onko jollain kokemusta et onko hyvä liike? tuolla ois yks kiinnostava pyörä minkälaista oon ettiny vähän aikaa ja mietin et lähtis kaupoille. vähä välimatkaa mulla sinne ni aattelin et onko kokemuksia jollai heittää?
MPMania Oy
7
2015
Vastaukset
- Anonyymi
ostin tuolta liikkeeltä Suzuki v-stromin vähän aikaa sitten. Olen ajanut nyt pyörällä 1500km ja osui kyllä pyörämalli ja kunto nappiin omalla kohdalla. Pyörä on kaikin puoli sellainen kuin piti ja palvelu pelaa. Vihdoin on se pyörä jolla huvittaa alkaa suunnitella sitä Norjan reissua.
- Anonyymi
KTM tuli ostettua täältä ja hyvää oli palvelu sekä moottoripyörä. Itse myös yrittäjä niin oli puhe juuri myyjän kanssa että pitäisi muistaa antaa niitä hyviä palautteitakin jos tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
Hyvin on Yamaha toiminut ja palvelu on hyvää. Tiesin kyllä yrittäjän jo entuudestaankin ja hyvät kaupat saa tuolta aikaiseksi:)
Hyvä palvelu ja hyvä prätkä tuli ostettua täältä. Suosittelen.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia itsellä sovittiin kaupat autosta ja myi sittenkin toiselle ei voi suositella.
Hyvin sujui kaupat ja olen ollut moottoripyörääni todella tyytyväinen. Voin suositella paikkaa.
- Anonyymi
Hyvä henkilökohtainen palvelu. Nyt jo kolmas pyörä täältä ja tyytyväinen jokaiseen olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737