teistä, enemmän lyöntejä, sinä vai herra Piho!
minä tulen pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Kapinasi ja kiukkusi ei tehoa siihen, mitä Jumala on päättänyt.
Herran Sanalle kuuliaisuus ei tilaa sanktioita Hänen taholtaan.
Jumala on hyljännyt pihon omille poluilleen, tehtävissä.
Toki hänen sielunsa voi pelastua siksi, että Jeesus kuoli ja maksoi hinnan.
Mutta unohda utopiat: Jumala ei tarvitse OMIIN tehtäviinsä pihoa.
Jumala on aikoinaan pydähtynyt Hänen kohdalleen, nuhdellut, kehottanut, varoittanut.
Se ei kelvannut.
Kun pitää Jumalan äänen ja sanan NIIN halpana, jokainen täysjärkinenkin tajuaa, että
Jumala tekee siitä johtopäätökset. Ja on tehnyt.
Kukaan ei estä pihoa touhumasta omia puuhiaan loppuelämänsä.
Mutta? Jumala ei ole mukana, ei siunaa, ei tule mukaan.
Toki tällainen ilmoitus on karua kuulla? Mutta Jumalaa ei kiusata, ei halveksita. Ja kun Pihon kohdalla niin on ollut, hän on varoittava julkinen esimerkki siitä, mihin omat touhut voivat johtaa,.
----------------------------------
"Joten. lopeta, tämä tyhmyys mitä kirjoitat!"
------------------------------------------------------------
Kukaan Herran todellinen palvelija ei lopeta toisen käskystä.
Eikä myöskään toimi toisten käskyistä.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus sanoi:
minä tulen pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Joku uhkailee:
"Jos minä olisin Jumala eli tahi Hän antaisi risun tahi rautaisen valtikan, mitä arvelet, kumpi saisi teistä, enemmän lyöntejä, sinä vai herra Piho!"
Onneksi et ole Jumala, etkä ole saanut valtuuksia pahuuteesi. Et risua etkä rautaista valtikkaa. Etkä päätä mistään lyönneistä. Et kenenkään kohdalla.
Mutta? teksti paljastaa, missä (hengessä) liikutaan. Hyvä, että PIMEYS tuli esille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi:
Herra armahtakoon väärän itsetekoisen prof. eksytettyä joukkoa!"..... voi aina saada uuden tehtävän Herralta."
Jouko ei saa enää tehtävää Herralta. Ei uutta eikä vanhaa.
Niinkuin Vanhan Testamentin Simson. joka haureuden tasolla pleasti Delilan kanssa, sai lopuksi - minkä? Hänen silmänsä puhkaisiin, ja hän joutui jauhamaan myllyä lopun ikänsä?
Syy? Haureuden henget ovat eksyttäviä. J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin. ON itse kirjassaan kirjoittanut niin. Hän kertoo olleensa hulluna blodeihin naisiin. Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin.
Hän hylkäsi suoran ja raittiin Raamatun tien. Ja - lähti omille poluilleen, joita jatkaa ja tulee jatkamaan hamaan loppuun asti.
Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapinasi ja kiukkusi ei tehoa siihen, mitä Jumala on päättänyt.
Jumala on aikoinaan pydähtynyt Hänen kohdalleen, nuhdellut, kehottanut, varoittanut.
Se ei kelvannut.
Kun pitää Jumalan äänen ja sanan NIIN halpana, jokainen täysjärkinenkin tajuaa, että
Toki tällainen ilmoitus on karua kuulla? Mutta Jumalaa ei kiusata, ei halveksita. Ja kun Pihon kohdalla niin on ollut, hän on varoittava julkinen esimerkki siitä, mihin omat touhut voivat johtaa,.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!Okei. jos siis tahdot koittaa voimiasi, hyvä.
"Kapinasi ja kiukkusi ei tehoa siihen, mitä Jumala on päättänyt.
Herran Sanalle kuuliaisuus ei tilaa sanktioita Hänen taholtaan."
"Kukaan Herran todellinen palvelija ei lopeta toisen käskystä.
Eikä myöskään toimi toisten käskyistä."
Tässä olevat ovat samaa aivoitusta joten:
Missä olen kapinoinnut, ja kiukutellut ja kenelle?
ja
Mitä Jumala ON PÄÄTTÄNYT herra Pihosta.
Kerro toki ja miten, olen erittäin kiinnostunut mitä Herra on sinulle sanonut ja miten, mitä Hän on päättänyt herra Pihosta.
Nyt toinen osa:
Miten on Apostoli Paavali Oppinsa saanut SUORAA Jumalalta TAIVAASSA, misäsä lie,
niin sulki ja KÄSKI Pietaria, suurin kaikista? ja Johannesta Rakkain kaikista ja Jaakobia, "turhin" kaikista?
vai miten tulkitsen ympärileikkaus tapauksen joa ei ensi puheella mennyt perille vaikka, he ulkokultaisesti julistikin että nyt on lopetettu väärän opetus ja pahan teko uskovia kohtaan.
eli koko Galatalaiskirjeen eli seurakunnan ongelma ja ulkokultainen päätös eli mukamas sopu, ap 15 ja sitten 18.
eli Paavali käski ja Pietari totteli?
Joten he lopetti Paavalin KÄSKYSTÄ ja TOTTELI kun käskettiin?
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Jumala on hyljännyt pihon omille poluilleen, tehtävissä."
Nyt siis alat jo pakittamaan ?
Hyvä tee niin, ja älä parjaa ja hauku Herran omia.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Toki hänen sielunsa voi pelastua siksi, että Jeesus kuoli ja maksoi hinnan."
vai niin, että oikein VOI!
Millä perusteella joku pelastuu? Omilla teoilla?
eli Herran maksama hinta ja kuolema, eli oma uhri Isän edessä:
voi pelastaa vai se pelastaa?
Mitä on Kirjoitettu:
Hepr. 10:14
Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
Riittäkö kenelle tahansa tämä YKSI uhri vai tuleeko Herran tulla uudelleen ristille?
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Mutta unohda utopiat: Jumala ei tarvitse OMIIN tehtäviinsä pihoa.
Se ei kelvannut."
vain niin!
Jumala pysäytti aikoinaan, Aabrahamin, Jaakobin ja Mooseksen, sekä Daavidin ja Salomon ja
Pietarin, Johanneksen sekä Jaakobin?
ja nuhteli heitä ankarasti, monia kuritti ja rangaisi lujasti, MUTTA
MUTTA
sen jälkeen oli taas Herran palvelijoita, pellolla mitä lie tekivät Jumalan antamaan ja ei antamaa tehtävää?
Joten, mistä tiedät mikä on toisen palveljan sydän ja mieli ja asenne, nyt ja tulevaisuudessa, vai onko Herra sinulle ne itse kunkin kohdalla paljastanut?
Jumala tarvitsee JOKAISEN jonka Hän on kutsunut.
se miten sitten onnistuu palvelemaan on Jumalan ONGELMA ei meidän tahi edes sen palvelijan, ja Jumalalla ei ole ongelmia.
Miten on esim salomo, alkoi Hengessä mutta lopetti lihassa ja sitten mikä oli lopussa?
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Kun pitää Jumalan äänen ja sanan NIIN halpana, jokainen täysjärkinenkin tajuaa, että
Jumala tekee siitä johtopäätökset. Ja on tehnyt."
vai niin.
ja taas, koska ja miten Herra on sinulle sen ilmoittanut?
Oletko kuullut HENKILÖ KOHTAISESTI HERRAN ÄÄNEN:
(älä vain ota Herraa todistajaksi ja vielä pahempaa, älä valehtele: sanoo Ananias.)
se on erittäin harvinaista, ellei joa super harvinaista.
Joten kerro, KOSKA ja miten Herra on tämän sinulle ilmoittanut ja MIKSI?
SIIS väität että Herra on tehnyt JO johtopäätökset:
ja mitä ne ovat?
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Kukaan ei estä pihoa touhumasta omia puuhiaan loppuelämänsä.
Mutta? Jumala ei ole mukana, ei siunaa, ei tule mukaan."
Miten on onko Herran Jeesuksen sanat ja oma todistus tosi ja totta?
Joh. 14:18
En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
Oliko joka tahi kaikki opetus lapset epäuskoisia, ja sitten Herra hylkäsi heidät, vai miten on kun LUET KOKO asia yhteyden!
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
ja
26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Nyt Herra itse sanoo että Hän ei jätä ja sen lisäksi Pyhä Henki on ja ei jätä!
Nyt sekä isä, että Poika että Pyhä Henki on kaikkien Herran omien kanssa: "iankaikkisesti"?
vai sitten ei ole?
Jos tekee erittäin raskaan synnin ja vääryyden ja pahuuden, kuten Pietari, monesti, sekä Johannes että Jaakob, niin miten on, jättikö Herra, Isä itse sekä Poika että Pyhä Henki heidät?
Joten, onko Herra sama ensimmäisen ja viimeisen kanssa sama?
Jes. 41:4
Kuka on tämän tehnyt ja toimittanut? Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin: minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.
Jes. 48:12
Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"Toki tällainen ilmoitus on karua kuulla? Mutta Jumalaa ei kiusata, ei halveksita. Ja kun Pihon kohdalla niin on ollut, hän on varoittava julkinen esimerkki siitä, mihin omat touhut voivat johtaa,."
vai niin.
ja miten on, kuka mies tahi nainen ei ole alusta asti kiusanut ja koetellut Jumalaa?
Miten on, Aabrahamin ja Mooseksen kanssa?
Miten on onko KOKO Israelin kansa, ennen ja varsinkin NYT, pitänyt Jumalaa, vaikka ovat omin silmit nähneet suuria ihmeitä, pitäneet Jumalaa Pilkkanaa ja halpana?
Onko he, Aabraham, Mooses ja KOKO Israel, (tässä pieni varaus) sitten kaikille vaoittava esimerkki vai rohkaiseva "merkki" jota tulee ja kannattaa noudattaa.
ei niin että tulee olla, ja kiusata Jumalaa tahi halvesia, mutta kokonais saldo eli koko elämä!
ja taas, (älä vain ota Jumalaa takaajaksi tahi pahempaa valhetel Jumalan ja Hänen palvelijoiden edessä neuvoo Ananias.)
oletko sinä kiusannut Jumalaa, ja ollut ja halveksinut Häntä?
ja ymmärrä, mitä oma SUUSI sanoi eli kirjoitit:
Joten olet sitten sidottu omaan sanaasi ja tulen sitten tutkimaan sinut perinpohjin ja loppuun asti, katkeraan loppuun!
Ole rohkea ja ole MIES!
Job 33
5 Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.
6 Katso, Jumalan edessä minä olen samanlainen kuin sinä: hyppysellinen savea olen minäkin.
8 Mutta sinä olet sanonut korvieni kuullen, minä olen kuullut sinun sanojesi äänen:
32 Mutta jos sinulla on, mitä sanoa, niin vastaa minulle; puhu,...
33 Ellei, niin kuule minua; vaikene, niin minä opetan sinulle viisautta."
Job 36:
2 "Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
3 Minä noudan tietoni kaukaa ja osoitan Luojani oikeuden;
4 sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.
5 Katso, Jumala on voimallinen, mutta ei halveksu ketään; väkevä on hänen ymmärryksensä voima.
"Ole vain luja ja aivan rohkea"
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kelvannut.
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!Ymmärrä, mitä oma SUUSI sanoi eli kirjoitit:
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!
Joten olet sitten sidottu omaan sanaasi ja tulen sitten tutkimaan sinut perinpohjin ja loppuun asti, katkeraan loppuun!
Ole rohkea ja ole MIES!
Anonyymi kirjoitti:
Joku uhkailee:
"Jos minä olisin Jumala eli tahi Hän antaisi risun tahi rautaisen valtikan, mitä arvelet, kumpi saisi teistä, enemmän lyöntejä, sinä vai herra Piho!"
Onneksi et ole Jumala, etkä ole saanut valtuuksia pahuuteesi. Et risua etkä rautaista valtikkaa. Etkä päätä mistään lyönneistä. Et kenenkään kohdalla.
Mutta? teksti paljastaa, missä (hengessä) liikutaan. Hyvä, että PIMEYS tuli esille!"2Joku uhkailee:
Mutta? teksti paljastaa, missä (hengessä) liikutaan. Hyvä, että PIMEYS tuli esille!"
Uhkailee?
miten on ymmärätkö mikä ero on ehdollisella ja ehdottomalla?
esim jos oikeus eli tuomio istuin antaa ehdottoman tuomion se on UHKAUS?
eli jos et tee kuten on määrätty, niin rangaistus tulee voimaan.
eli ehdollinen eli UHKAUS!
Nyt jos joka antaa ehdotoman tuomio siinä ei ole ehtoa vaan se on "negatiivinen" eli "paha" lupaus.
eli ehdoton on negatiivinen LUPAUS, ja se tapahtuu. ei jos vaan KUN!
Nyt en minä ketää uhkaile, sillä onhan Kirjoitettu:
Ef. 6:9
Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
"Jos minä olisin" ja "tahi Hän antaisi"
Miten on antaako Jumala minulle mitä anon ja rukoilen, minun pyyntöni tahi sinun pyytösi tahi minun toiveeni tahi sinun toiveesi mukaan?
Eikö Herra anna minulle, mitä pyydän ja uskon?
