Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja.
Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuutti". Sitten on toinen sanonta, että "on tehty vennääks" tai "homma on ryssitty".
Kävi AY lakotkin kommunisti tyyliin, ei mitään hyötyä, haittaa vain työntekijöille, verraten entisiin sopimuksiin.
Siihen kommunistit ja sosialistit on opetettu ja sen he osaavat: EU:n yhteishankintana tehtäviin maskikauppoihin ilmoittautumiseen meni kuukausi. Hyvä stm! Juna meni jo!
Tämäkin tapaus vain korostaa ja lisää yhteiskunnan epätasa-arvoa, joka sosialistisessa maassa tosiasiassa on: yltäkylläisyydessä elävä ylimystö, jolla on esim. maskit ja kansa, jolla ei ole. Kaikkein eniten kärsii vähäosaiset. Puheet on puheita, jotka tyhmä kansa nielee, mutta totuus on toinen. Se on melkoinen dilemma sosialismissa, jonka hyvyyttä kirkkain silmin selitetään.
Toinen esimerkki on valmiin soten kaataminen vuosi sitten tekaistuin syin. Asiaa tahallaan palloteltiin kommunistin johtaman ja demarinaisten koheltaman perustuslakivaliokunnan ja Kiurun johtaman sotevaliokunnan välillä. Hidastelua ja tekaistuja syitä. Omamielisiä "asinatuntijoita" tuotiin kerta toisensa perään jarruttaen ja vieden aikaa. Siinä ei annettu kansalle mahdollisuutta parempaan hoivaan, vaan sen pitää seisoa jonoissa ja olla nurisematta. Se on Rinteen, sittemmin Marinin, Kiurun ja Pekosen markkinamalli!
Lakkoilevat sosialistit ja vasurit, kusee omaan nilkkaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vaahtoat vanhoista asioista kun uusiakin on enemmän kuin tarpeeksi?
Terveuden- ja sairaanhoitoa ei ikinä pidä tehdä markkina vetoiseksi bisnekseksi niin kuin oikeisto haaveilee, siinä mallissa saavat hoitoa vain ne joilla on rahaa. Nykyään ihan omakohtaisesti keottuna olen saanut vaativaa erkoissairaanhoitoa nopeasti aina kun olen tarvinnut, vaikka olen persaukinen eläkeläinen.
Työssä käyvillä on työterveyshuolto, jonka senkin yhteiskunta maksaa ja ihan ilman jonoja.
Neukkula se kummittelee oikeiston elämässä, vaikka se on ollut historiaa pitkän aikaa, ihan niin kuin he ikävöisivät aikaa Neuvostoliiton kanssa.- Anonyymi
Nii, eihän hallituksen tekemiä asioita pidä muistella tulee viisikolle paha mieli.
Ennätyksellinen rahan lapiointi on menossa, pudjettikin paisui viimehetkillä vaivaisen reilun kolmanneksen - Anonyymi
"ihan niin kuin he ikävöisivät aikaa Neuvostoliiton kanssa."
Hyvin paljon yhteistä löytyy entisen Neuvostoliiton ja nykyisen Suomen Kokoomuksen ajatuksista ja toimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, eihän hallituksen tekemiä asioita pidä muistella tulee viisikolle paha mieli.
Ennätyksellinen rahan lapiointi on menossa, pudjettikin paisui viimehetkillä vaivaisen reilun kolmanneksenEnnätyksellinen rahan lapiointi on todellakin menossa ja sitä laipioidaan myös oman maan yrityksille ja yrittäjille, mutta kertooko siitä kukaan? No eipä ei valitetaan ja vikistään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennätyksellinen rahan lapiointi on todellakin menossa ja sitä laipioidaan myös oman maan yrityksille ja yrittäjille, mutta kertooko siitä kukaan? No eipä ei valitetaan ja vikistään!
Jos korona aikana olisi Sipilä puikoissa niin Suomessa kuolisi nälkään puolet suomalaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255