Toyota on oiva kakkosluokan kulkine työläiselle.
Työläinen työllistää myös suuren joukon tovereita huolto-organisaatiossa.
Vanhoillinen tekniikka ja pitkät sarjat tuottavat ennalta tiedettyjä vikoja joita on helppo korjata.
Öljyn kulutus ei haittaa koska emomaassa on mustaa kultaa tynnyreittäin.
Toyotan tohjot
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
TOYOTA ON PASKAA
- Anonyymi
Toyota on eläkeläisvaarin valinta, koska hän on tottunut duunarina köyhyyteen ja kurjuuteen ja uusi Toyota on siihen luonnollinen jatke.
- Anonyymi
En usko että olet tottunut mt ongelmiisi. Kaiken takana tässä on se että ajat toyotalla. Se vei terveytesi. Usko minua. Vaihda saksalaiseen autoon niin voit nähdä valoa tunnelin päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olet tottunut mt ongelmiisi. Kaiken takana tässä on se että ajat toyotalla. Se vei terveytesi. Usko minua. Vaihda saksalaiseen autoon niin voit nähdä valoa tunnelin päässä.
Kelan seteleillä sitä kuskataan terapiaan.
- Anonyymi
Kyllä meillä ainaki tuo saksalaismerkki vie enemmän öljyä kuin tojo.
Täysin lapsellisten miesten juttuja nämä "Toyota on sitä ja tätä".
Auton valmistus on mennyt kaikessa yhteen. Yritysfuusioiden vuoksi autoissa on samat osat ja elektroniikka.
Karkeasti voi sanoa, että laatua saat siitä, mitä olet valmis maksamaan. 50-60 tuhannen euron autoa ei tietenkään saa verrata 20-30 tuhannen autoon.
Mutta sähköauto viimeistään vie mehut tältä typerältä keskustelulta. Kohta tulee (on tullut jo) markkinoille sähköautoja jotka maksaa alle 10 tuhatta euroa!
Jos jotain typerää haluaa löytää suomalaisesta autokulttuurista, on se juuri tämä vanha uskomus (1960-luvulta) että japanilainen osaa valmistaa kaiken muun mutta ei autoa. Toinen on typeryys hakea käytettyjä autoja saksasta ja Ruotista ja näin helpottaa (ja viedä valuuttaa ja maksaa siellä olevien eläkkeitä :) näiden maiden autokantaa ja nuorentaa sitä siellä ja vanhentaa meillä.
Kyllä saksalainen ja ruotsalainen veli taputtaa!!!- Anonyymi
Näin on, haetaan mittariruuvattuja himmenneitä preemiumikaaroja. Puolet varusteista ei toimi, ovat kalliita korjata ja käyttöikää vain muutama kallis vuosi jäljellä. Kaikenlaista järjettömyyttä sitä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, haetaan mittariruuvattuja himmenneitä preemiumikaaroja. Puolet varusteista ei toimi, ovat kalliita korjata ja käyttöikää vain muutama kallis vuosi jäljellä. Kaikenlaista järjettömyyttä sitä onkin.
Paras tähän olisi sitten tietenkin ostaa Uudessakaupungissa valmistettu laatuauto. Suomalaista työtä ja kaikki eurot jää kotimaahan, eikö vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tähän olisi sitten tietenkin ostaa Uudessakaupungissa valmistettu laatuauto. Suomalaista työtä ja kaikki eurot jää kotimaahan, eikö vain.
Japanilaista autoa ei ainakaan kannata ostaa, vaan EU sisämarkkinoilta.
Suomi käy Japanin kanssa niin vähän kauppaa ( 13-17 sija ulkomaankaupassa) että parempi suosia saksalaista. Saksa on Suomen suurin kauppakumppani, Saksa ostaa eniten suomalaisia vientituotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaista autoa ei ainakaan kannata ostaa, vaan EU sisämarkkinoilta.
Suomi käy Japanin kanssa niin vähän kauppaa ( 13-17 sija ulkomaankaupassa) että parempi suosia saksalaista. Saksa on Suomen suurin kauppakumppani, Saksa ostaa eniten suomalaisia vientituotteita.Auto kuuluu hankkia Saksasta tai Ruotsista. Saksalainen tai ruotsalainen auto.
Ei kaukoidän humpuukia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto kuuluu hankkia Saksasta tai Ruotsista. Saksalainen tai ruotsalainen auto.
Ei kaukoidän humpuukia.Suurin typeryys on ostaa uusi japanilainen auto. Japani ei osta Suomesta juuri mitään, miksi mekään ostaisimme japanilaisia tuotteita. Ei tietenkään.
Saksa ja Ruotsi ostaa Suomesta paljon tavaraa, myös auto näistä maista on järkevää kauppataseen kannalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin typeryys on ostaa uusi japanilainen auto. Japani ei osta Suomesta juuri mitään, miksi mekään ostaisimme japanilaisia tuotteita. Ei tietenkään.
Saksa ja Ruotsi ostaa Suomesta paljon tavaraa, myös auto näistä maista on järkevää kauppataseen kannalta.Lisäksi saksalaisen tai ruotsalaisen auton ostaminen työllistää hirvittävän määrän korjaajia ja huoltomiehiä joten sellaisen hankinta on hyvinkin perusteltua, senhän tietää jo moni sellaisen omistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin typeryys on ostaa uusi japanilainen auto. Japani ei osta Suomesta juuri mitään, miksi mekään ostaisimme japanilaisia tuotteita. Ei tietenkään.
Saksa ja Ruotsi ostaa Suomesta paljon tavaraa, myös auto näistä maista on järkevää kauppataseen kannalta.Nyt kun puhutaan tukemisesta ,on muistettava, että Suomi on tunkemassa useita miljardeja euroja euroopan yhteiseen tukirahastoon. Tästä tukirahastosta iso osa menee Saksan ja Ranskan autoteollisuuden tukemiseen. Saksassa kun ostaa uuden sähköauton, valtio tarjoaa mukavan tuen. Siis me Suomalaiset tuemme Saksalaisten ja Ranskalaisten ynnämuiden eurooppalaisten kotitalouksien autokauppoja, meillä verot nousee ja muuaalla saadaan edullisempia autoja meidän osittain maksamina. Kyllä se saksmanni osaa pientä Suomea vedättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin typeryys on ostaa uusi japanilainen auto. Japani ei osta Suomesta juuri mitään, miksi mekään ostaisimme japanilaisia tuotteita. Ei tietenkään.
Saksa ja Ruotsi ostaa Suomesta paljon tavaraa, myös auto näistä maista on järkevää kauppataseen kannalta.Katsokaas ulkomaankauppatilastoja pojat. Japani ostaa Suomesta enemmän tavaraa kuin Suomi Japanista. Esim. Tsekki ei osta Suomesta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaas ulkomaankauppatilastoja pojat. Japani ostaa Suomesta enemmän tavaraa kuin Suomi Japanista. Esim. Tsekki ei osta Suomesta mitään.
Eikö osta, oletko ihan varma??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, haetaan mittariruuvattuja himmenneitä preemiumikaaroja. Puolet varusteista ei toimi, ovat kalliita korjata ja käyttöikää vain muutama kallis vuosi jäljellä. Kaikenlaista järjettömyyttä sitä onkin.
Eiköhän sieltä haeta pääosin ehjiä autoja?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun puhutaan tukemisesta ,on muistettava, että Suomi on tunkemassa useita miljardeja euroja euroopan yhteiseen tukirahastoon. Tästä tukirahastosta iso osa menee Saksan ja Ranskan autoteollisuuden tukemiseen. Saksassa kun ostaa uuden sähköauton, valtio tarjoaa mukavan tuen. Siis me Suomalaiset tuemme Saksalaisten ja Ranskalaisten ynnämuiden eurooppalaisten kotitalouksien autokauppoja, meillä verot nousee ja muuaalla saadaan edullisempia autoja meidän osittain maksamina. Kyllä se saksmanni osaa pientä Suomea vedättää.
Voisitko ehkä tutustua oikeaan tietoon? Suomi ei tue mitään autoteollisuutta EU-elvytyspaketissa. Kyse on investointirahasta, ei tukemisesta. Suomi investoi omiin hankkeisiin, mutta kaikissa maissa jotka rahoitusta saavat tulee olla kestävä infraa tukeva ilmastoystävällinen näkymä.
Suomi ei maksa euroakaan EU:n kautta johonkin toiseen maahan. EU tulee lisäämään valuuttaa sen 750 miljardin euron edestä, eli tavallaan devalvoi.
Korona pakottaa maat ottamaan velkaa ja siten Saksa ja Ranska ottavat tuon EU paketin lisäksi omaa velkaa 1000 miljardia euroa kukin.
Suomi velkaantuu vähiten ja Suomen jäsenmaksukin pienenee EU:lle. Se on nyt 147/euroa/vuosi/asukas. Ruotsikin maksaa enemmän 227euroa ja Tanska 270 euroa.
Tämä 12,70 euroa/kuukausi/asukas on pieni hinta kun ajatellaan, mitä me saamme. Yksin puhelinkulut ovat halvenneet enemmän EU alueella. Korko jossa säästämme yli 500 miljoonaa/vuosi suhteessa Ruotsiin joka joutuu maksamaan korkoja enemmän koska heillä on kruunun riski.
Jäsenmaksuun suhteutettuna noin 950 miljoonaa tuo jo korkoetu asuntolainoissa takaisin yli puolet.
Yritysten lainoista vielä enemmän ja ei ole valuutanvaihto hommia, eikä yritysten tarvi palkata juristeja töihin tullien vuoksi eri puolille maanosia.
Autoilu etenee ilman hallituksen toimia, sillä autoteollisuus päättää nyt kehityksen suunnan, ei hallitus.
Mutta tärkein Suomea koskeva tekijä olisi pikainen autokannan uusiutuminen. Se olisi tärkeintä ja sitä vastaan sotii se, että kymmenet tuhannet hakevat vanhoja dieselvetoria autoja Suomeen nostamaan auton keski-ikää.
Saksalainen ja ruotsalainen sitävastoin nuorentaa kun pääsee vanhoista eroon.- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Voisitko ehkä tutustua oikeaan tietoon? Suomi ei tue mitään autoteollisuutta EU-elvytyspaketissa. Kyse on investointirahasta, ei tukemisesta. Suomi investoi omiin hankkeisiin, mutta kaikissa maissa jotka rahoitusta saavat tulee olla kestävä infraa tukeva ilmastoystävällinen näkymä.
Suomi ei maksa euroakaan EU:n kautta johonkin toiseen maahan. EU tulee lisäämään valuuttaa sen 750 miljardin euron edestä, eli tavallaan devalvoi.
Korona pakottaa maat ottamaan velkaa ja siten Saksa ja Ranska ottavat tuon EU paketin lisäksi omaa velkaa 1000 miljardia euroa kukin.
Suomi velkaantuu vähiten ja Suomen jäsenmaksukin pienenee EU:lle. Se on nyt 147/euroa/vuosi/asukas. Ruotsikin maksaa enemmän 227euroa ja Tanska 270 euroa.
Tämä 12,70 euroa/kuukausi/asukas on pieni hinta kun ajatellaan, mitä me saamme. Yksin puhelinkulut ovat halvenneet enemmän EU alueella. Korko jossa säästämme yli 500 miljoonaa/vuosi suhteessa Ruotsiin joka joutuu maksamaan korkoja enemmän koska heillä on kruunun riski.
Jäsenmaksuun suhteutettuna noin 950 miljoonaa tuo jo korkoetu asuntolainoissa takaisin yli puolet.
Yritysten lainoista vielä enemmän ja ei ole valuutanvaihto hommia, eikä yritysten tarvi palkata juristeja töihin tullien vuoksi eri puolille maanosia.
Autoilu etenee ilman hallituksen toimia, sillä autoteollisuus päättää nyt kehityksen suunnan, ei hallitus.
Mutta tärkein Suomea koskeva tekijä olisi pikainen autokannan uusiutuminen. Se olisi tärkeintä ja sitä vastaan sotii se, että kymmenet tuhannet hakevat vanhoja dieselvetoria autoja Suomeen nostamaan auton keski-ikää.
Saksalainen ja ruotsalainen sitävastoin nuorentaa kun pääsee vanhoista eroon.Suomenkin autokanta nuortuu huomattavasti kun keskimäärin 2-4 vuotta vanhoja autoja tuodaan Euroopasta. Meillä keski-ikä autoilla 12,2 vuotta.
- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Voisitko ehkä tutustua oikeaan tietoon? Suomi ei tue mitään autoteollisuutta EU-elvytyspaketissa. Kyse on investointirahasta, ei tukemisesta. Suomi investoi omiin hankkeisiin, mutta kaikissa maissa jotka rahoitusta saavat tulee olla kestävä infraa tukeva ilmastoystävällinen näkymä.
Suomi ei maksa euroakaan EU:n kautta johonkin toiseen maahan. EU tulee lisäämään valuuttaa sen 750 miljardin euron edestä, eli tavallaan devalvoi.
Korona pakottaa maat ottamaan velkaa ja siten Saksa ja Ranska ottavat tuon EU paketin lisäksi omaa velkaa 1000 miljardia euroa kukin.