Joten olet oikeassa:
"Onneksi et ole Jumala, etkä ole saanut valtuuksia pahuuteesi."
en OLE JUMALA, olet oikeassa, mutta ISÄNI on ja Veljeni Jeesus sekä Opettajani sekä Puolustajani Pyhä Henki.
eikä tämä ole jo enemmistö kuten olen sanonut:
Jumala ja minä olemme enemmistö!
Nyt,
"etkä ole saanut valtuuksia pahuuteesi."
Kyllä, en ole VIELÄ saanut mutta tulen saamaan!
Miten on, oliko Mooseksen pahuus loppumaton ja jos oli, mikä oli Jumalan osuus siihen.
Miten on, oliko Daavidin pahuus loppumaton ja jos oli, mikä oli Jumalan osuus siihen.
Miten on, oliko Jeremiaa pahuus loppumaton ja jos oli, mikä oli Jumalan osuus siihen.
en laita näitä paikkoja, sillä katson tunnetko Jumalan ASENTEEN ja Mielen ja tunnetko Hänen Sanansa eli Kirjoitukset!
Joten ei muuta kuin selaat sitten Raamattua eli Kirjoituksia, siellä se on Jumalan Palvelijan suulla ja Jumalan Itsensä!
joten, tulen saamaan mitä on luvattu ja mitä olen anonut ja rukoillut;
uskotko sen?
Mitä arvelet, Herran Sanoista ja Lupauksesta:
"Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon."
Tapahtuuko tämä minulle? ja silloin saan kaiken sen mitä olen uskonut, sitä en sano mitä kaikkea se on mutta toki sen varmasti kuten kaikki tulevat sitten ajallaan tietämään!
Joten, ole mies ja luja ja rohkea!
"Mutta? teksti paljastaa, missä (hengessä) liikutaan. Hyvä, että PIMEYS tuli esille!"
Nyt miten on, oliko Mooseksella, Daavidilla ja Jeremiaalla, tämä sama pimeys?
ja sama HENKI?
Oletko nyt ihan varma ja tiedät mistä puhut ja mitä puhut?
Minkäkaltaista PIMEYTTÄ tarkoitat?
sillä on monia eri "laatuisia" pimeyttä.
Sitä pimeyttä mitä Abram koki?
vai sitä pimeyttä mitä Jumala LÄHETÄÄ lopunaikana?
ole tarkkana ettet laita Jumalaa asemaan mikä tästä saattaa tulla esille!
2. Kor. 6:14
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
Nyt OLE hyvin tarkkana, jos et TUNNE Jumalan ASENNETTA, mieltä ja tekoja:
1. Moos. 15:
9 Ja hän sanoi hänelle: "Tuo minulle kolmivuotias hieho, kolmivuotias vuohi ja kolmivuotias oinas sekä metsäkyyhkynen ja nuori kyyhkynen".
12 Kun aurinko oli laskemaisillaan, valtasi raskas uni Abramin, ja katso, kauhu ja suuri pimeys valtasi hänet.
Anonyymi kirjoitti:
"..... voi aina saada uuden tehtävän Herralta."
Niinkuin Vanhan Testamentin Simson. joka haureuden tasolla pleasti Delilan kanssa, sai lopuksi - minkä? Hänen silmänsä puhkaisiin, ja hän joutui jauhamaan myllyä lopun ikänsä?
Syy? Haureuden henget ovat eksyttäviä. J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin. ON itse kirjassaan kirjoittanut niin. Hän kertoo olleensa hulluna blodeihin naisiin. Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin.
Hän hylkäsi suoran ja raittiin Raamatun tien. Ja - lähti omille poluilleen, joita jatkaa ja tulee jatkamaan hamaan loppuun asti.
Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana."Niinkuin Vanhan Testamentin Simson. joka haureuden tasolla pleasti Delilan kanssa, sai lopuksi - minkä? Hänen silmänsä puhkaisiin, ja hän joutui jauhamaan myllyä lopun ikänsä?
Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana."
Vain niin!
ja sinä sen sitten päätät, kuka saa ja kuka ei!
Simson TÄYTTI SEN TEHTÄVÄN JONKA SAI, ennen syntymää?
Tuom. 13:
5 Sillä katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan; partaveitsi älköön koskettako hänen päätänsä, sillä poika on oleva Jumalan nasiiri äitinsä kohdusta asti, ja hän on alottava Israelin vapauttamisen filistealaisten käsistä."
25 Ja Herran henki alkoi hänessä vaikuttaa Daanin leirissä, Soran ja Estaolin välillä.
Tuom. 16:
21 Silloin filistealaiset ottivat hänet kiinni ja puhkaisivat hänen silmänsä. Ja he veivät hänet Gassaan ja kytkivät hänet vaskikahleisiin, ja hänen täytyi jauhaa vankilassa.
22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.
ja mitä tämä on?
Tuom. 13:
7 Ja hän sanoi minulle: 'Katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan; älä siis juo viiniä ja väkijuomaa äläkä syö mitään saastaista, sillä poika on oleva Jumalan nasiiri äitinsä kohdusta aina kuolinpäiväänsä asti'."
Kohdusta hautaan, syntymästä kuolemaan!
5 Sillä katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan; partaveitsi älköön koskettako hänen päätänsä, sillä poika on oleva Jumalan nasiiri äitinsä kohdusta asti, ja hän on alottava Israelin vapauttamisen filistealaisten käsistä."
Joten HIUKSET oli se "missä" oli voiman salaisuus:
ja
Tuom. 16:
17 ja paljasti hänelle koko sydämensä ja sanoi hänelle: "Ei ole partaveitsi minun päätäni koskettanut, sillä minä olen Jumalan nasiiri äitini kohdusta asti; jos minun hiukseni ajetaan, niin voimani poistuu minusta, ja minä tulen heikoksi ja olen niinkuin kaikki muutkin ihmiset".
Joten, kun hiukset eli Nasiirin "merkki" aloi taas kasvaa, oli tilanne sama kuin alussa.
Toki tiedät että JOS Nasiiri rikkoo lupauksen tulee ajaa hiukset pois ja virka tahi lupaus alkaa uudelleen "tyhjältä pyödältä".
eli sitä aikaa kun oli uskoton ja paha ja syntinen, ei lasketa virka-aikaan vaan se on mennyt hukkaan eli ei palkkaa.
Tuom. 16:
22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.
28 Silloin Simson huusi Herraa ja sanoi: "Herra, Herra, muista minua ja vahvista minua ainoastaan tämä kerta, oi Jumala, niin että saisin filistealaisille yhdellä kertaa kostetuksi molemmat silmäni!"
Joten, Jumala kuuli ja vastasi!
"Syy? Haureuden henget ovat eksyttäviä. J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin. ON itse kirjassaan kirjoittanut niin. Hän kertoo olleensa hulluna blodeihin naisiin. Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin."
vai niin.
ja miten tämä sopii, Aabrahamin, Mooseksen ja Daavidin ja vielä Salomon elämää?
