Asunto-osake ei mennyt kaupaksi, joten hylkäsin sen

Anonyymi

Muutin kotikaupunkiin ja entinen asunto ei mennyt kaupaksi edes eniten tarjoavalle, joten hylkäsin koko asunnon. Vanhaan kaupunkiin en palaa enää koskaan, se on 200km päässä. Sinne se rivitalo-osake jäi muiden osakkaiden harmiksi. Nyt asun vuokralla ja melkeinpä kaikki sosiaalituet menee vuokraan ja ruokaan. Olen käytännössä persaukinen, joten ulosottomies tulevaisuudessa ei saa minulta mitään muuta kuin asunto-osakkeen. Vaihdoin vielä puhelinnumeron prepaidiin, niin ei isännöitsijä tai muut osakkaat saa minua kiinni, muutoin kuin kirjeitse osoitetietojen kautta, kirjeisiin en tietenkään vastaa.

Minulla oli hyvä tilanne kun osakkeesta ei ole enää velkaa pankille. Kyllä yhtiö sen sitten ottaa hallintaan ja ulosottomies järjestää pakkohuutokaupan. Pitäkööt rahat , minä en aio olla asunnon kanssa enää missään tekemisissä. Vai meinaavatko he tulla minut hakemaan täältä 200km päästä? Lopetin sieltä myös sähkösopimuksen, kyllä se sinne kohta jäätyy, asunnossa on sähkölämmitys.

Suosittelen kaikille jotka painivat myymättömän asunnon kanssa, yksinkertaisesti hylkäämään sen ja nostamalla kytkintä. Yhdysvalloissa tämä on hyvin yleinen käytäntö, että asunto vain hylätään kun on lähdön paikka. Suomessakin asuntojen hylkäykset kasvavat lähiaikoina. Täällä on menossa asuntojen myynnissä tilanne, että kenelle jää mustapekka käteen.

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman tein helsingissä ruoholahdessa arvoton hitaskämppä,jätin hitaskaksion ja muutin pieksämäelle vuokralle.n
      Nyt on oikeaa elämää muutakin kuin paskaa.

• Anonyymi

Minä voin ottaa sen asunnon, maksankin vähän...
      Otan / ostan myös muut asunnot, loma-osakkeet, kiinteistöt yms.
      jauho.a@gmail.com

• Anonyymi

Eri lähteissä on usein ilmoituksia että ihmiset eivät löydä ostajaa / ottajaa asunnolle tms.

Minulle voi tarjota kaikenlaiset asunnot, kiinteistöt ja liiketilat. Myös lomaosakkeet,
        Hyvistä maksan hyvin, huonommista vähemmän.
        Aina kuitenkin maksan.
        jauho.a@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe