Hyvät lajitoverit, kommentoikaa nyt tekin Ilmatieteen laitoksen uusia verkkosivuja.
Toimivat inhottavan hitaasti!
(ei, sinulle joka olet taas sanomassa että koneeni tai verkkopalveluni on hidas: ei)
Ilmatieteen laitos
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilin että kännyni on vain hidastunut, mutta toimii vain nähtävästi huonosti kännyllä, ainakin jos se ei ole uusinta mallia. Turha kai sitä on täällä valittaa, itse olen laittanut useammankin palautteen niitten nettisivuilla uusien sivujen hitaudesta, asettelusta ja bugeista. Esim. paikallissään säätilastot eli typerästi nimetty "Mennyt sää" sekoilee ja jumii usein edelleenkin. Kumma ettei noin iso laitos saa hommaa toimimaan.
- Anonyymi
Mulla on melko nopea pöytäkone, mutta hetken kestää sivuston latautuminen. En alkuun pitänyt uudesta ulkoasustakaan pätkääkään, mutta nyt siihen alkaa jo tottua.
- Anonyymi
Jospa joku laittais linkin kyseisestä sivusta! Minulla toimii kaikki vinhasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686