Oliko haureus eli uusi "vaimo" heillä syy, ja sen seuraus:
"Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin.""
Tämä sopi mainiosti Aabrahamille, Moosekselle, Daavidille ja Salomolle, ja monelle muulle, esim Profeetta Hoosealle!
joka otti Huoran eli Prostitoidun itselleen!
Mitä Jumala heistä todistaa?
Mitä sanot Aabrahamia taho Moosesta tahi Daavidia vastaan, sillä he olivat vieläpä, murhaajia joka ikinen pois lukien Hoosea!
"Hän hylkäsi suoran ja raittiin Raamatun tien. Ja - lähti omille poluilleen, joita jatkaa ja tulee jatkamaan hamaan loppuun asti."
Kuten Aabraham, Mooses ja Daavid jne jne!
"Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana."
Sanoisitko Aabrahamille, Moosekselle ja Daavidille samoin?
mitä arvelet jos voisit sanoa.
kuka saisi kovaa kuritusta!
Ole mies ja luja ja rohkea!
Job 36:2
"Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
Anonyymi kirjoitti:
"Niinkuin Vanhan Testamentin Simson. joka haureuden tasolla pleasti Delilan kanssa, sai lopuksi - minkä? Hänen silmänsä puhkaisiin, ja hän joutui jauhamaan myllyä lopun ikänsä?
Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana."
Vain niin!
ja sinä sen sitten päätät, kuka saa ja kuka ei!
Simson TÄYTTI SEN TEHTÄVÄN JONKA SAI, ennen syntymää?
Tuom. 13:
25 Ja Herran henki alkoi hänessä vaikuttaa Daanin leirissä, Soran ja Estaolin välillä.
Tuom. 16:
21 Silloin filistealaiset ottivat hänet kiinni ja puhkaisivat hänen silmänsä. Ja he veivät hänet Gassaan ja kytkivät hänet vaskikahleisiin, ja hänen täytyi jauhaa vankilassa.
ja mitä tämä on?
Tuom. 13:
7 Ja hän sanoi minulle: 'Katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan; älä siis juo viiniä ja väkijuomaa äläkä syö mitään saastaista, sillä poika on oleva Jumalan nasiiri äitinsä kohdusta aina kuolinpäiväänsä asti'."
Kohdusta hautaan, syntymästä kuolemaan!
Joten HIUKSET oli se "missä" oli voiman salaisuus:
ja
Tuom. 16:
17 ja paljasti hänelle koko sydämensä ja sanoi hänelle: "Ei ole partaveitsi minun päätäni koskettanut, sillä minä olen Jumalan nasiiri äitini kohdusta asti; jos minun hiukseni ajetaan, niin voimani poistuu minusta, ja minä tulen heikoksi ja olen niinkuin kaikki muutkin ihmiset".
Joten, kun hiukset eli Nasiirin "merkki" aloi taas kasvaa, oli tilanne sama kuin alussa.
Toki tiedät että JOS Nasiiri rikkoo lupauksen tulee ajaa hiukset pois ja virka tahi lupaus alkaa uudelleen "tyhjältä pyödältä".
eli sitä aikaa kun oli uskoton ja paha ja syntinen, ei lasketa virka-aikaan vaan se on mennyt hukkaan eli ei palkkaa.
Tuom. 16:
28 Silloin Simson huusi Herraa ja sanoi: "Herra, Herra, muista minua ja vahvista minua ainoastaan tämä kerta, oi Jumala, niin että saisin filistealaisille yhdellä kertaa kostetuksi molemmat silmäni!"
Joten, Jumala kuuli ja vastasi!
"Syy? Haureuden henget ovat eksyttäviä. J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin. ON itse kirjassaan kirjoittanut niin. Hän kertoo olleensa hulluna blodeihin naisiin. Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin."
vai niin.
ja miten tämä sopii, Aabrahamin, Mooseksen ja Daavidin ja vielä Salomon elämää?
Oliko haureus eli uusi "vaimo" heillä syy, ja sen seuraus:
"Miten se sopii pyhitetyn kristityn elämään, puheisiin? Piholle se sopi hyvin.""
Tämä sopi mainiosti Aabrahamille, Moosekselle, Daavidille ja Salomolle, ja monelle muulle, esim Profeetta Hoosealle!
joka otti Huoran eli Prostitoidun itselleen!
Mitä Jumala heistä todistaa?
Mitä sanot Aabrahamia taho Moosesta tahi Daavidia vastaan, sillä he olivat vieläpä, murhaajia joka ikinen pois lukien Hoosea!
"Hän hylkäsi suoran ja raittiin Raamatun tien. Ja - lähti omille poluilleen, joita jatkaa ja tulee jatkamaan hamaan loppuun asti."
Kuten Aabraham, Mooses ja Daavid jne jne!
"Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana."
Sanoisitko Aabrahamille, Moosekselle ja Daavidille samoin?
mitä arvelet jos voisit sanoa.
kuka saisi kovaa kuritusta!
Ole mies ja luja ja rohkea!
Job 36:2
"Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä."Mitä sanot Aabrahamia taho Moosesta tahi Daavidia vastaan, sillä he olivat vieläpä, murhaajia joka ikinen pois lukien Hoosea!"
KORJAUS, Aabraham ei ollut murhaaja vaikka kädet olivat täynnä verta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. Anonyymi kirjoitti:
"..... voi aina saada uuden tehtävän Herralta."
Jumalalla ei ole tehtävää Piholle. Mutta omia touhujaan hän toki saa tehdä, vaikka jokpa päivä uusia temppuja. Herra ei ole niissä mukana.En ole halunnut osallistua näihin minua parjaaviin ketjuihin, mutta nyt on pakko korjata seuraava väite "J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin".
Väite on yksiselitteisesti väärä. Minä en jättänyt vaimoani, vaan vaimoni jätti minut ja muutti pois kotoa, koska hän ei omien sanojensa mukaan enää rakastanut minua eikä hän jaksanut olla tunteettomassa avioliitossa. Minä olisin jatkanut avioliittoa, mutta se ei vaimolleni sopinut.- Anonyymi
JoukoPiho kirjoitti:
En ole halunnut osallistua näihin minua parjaaviin ketjuihin, mutta nyt on pakko korjata seuraava väite "J.P. jätti aikoinaan laillisen vaimonsa, kun eksyi ns. bolondeihin".
Väite on yksiselitteisesti väärä. Minä en jättänyt vaimoani, vaan vaimoni jätti minut ja muutti pois kotoa, koska hän ei omien sanojensa mukaan enää rakastanut minua eikä hän jaksanut olla tunteettomassa avioliitossa. Minä olisin jatkanut avioliittoa, mutta se ei vaimolleni sopinut.Kiitos julkisesta valheesta.
ex-
Vaimon ystävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä sanot Aabrahamia taho Moosesta tahi Daavidia vastaan, sillä he olivat vieläpä, murhaajia joka ikinen pois lukien Hoosea!"