Suomi velkaantuu vähiten ja Suomen jäsenmaksukin pienenee EU:lle. Se on nyt 147/euroa/vuosi/asukas. Ruotsikin maksaa enemmän 227euroa ja Tanska 270 euroa.
Tämä 12,70 euroa/kuukausi/asukas on pieni hinta kun ajatellaan, mitä me saamme. Yksin puhelinkulut ovat halvenneet enemmän EU alueella. Korko jossa säästämme yli 500 miljoonaa/vuosi suhteessa Ruotsiin joka joutuu maksamaan korkoja enemmän koska heillä on kruunun riski.
Jäsenmaksuun suhteutettuna noin 950 miljoonaa tuo jo korkoetu asuntolainoissa takaisin yli puolet.
Yritysten lainoista vielä enemmän ja ei ole valuutanvaihto hommia, eikä yritysten tarvi palkata juristeja töihin tullien vuoksi eri puolille maanosia.
Autoilu etenee ilman hallituksen toimia, sillä autoteollisuus päättää nyt kehityksen suunnan, ei hallitus.
Mutta tärkein Suomea koskeva tekijä olisi pikainen autokannan uusiutuminen. Se olisi tärkeintä ja sitä vastaan sotii se, että kymmenet tuhannet hakevat vanhoja dieselvetoria autoja Suomeen nostamaan auton keski-ikää.
Saksalainen ja ruotsalainen sitävastoin nuorentaa kun pääsee vanhoista eroon.Hyvä kirjoitus ja olet nähtävästi ihan hyvin perillä asioista, mutta...
Mitä pahaa siinä on, jos suomalainen käyttää järkeä ja hakee sen 1,5 vuotta nuoren 50 tuhatta ajetun euro6 dieselmesen Ruotsista tai Saksasta puoleen hintaan, mitä uusi täällä maksaisi?
Mehän olemme äänestäneet EU:n liittymisestä ja hyväksyneet tavaroiden vapaan liikkumisen? Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus ja olet nähtävästi ihan hyvin perillä asioista, mutta...
Mitä pahaa siinä on, jos suomalainen käyttää järkeä ja hakee sen 1,5 vuotta nuoren 50 tuhatta ajetun euro6 dieselmesen Ruotsista tai Saksasta puoleen hintaan, mitä uusi täällä maksaisi?
Mehän olemme äänestäneet EU:n liittymisestä ja hyväksyneet tavaroiden vapaan liikkumisen?Kiitos! No niin, olen samaa mieltä jos ne autot olisivat 1,5 vuotta vanhoja. Mutta todellisuudessa ne ovat 10 vuotta vanhoja.
Auton saat kyllä halvemmalla, mutta veroja et vältä. Minä taas en luota näiden ihmisten laskutapaan siinä, mitä he kertovat säästävänsä. On tarinoita puolesta ja vastaan. On niitä jotka ovat saaneet pahasti näpeilleen, mutta niitä tarnoita ei sitten haluta kertoa. Kuka sitä omaa "munaansa" esille vetää, niinkuin eräs kaveri asian ilmoitti.
Nyt kannattaa auton ostosa vetää vähän happea. Markkinoille tulee yhä halvempia autoja ja sähköautonkin hinta tulee menemään alas.
Suomessa menemme kohti kulutttamisen verotusta, eli autoa aletaan kohdella kuten muitakin tuotteita.
Sitä odotellessa!- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Kiitos! No niin, olen samaa mieltä jos ne autot olisivat 1,5 vuotta vanhoja. Mutta todellisuudessa ne ovat 10 vuotta vanhoja.
Auton saat kyllä halvemmalla, mutta veroja et vältä. Minä taas en luota näiden ihmisten laskutapaan siinä, mitä he kertovat säästävänsä. On tarinoita puolesta ja vastaan. On niitä jotka ovat saaneet pahasti näpeilleen, mutta niitä tarnoita ei sitten haluta kertoa. Kuka sitä omaa "munaansa" esille vetää, niinkuin eräs kaveri asian ilmoitti.
Nyt kannattaa auton ostosa vetää vähän happea. Markkinoille tulee yhä halvempia autoja ja sähköautonkin hinta tulee menemään alas.
Suomessa menemme kohti kulutttamisen verotusta, eli autoa aletaan kohdella kuten muitakin tuotteita.
Sitä odotellessa!Ei ole todellisuudessa 10 vuotiaita autoja mitä tuodaan, ei todellakaan enää nykyään.
