Turri seuraa 10-12 vuotialle uwu

Anonyymi

Kaikki tuohon ikäluokkaan kuuluvat tänne :)

13

1482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja siis mie voin alottaa oon siis 11-vuotias Porin läheltä kotoisin oleva tyttö :3 etsisin oman ikäistä turri seuraa (mieluiten lähistöltä) Nimittäin itseäni vähän harmittaa, kun ei ketään kamu oo turri eikä uskalla asiasta ees mainita ):

• Anonyymi

olen melkein 11v turri kuopiosta :3

• Anonyymi

Ite oon 10-vuotias turri (täytän toukokuus 11 :D) ja itekki ettisin turii kamui ku ei oo yhtäkää turri kamuu ),: Asun täs Tuusulan ja keravan rajalla (: luultavasti tääl päin ei oo ketää turrei mut laitanpaha tänne ny tän jos joku lukis :,D (sorry vanha keskustelu D:)

• Anonyymi

Mä oon 12w turri ilmajoelta. Oon siis tyttö. Jos meistä vois tulla kavereita nii kuinka se onnistuis? Niinku millä vois laittaa viestiä tai jotain. Mulla ei oon snäppiä tain instaa joten ne ei oikein käy

• Anonyymi

Tää on vanha keskustelu mut ihs. Eli oon siis 12v turri turun seudulta ja tartten turrikaverei xD

• Anonyymi

hei voisko joku autta miten teette ne kaikki dino maskit ja ynnä muut jutut vai tilaattekote ne jostain vai håh koska haluaisin olla turri

• Anonyymi

Yleensä teähään itte. Dinomaskit kait tilataan?

• Anonyymi

Jos täällä on vielä joku niin mä olisin 11v tyttö Pirkkalasta. Mä täytän elokuun lopussa 12v :D mul ei oo suittia mut mä haluisin tehä sellasen :)

• Anonyymi

On vähä myöhä nytte ku oon kaveril yökyläs nii kello on nytte puol kaks :D

• Anonyymi

Missä päin Pirkkalaa? Oisin 6lk tyttö Parkanosta. Vastaa pliis takas. Itsellänikään ei oo vielä suittii, mutta aijon tehdä. Oon ollu turri ehkä vasta alle vuoden, mutta tiedän asiasta aika paljon. Varmistaisin vielä, tiedätkö varmasti mikä on turri?

• Anonyymi

Pliiiiiiiiiiis löytyiskö joku Muhokselta!

• Anonyymi

Löytyiskö täältä jotain toista joka on turri ja asuu Vantaalla/Kartanonkoskella tai karakalliolla

• Anonyymi

Hei, multa on aika pitkä matka sinne. Mutta haluaisin myös turrikavereita. Omaa suittia ei löydy vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe