olin 15 ja olin kaupassa mopolla päihtynyt henkilö (17v) tulee kusymään minulta saako testata mopoani ja sanon että ei saa ja hän alkaa vaikuttamaan agressiiviselta ja lähtee kävelemään minua päin ja lähden kävelemään pois päin hänestä tämän jälkeen se alkaa juoksemaan ja lähden karkuun juoksemme 2km ympäri kylää ja menen sanomaan aikuiselle että auttakaa ne sanovat vain että mitä auot päätä :D ja sitten tää henkilö lähtee pois, nykyään jos nään hänet samassa tilassa minun on pakko päästä pois.
Mies uhkasi hakata minut
Anonyymi
1
182
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko siis kaupassa mopolla liikkeellä vai oliko se mopo vaan parkissa siinä. Ja tuliko se päihtynyt mopolla. Että oliko tässä yksi vai kaksi mopoa. Miksi et lähtenyt mopolla karkuun. Vai oliko se sun mopo siis rikki ja vaan parkissa siinä ja hänen mopo kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787