Olisi tarjolla Volvo 240 -88 2.3 kaasutinmalli.
Ajettu n.230 tkm. Todella hyväkuntoinen, säännöllisesti huollettu,ruostesuojattu,
kolaroimaton.
Paljonko maksaisitte?
Viekö kaasutinmalli enemmän bensaa kuin ruisku?
Tässä kaasuttimessa on polttoaineen katkaisu moottorijarrutuksessa.
Ymmärrän ajotyylin vaikutuksen kulutukseen,mutta
noin periaatteessa.
Paljonko teillä on kulutus ollut?
Kiitos vastauksista etukäteen!
paljonko maksaisit
6
1464
Vastaukset
- antti
Mulla oli tommonen ruiskumalli -88 farmari ja se vei bensaa noin 10 l / 100 km sekalaisessa ajossa pääkaupunkiseudulla.
Matka-ajossa vaimo pääsi jopa alle 8 l/ 100 km ajaen tosi varovasti (ei koskaan ylinopeutta vaan mieluummin 10 km/h alle rajoitusten).
Tollo kun olin niin vaihdoin Omegaan, jossa olikin sitten vaikka minkälaista vikaa, mutta kulutus oli reilun litran verrran /100 km pienempi.
Volvossa ei ollu mitään tyhmiä vikoja, ainoastaan kulumista. Pirun hyvä auto. - Duudsony
maksaisin 100-200€
- ainakin
Jos se on mainitsemasi kuntoinen niin tarjoan 1700 - 2000 autosta.
- blackmagictiger
JOS JOSKUS OSTAIS KÄYTTIKSEKS < KORTIN PAPERIEN KERA
2500 - 3600 EUROA < 244-82 VIHREÄ
244-83 SININEN
244-84 VIHREÄ
240 TURBO-85 VIHREÄ
240 TURBO-86 SININEN
240 TURBO-87 VIHREÄ
240 TURBO-88 PUNAINEN
- driwer
No käsittääkseni kaasari vie enemmän bensaa ja huonommin kiihtyy. itelläni vm 86 ruisku volvo ja on muute parhain tähän asti ajamani auto
- esco
Huoltokirjan mukaan ruisku vie kaupungissa enemmän ja maantiellä vähemmän kuin kaasarimalli.
Itselläni on 2.0 GLi, pirun hyvä auto, mutta
talvella ja kaupunkiajossa vie bensaa aika
suruttomasti. Kyllä tosta kuvailemastasi autosta voi 2000 maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738