KORJAUS, Aabraham ei ollut murhaaja vaikka kädet olivat täynnä verta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Piholla on sama tauti kuin Simonilla. Delila.
Ja sama synti kuin kuningas Saulilla: tottelemattomuus Herran sanalle. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos julkisesta valheesta.
ex-
Vaimon ystävät.Ei ole julkinen valhe, vaan julkinen totuus. Minä halusin jatkaa avioliittoa, vaikka se olikin helvettiä, mutta vaimoni ei halunnut ja hän jätti minut.
Anonyymi kirjoitti:
Piholla on sama tauti kuin Simonilla. Delila.
Ja sama synti kuin kuningas Saulilla: tottelemattomuus Herran sanalle.Ei ole kumpaakaan tautia. Olen ollut nyt naimisissa yli 27 vuotta vuotta ja aion olla elämäni loppuun asti tai siihen asti kun puolisoni otetaan taivaan kotiin.
En tunnista itsessäni myöskään Saulin syntiä. Haluan nimenonomaan totella Herran sanaa.
- Anonyymi
no niin, tähän on tultu. Rahaa pyydetään. Itse ei olla valmiita maksamaan mitään. Uhrin on tultava muilta. Itseltä ei mitään, Koskaan.
Väite ei pidä paikkaansa. Olen edellisissä hankkeissani eli polittisissa puoluehankkeissa laittanut likoon hyvin paljon omia rahojani. Muiden taholta tullut avustus on siihen nähden ollut hyvin pientä. Olen siis valmis maksamaan itse ja olen tehnyt sitä paljon.
Nytkin olin valmis maksamaan Järviradion kustannukset kokonaan itse, mutta normaali eläkkeeni ei siihen riitä, joten päätin myydä toisen autoni pois. Mutta kun autokaupasta ei tullutkaan mitään, ajattelin, että ehkä on ihmisiä, jotka voisivat olla yhdityksessä mukana ja voisimme kantaa yhdessä taloudellista taakkaa.
Kaiken tämän valossa esitetty väite on täysin väärä ja minua pahantahtoisesti panetteleva.
[....]minun ex-anoppini Irja Rokka näki Japanissa asuessaan kotinsa puutarhaan laskeutuvan ufon, josta tuli ulos muutamia vihreitä, lyhyitä olentoja, jotka viestittivät telepaattisesti Irjalle: ’Tule meidän mukaamme!’ Tähän Irja vastasi samoin ajatuksellisesti: ’En tahdo tulla.’ Silloin vihreät pikku ukot menivät alukseensa ja lensivät pois.
=
Herra Pihon tulisi käyttää ex-anoppinsa telepaattisia yhteyksiä suurempiin voimiin ja sitä kautta hankkia käyttöönsä oma lähetysstudio korvaamaan tuo erityisen harmittavan vastoinkäyminen.
Runsaita lisätuloja herra Piho hankkisi viikonloppuisin lähetetävällä ohjelmalla, missä hän nousee ufomiesten kanssa ulkoavaruuteen (ex-anopin toimiessa tulkkina) selostaen sen hämmästyttäviä tapahtumia, sekä tutustuttaen kuulijoita tuon vieraan kulttuurin tapoihin ja tekniikkaan. Rohkenen arvailla myös monen aikakauslehden olevan varsin kiinnostunut ostamaan taivaallisia matkaraportteja valokuvineen. Nämä toimet varmistaisi herra Pihon asettamisen varmuudella Suomen kuninkaaksi, keisariksi, tai ainakin presidentilliseen virkaan. Silloi täyttyisi herra Pihon päänsä sisällä kuulemat sanat:
"You are the leader of Finland!"- Anonyymi
30 90
ei poistoja-
SE koira älähtää johon kalikka kalahtaa! On sanonta.
Nyt piholla meni ytimeen. Hän jätti vaimonsa, koska tämä kyllästyi miehensä naisseikkailuihin, joihin blondeihin hän tykästyi ollessaan ulkomailla.
Turha pihon on selittää vastoin totuutta, julkisessa internetissä....
Kuka vaimo ei väsyisi, jos mies on haureellisesti ihastuksissaan muihin naisiin?
Piho itse kirjassaan Outo Tie kertoo.
Jo nimikin? Seikkailuni Jumalan, helluntaihertäyksen ja ELÄMÄNI naisten kanssa!
Totuus kirvelee. Mutta KUKAAN tosiuskova ei ota pihoa todesta!
Lisää vauhtia poika!- Anonyymi
Vai vielä naisseikailuita, sillä Piholta sujuu käsityöt missä tahansa kuten käy ilmi kirjasta
"Outo tie"
– Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marion Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. Päätin palata takaisin. En ollut valmis eroon, kirjoittaa Piho eräästäkin avioliitostaan." Ihastukseni eivät olleet avioliiton aikana, vaan avioeron jälkeen, kun hain uutta rakkautta.
Väite "KUKAAN tosiuskova ei ota pihoa todesta!" ei pidä paikkaansa. Tiedän ja tunnen hyvin monia tosiuskovia, jotka ottavat minut todesta eivätkä halveksi minua pakonomaisen jyrkästi, kuten eräs raukka anonyymi, joka ei uskalla olla mielipiteittensä takana omalla nimellään, vaan ampuu myrkyllisiä nuoliaan puskista.Anonyymi kirjoitti:
Vai vielä naisseikailuita, sillä Piholta sujuu käsityöt missä tahansa kuten käy ilmi kirjasta
"Outo tie"
– Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marion Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. Päätin palata takaisin. En ollut valmis eroon, kirjoittaa Piho eräästäkin avioliitostaan."Tuo lyhyt katkelma ei anna oikeaa kuvaa tilanteesta. Seuraavassa on pidempi katkelma kirjastani Outo tie.
"Pidin tämän päätökseni pysyä avioliitossani, vaikka se olisi helvettiä kuolemaan asti, koko avioliittoni ajan, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Kesäkuussa 1973, puolen vuoden avioliiton jälkeen, päätin nimittäin jättää koko surkeuden ja lähteä livohkaan.
Olimme silloin lomalla Lahdessa ja asuimme Mariankadulla. Lähdin erään kerran viemään roskia ulos – ja jäin sille tielleni. Alas hissillä mennessäni alkoi aivoissani jyskyttää houkutus: pois, pois, pois ja äkkiä tästä helvetistä.
Kun olin vienyt roskikset laatikkoon, en mennytkään takaisin ylös asuntoon, vaan juoksin nopeasti autolleni, käynnistin sen ja suuntasin auton nokan kohti Helsinkiä. Mielessäni takoi vain yksi kiihkeä ajatus: nyt tämä on loppu, minä en ole enää päivääkään tässä vankilassa.
Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marlon Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. Päätin palata takaisin. En ollut kuitenkaan valmis eroon.
Kotona Eva-Marian tueksi oli tullut hänen äitinsä. Irja Rokan lähdettyä alkoi Eva-Marian tuskan ja myös epäluuloisuuden purkaus. Eva-Maria huusi ja syytti minua sellaisestakin mitä en ollut tehnyt läimäisten minua kovaa kasvoille, niin lujaa, että sylissäni ollut 9-kuukautinen Mikael putosi käsistäni lattialle.
Olin kuitenkin tullut takaisin enkä sen jälkeen enää koskaan karannut tai eronnut mihinkään."
Kyseessä oli siis puoli vuotta siihen asti kestäneen helvetillisen avioliittoni (jota olen kuvannut raadollisen rehellisesti kirjassani Outo tie) aikana kesäkuussa 1973 tapahtunut henkinen romahdukseni, jossa minulle tuli yhtäkkiä vain ajatus, että tästä helvetistä pitää päästä pois. Siksi kalja ja siksi itsetyydytys, koska millään ei enää ollut mitään väliä.
On vain uskomatonta, että vielä 47 vuotta myöhemmin eräs nimetön itseään hyvänä uskovana pitävä henkilö pilkkaa minua tuon heikkouteni ja äärimmäisen epätoivoni hetken rehellisen kertomisen takia.
Sitä paitsi olen varma siitä, että tämä herjaaja on itsekin tehnyt itsetyydytystä. Luin kerran väitteen, että 99 % miehistä on tehnyt itsetyydytystä ja se 1 %, joka sanoo, että ei ole tehnyt, valehtelee.
Tässä minua jatkuvast vainoavassa henkilössä vaikuttaa Syyttäjän eli Saatanan henki. Jumala häntä armahtakoon.- Anonyymi
JoukoPiho kirjoitti:
Tuo lyhyt katkelma ei anna oikeaa kuvaa tilanteesta. Seuraavassa on pidempi katkelma kirjastani Outo tie.
"Pidin tämän päätökseni pysyä avioliitossani, vaikka se olisi helvettiä kuolemaan asti, koko avioliittoni ajan, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Kesäkuussa 1973, puolen vuoden avioliiton jälkeen, päätin nimittäin jättää koko surkeuden ja lähteä livohkaan.
Olimme silloin lomalla Lahdessa ja asuimme Mariankadulla. Lähdin erään kerran viemään roskia ulos – ja jäin sille tielleni. Alas hissillä mennessäni alkoi aivoissani jyskyttää houkutus: pois, pois, pois ja äkkiä tästä helvetistä.
Kun olin vienyt roskikset laatikkoon, en mennytkään takaisin ylös asuntoon, vaan juoksin nopeasti autolleni, käynnistin sen ja suuntasin auton nokan kohti Helsinkiä. Mielessäni takoi vain yksi kiihkeä ajatus: nyt tämä on loppu, minä en ole enää päivääkään tässä vankilassa.
Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marlon Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. Päätin palata takaisin. En ollut kuitenkaan valmis eroon.
Kotona Eva-Marian tueksi oli tullut hänen äitinsä. Irja Rokan lähdettyä alkoi Eva-Marian tuskan ja myös epäluuloisuuden purkaus. Eva-Maria huusi ja syytti minua sellaisestakin mitä en ollut tehnyt läimäisten minua kovaa kasvoille, niin lujaa, että sylissäni ollut 9-kuukautinen Mikael putosi käsistäni lattialle.
Olin kuitenkin tullut takaisin enkä sen jälkeen enää koskaan karannut tai eronnut mihinkään."
Kyseessä oli siis puoli vuotta siihen asti kestäneen helvetillisen avioliittoni (jota olen kuvannut raadollisen rehellisesti kirjassani Outo tie) aikana kesäkuussa 1973 tapahtunut henkinen romahdukseni, jossa minulle tuli yhtäkkiä vain ajatus, että tästä helvetistä pitää päästä pois. Siksi kalja ja siksi itsetyydytys, koska millään ei enää ollut mitään väliä.
On vain uskomatonta, että vielä 47 vuotta myöhemmin eräs nimetön itseään hyvänä uskovana pitävä henkilö pilkkaa minua tuon heikkouteni ja äärimmäisen epätoivoni hetken rehellisen kertomisen takia.
Sitä paitsi olen varma siitä, että tämä herjaaja on itsekin tehnyt itsetyydytystä. Luin kerran väitteen, että 99 % miehistä on tehnyt itsetyydytystä ja se 1 %, joka sanoo, että ei ole tehnyt, valehtelee.
Tässä minua jatkuvast vainoavassa henkilössä vaikuttaa Syyttäjän eli Saatanan henki. Jumala häntä armahtakoon.Onko ihan pakko tuputtaa itseään? Mikähän henki sinussa piho riepoo?
- Anonyymi
Oksettaa jo kirjan nimikin?
Seikkailuni Jumalan, helluntaiherätyksen ja elämän naisten kanssa?
Ja että profeetta - muka? Naisseikkailija.... YÖK!!!!Jos kerran kommentoit, voisit kommentoida oikein. Kirjani nimen alku ei ole "Seikkailuni" vaan "Kamppailuni", mikä on täysin eri asia.
JoukoPiho kirjoitti:
Jos kerran kommentoit, voisit kommentoida oikein. Kirjani nimen alku ei ole "Seikkailuni" vaan "Kamppailuni", mikä on täysin eri asia.
Jos kerran profetoit, voisit profetoida oikein. Palstan nimi ei ole "Povauksia" vaan "Profetiat," mikä on täysin eri asia.
- Anonyymi
sus kirjoitti:
Jos kerran profetoit, voisit profetoida oikein. Palstan nimi ei ole "Povauksia" vaan "Profetiat," mikä on täysin eri asia.
Korjaus:
Jos kerran profetoit, voisit profetoida oikein. Palstan nimi ei ole "Pihon houreita" vaan "Profetiat," mikä on täysin eri asia. - Anonyymi
JoukoPiho kirjoitti:
Jos kerran kommentoit, voisit kommentoida oikein. Kirjani nimen alku ei ole "Seikkailuni" vaan "Kamppailuni", mikä on täysin eri asia.
Kirjoitat:
" aikana kesäkuussa 1973 tapahtunut henkinen romahdukseni, jossa minulle tuli yhtäkkiä vain ajatus, että tästä helvetistä pitää päästä pois."
Siis, onko "henkinen romahdus" jatkunut siis jo liki 50 vuotta? Siltä nuo kaikki touhusi näyttää? Ne eivät ole tasapainoisen ja tervehenkisen kristityn "puuhia"! Ne lisäksi häpäisevät Jumalan nimeä. Kun vetoat että ole "profeetta"? Jota et ole, paitsi omissa kuvitelmissasi.
Herra on armollinen, ymmärtää sairautesi ja sekoamisesi. Mutta ole hyä ja lopeta sekoilusi julkiset esittelyt! Kirjoiat näin:
"Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marlon Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. "
Teksti on OKSETTAVAA. MIksi et mennyt kaammoosi, rukoillut apua Herralta? Näinkö olet hoitanut uskoasi jatkossakin? Ostat seksilehtiä, runkkaat.... juot olutta, katsot saastaisia elokuvia? Edelleen?
Älä enää koskaan väitä että olet PROFEETTA, siis Jumalan kutsuma profeetta. Peruuta KAIKKI profeettapuheet ja profeettanimesi. Siivoa tilanteesi. Nyt kun on vielä aikaa.
Et voi muuttaa eilisen seurauksia, kannat niitä, mutta Kaikkivaltias Pyhä JUmala, jonka pyhyyttä ja arvovaltaa olet loukannut, olet häpäissyt häntä esiintymällä Hänen prrofeettanana - jota totisesti et ole. Et ole koskaan ollut, etkä tule olemaan!
Tottele tätä kehotusta. Siivoa sielulliset ja väärien henkien synnyttämät seuraukset.
Valinta on toki vapaa. Mutta ellei totteleminen maistu, Herra tekee siitä omat päätöksensä.
Peruuta julkisesti se, että olet jokin Jumalan "profeetta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat:
" aikana kesäkuussa 1973 tapahtunut henkinen romahdukseni, jossa minulle tuli yhtäkkiä vain ajatus, että tästä helvetistä pitää päästä pois."
Siis, onko "henkinen romahdus" jatkunut siis jo liki 50 vuotta? Siltä nuo kaikki touhusi näyttää? Ne eivät ole tasapainoisen ja tervehenkisen kristityn "puuhia"! Ne lisäksi häpäisevät Jumalan nimeä. Kun vetoat että ole "profeetta"? Jota et ole, paitsi omissa kuvitelmissasi.
Herra on armollinen, ymmärtää sairautesi ja sekoamisesi. Mutta ole hyä ja lopeta sekoilusi julkiset esittelyt! Kirjoiat näin:
"Kun olin aikani kierrellyt Helsinkiä, juonut pari olutta, ostanut yhden seksilehden, runkannut vessassa sekä käynyt katsomassa Marlon Brandon elokuvan Viimeinen tango Pariisissa, alkoi mieleni muuttua. "
Teksti on OKSETTAVAA. MIksi et mennyt kaammoosi, rukoillut apua Herralta? Näinkö olet hoitanut uskoasi jatkossakin? Ostat seksilehtiä, runkkaat.... juot olutta, katsot saastaisia elokuvia? Edelleen?
Älä enää koskaan väitä että olet PROFEETTA, siis Jumalan kutsuma profeetta. Peruuta KAIKKI profeettapuheet ja profeettanimesi. Siivoa tilanteesi. Nyt kun on vielä aikaa.
Et voi muuttaa eilisen seurauksia, kannat niitä, mutta Kaikkivaltias Pyhä JUmala, jonka pyhyyttä ja arvovaltaa olet loukannut, olet häpäissyt häntä esiintymällä Hänen prrofeettanana - jota totisesti et ole. Et ole koskaan ollut, etkä tule olemaan!
Tottele tätä kehotusta. Siivoa sielulliset ja väärien henkien synnyttämät seuraukset.
Valinta on toki vapaa. Mutta ellei totteleminen maistu, Herra tekee siitä omat päätöksensä.
Peruuta julkisesti se, että olet jokin Jumalan "profeetta".Raaamtun sana opettaa:
Kor. 6:14
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
------------------------------------------------------------------------------------------
Kun kirjoitat julkisessa kirjassasi näin:
- niin oliko tuo Raamatun opetuksen mukaista? Mitä yhteistä on seksilehdillä, maailman elokuvilla, ja runkk....?
Valkeuden lapset eivät harjoita Pimeyden tekoja. Ja jos he kompastuvat, niin he tekevät PARANNUKSEN ja puhdistautuvat. Eivät rupea kehumaan seksilehtiä ja muita Pimeyden asioita, kirjoissaan.
Älä ihmettele, että valtaosa suomalaisista kristiyistä karttaa sinua, todettuaan että olet väärä profeetta, itse itseäsi sellaisena mainostava. Ja ne muutamat fanit, jotka vielä ovat sokeita todelliselle tasollesi, nekin ottavat etäisyyttä. Ne sekavat henkivallat, jotka ovat saaneet sinut koukkuun, ne eivät jatkossa saa enää lupaa eksyttää ihmisiä.
Olet omilla touhuillasi ja sanoillasi tehnyt itsesi tunnetuksi. Siitä on turha syytellä ketään toisia. Joku kannattajasi vaahtoaa tällä palstalla - NIMETTÖMÄNÄ- puskajussina, luuserina. Jos hän olisi Valkeuden lapsi, Hän kertoisi NIMENSÄ? Olen Pihon kannattaja, nimeni on....
Herra tulee pitämään siitä huolen. Hänen lampaansa seuraavat Häntä, eivät eksynyttä profeettaa. JOhannes 10:27-30
Bileamille piti avata aasin suu, jotta hän heräisi? Aaseilla on harvoin nimiä?
2. Piet 2: 13-22. Siinö opetusta.
- Anonyymi
No miten on, oletko sanasi mittainen mies, vai mikä olet?
Job 40:11
"11 Anna vihasi kiivastuksen purkautua, ja masenna katseellasi kaikki ylpeät.
12 Nöyryytä katseellasi kaikki ylpeät,"
joko poikanen tahi tyttönen sai tarpeeksi!
Tämä (tyhmyys?) jatkuu niin kauan kuin tarpeen on!!!"
44 113
Onpas piholla kurja olo, kun pitää julkisella palstalla revittää yksityiselämäänsä?
Ettö profeettako?
Pikemminkin ennustelija ja ennustelijoiden pomo...
No, sitä saa mitä tilaa?
Ei kai kukaan normijärkinen edes luule, että kun TUNKEE itseään omalla nimellään ja sairailla profetioilla - KYMMENIÄ otsikoita.
- JOUKO PIHOSTA!
että kaikki taikak monet alkaisivat hokea amen, amen....
Että onko pakko tuputtaa itseään koko ajan???? - Anonyymi
Kuten oli arvattavissa eli 99,99% varmuudella, ei tämä suupaltti, mikä lie, sitten voi mitään vastata!
eli ei tarvinut edes aloittaa, ja poika mikä lie tyttö, pakeni paikalta.
Jos sauna on kuuma älä mene sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
No, nythän se ydin paljastui?
A) !"Joten olet sitten sidottu omaan sanaasi ja tulen sitten tutkimaan sinut perinpohjin ja loppuun asti, katkeraan loppuun!"
Eli? JOKU - NIMETÖN - koetti esiintyä Pihon puolustajana. Mutta? Jeesus kyllä opetti että Pyhä henki on toinen puolustaja, maan päällä. Eikö Raamattu ole tuttu?
Ei haittaa, vaikka joku NIMETÖN uhoilija ja uhkaaja sylkisi sielustaan kohdan A) tasoisia uhkauksia.
Jos- kun- Piholla ei (sekoiluihinsa) ole ketään muuta puolustajaa kuin NIMETÖN nettifnaatikko - joka latelee raamatun sanoja... niin - voi surkeus?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
No, olihan se Bileaminkin tilanne se, että kun ei Herran ohjeet kelvanneet, tapahtui tämä:
"... mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä.. ja..."
Piho ja pihon tukijoukot saavat paasata vapaasti.
Jumala ei ole mukana. - Anonyymi
Sauna on sopivan lämmin! menen sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, nythän se ydin paljastui?
A) !"Joten olet sitten sidottu omaan sanaasi ja tulen sitten tutkimaan sinut perinpohjin ja loppuun asti, katkeraan loppuun!"
Eli? JOKU - NIMETÖN - koetti esiintyä Pihon puolustajana. Mutta? Jeesus kyllä opetti että Pyhä henki on toinen puolustaja, maan päällä. Eikö Raamattu ole tuttu?
Ei haittaa, vaikka joku NIMETÖN uhoilija ja uhkaaja sylkisi sielustaan kohdan A) tasoisia uhkauksia.
Jos- kun- Piholla ei (sekoiluihinsa) ole ketään muuta puolustajaa kuin NIMETÖN nettifnaatikko - joka latelee raamatun sanoja... niin - voi surkeus?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
No, olihan se Bileaminkin tilanne se, että kun ei Herran ohjeet kelvanneet, tapahtui tämä:
"... mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä.. ja..."
Piho ja pihon tukijoukot saavat paasata vapaasti.
Jumala ei ole mukana.No miten on, oletko sanasi mittainen mies, vai mikä olet?
No vastaatko sanoistasi vai et?
"koetti esiintyä Pihon puolustajana. "
Eli en ole ainostaan herra Pihon vaan kaikkien uskovien puolustaja, ja kuten jokainen voi todeta, että kykene mitään vastaan sanoa!
"Eikö Raamattu ole tuttu?"
Toki on, mutta OLEN VARMA että sinä et sitä tunne, etkä kykene sen eli Kirjoitusten perusteella mitään vastaamaan.
et yhteen tuhannesta!
Joten ei tarvinut edes alaoittaa kun pekenit paikalta!
Joten
ulise mitä uliset, itke mitä itket ja valita mit' valitat.
Niinkuin tyhjä pilvi!
Anonyymi kirjoitti:
Eli en ole ainostaan herra Pihon vaan kaikkien uskovien puolustaja, ja kuten jokainen voi todeta, että kykene mitään vastaan sanoa!
Toki on, mutta OLEN VARMA että sinä et sitä tunne, etkä kykene sen eli Kirjoitusten perusteella mitään vastaamaan.
et yhteen tuhannesta!
Joten
Niinkuin tyhjä pilvi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Mikähän ihmeen purkaus tuokin oli? Ja kenelle?
No, ehkä se oli vain oman kiukun purkaus?
"Eli en ole ainostaan herra Pihon vaan kaikkien uskovien puolustaja, ja kuten jokainen voi todeta, että kykene mitään vastaan sanoa!"
Kaikki uskovaiset eivät tarvitse tuon laatuista kiukuttelijaa, puolustajakseen?
Onneksi.
Ja onneksi on Herra joka itse puolustaa ja pitää huolta.
Ei tartte rähistä täällä pihon eikä muidenkaan eteen. ..
No, se selittääkin paljon. Samaa sakkia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et yhteen tuhannesta!
Joten
Niinkuin tyhjä pilvi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Kenellehän se äksyilee: ulise mitä uliset? Ei oo kukaan täällä ulissu ja itkeny? Vai lieneenkö se harhaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän ihmeen purkaus tuokin oli? Ja kenelle?
No, ehkä se oli vain oman kiukun purkaus?
"Eli en ole ainostaan herra Pihon vaan kaikkien uskovien puolustaja, ja kuten jokainen voi todeta, että kykene mitään vastaan sanoa!"
Kaikki uskovaiset eivät tarvitse tuon laatuista kiukuttelijaa, puolustajakseen?
Onneksi.
Ja onneksi on Herra joka itse puolustaa ja pitää huolta.
Ei tartte rähistä täällä pihon eikä muidenkaan eteen. ..
No, se selittääkin paljon. Samaa sakkia!hah hah hah ja hah
Vaikene ja ole hiljaa!
tyhjä pilvi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah hah ja hah
Vaikene ja ole hiljaa!
tyhjä pilvi!Hyvä paljastus. Ja taso? Herjaava ja komenteleva. Näin ei toimi Herra eikä Pyhä Henki. Mutta - koirat haukkuvat - karavaani kulkee. Ei tepsi komennot vaikenemisesta...
Tyhjä pilvi saattaakin olla - hm - paljon vahvempaa lajia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä paljastus. Ja taso? Herjaava ja komenteleva. Näin ei toimi Herra eikä Pyhä Henki. Mutta - koirat haukkuvat - karavaani kulkee. Ei tepsi komennot vaikenemisesta...
Tyhjä pilvi saattaakin olla - hm - paljon vahvempaa lajia?"Tyhjä pilvi saattaakin olla - hm - paljon vahvempaa lajia?"
KUTEN sanoit, et tunne etkä ymmärrä Kirjoituksia!
Tyhjä pilvi olet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tyhjä pilvi saattaakin olla - hm - paljon vahvempaa lajia?"
KUTEN sanoit, et tunne etkä ymmärrä Kirjoituksia!
Tyhjä pilvi olet!KukAS tyjäntoimittaja itse olet. Kerri nimesi, trolli?
- Anonyymi
voisko herra piho kertoa se tyypin nimen, joka häntä NIMETTÖMÄNÄ JA FANAATTISESTI puolustelee täällä. Ettei vasin olisi uusi rakast.....
- Anonyymi
Kaikki teemme päivittäin virheitä, PS. Sanoin: tutki MINUA Jumala, tunne sydämeni, koettele minua ja tunne ajatukseni, ja jos näet tieni johtavan vaivaan, ohjaa minut iankaikkiselle tielle.
- Anonyymi
Voisiko vaimo saada ykkösauton käyttöön. Miksi jättäisit vaimon ja lähtisit maankiertäjäksi, pysy hänen ilonaan.
- Anonyymi
Suutuspäissäni murskasin radioni lekalla otsikon luettuani, joten turha tehdä enää ohjelmia.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027