Tällä hetkellä tuontiautojen keskimääräinen ikä on 3-4 vuotta. Mielestäni ihan tarpeeksi nuorta kalustoa tuodaan.
Autoliikkeet tuovat suurimman osan tuontiautoista ja ei ole järkeä niiden tuoda vanhoja. Tiedän tilanteen esim. Mersujen osalta ja tällä hetkellä selvästi suosituin tuontimalli on w205 eli uusikorinen C-malli. Korkeintaan, siis korkeintaan 5 vuotta vanhoja nämä.
Vanhempia ei kannata enää tuoda, päästopohjaisen verotuksen takia niistä tulee suhteellisesti liian kalliita.
Samaa mieltä siinä, että jos tuotaisiin keskimäärin 10 vuotiaita, niin siinä ei olisi järkeä.
Onneksi asia ei tänäpäivänä näin ole. Eihän täällä kukaan muu japanilaisia autoja ja niiden omistajia hauku kuin minä, 18-20h/vrk.
- Anonyymi
Just piti nauraa kun työyhteisössä Mersun ja Bemarin paskat seisoo korjaamolla ja hinausautojen kyydissä kun itse hyvillä mielin pääsee lämpimällä Tojolla töihin ja kotiin turvallisesti.
- Anonyymi
Aika kehno jos Toyota on köyhällekin 2.luokan auto. Eli työssäkäyvälle se on 3-4. luokan auto.
- Anonyymi
Toyota on Suomen halutuin auto.
Sen huomaa kun katsoo myyntitilastoja vai mitä poikaseni? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on Suomen halutuin auto.
Sen huomaa kun katsoo myyntitilastoja vai mitä poikaseni?Ei tietenkään ole, poikaseni.
Toyotaa ostetaan olosuhteiden, (rahan vähyyden ja uusien premiumautojen kalleuden) takia.
Suomen aidosti halutuimpia ovat tietenkin ne autot, mitä Euroopan vapailta markkinoilta käytettynä tuodaan.
Vain laatumerkkejä, tuontitilastoissa ei Toyota juhli. Ei ole syytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole, poikaseni.
Toyotaa ostetaan olosuhteiden, (rahan vähyyden ja uusien premiumautojen kalleuden) takia.
Suomen aidosti halutuimpia ovat tietenkin ne autot, mitä Euroopan vapailta markkinoilta käytettynä tuodaan.
Vain laatumerkkejä, tuontitilastoissa ei Toyota juhli. Ei ole syytä.Näinhän se on. Kamuxin tilastojen mukaan netistä etsityimmät merkit on Mese, Bemu ja Volvo.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole, poikaseni.
Toyotaa ostetaan olosuhteiden, (rahan vähyyden ja uusien premiumautojen kalleuden) takia.
Suomen aidosti halutuimpia ovat tietenkin ne autot, mitä Euroopan vapailta markkinoilta käytettynä tuodaan.
Vain laatumerkkejä, tuontitilastoissa ei Toyota juhli. Ei ole syytä.Kuka vain voi ostaa tänä päivänä auton kuin auton. Suostuu vain maksamaan kuukausimaksun. Auto itse on vakuutena.
Näyttää siltä, että kun viimeksi autokaupassa eilen kävin, oli kauppa täynnä dieselbemaria ja audia? Ja kannattaako enää maksaa autosta 60-70 000 euroa, kun liikkuminen on mitä on ja maantiellä ei etene vaan joutuu töllöttämään sitä edellä ajavaa pikkuFiattia?
Automerkit ovat aivan sama. Valmistajat työntävät samasta liukuhihnasta samaa autoa ja eri merkki vaan eteen. Lisävarustevalmistajat ovat samoja firmoja.
Kohta meillä on yksi japanilainen, yksi kiinalainen, yksi eurooppalainen ja yksi amerikkalainen auto, joista valita.
Sähköauto on yhtä helppo valmistaa kuin porakone. Mutta tulisiko jotain muuta parempaa tilalle?
Auto tulee kutistumaan tuollaiseksi "mopoauton" kokoiseksi sillä ihmisten muutettua kaikki kaupunkiin, ei siellä oikein muuta tarvita jos edes sitä, koska jo nyt pääsee sähköpotkulaudalla nopeammin paikasta toiseen.
- Anonyymi
Toyota myy parhaiten. Tirsk.
- Anonyymi
Halutuimmat on Mercedes , Bmw ja Volvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halutuimmat on Mercedes , Bmw ja Volvo.
Kyllä muaki haluttaa.
- Anonyymi
Toyota hankitaan kun ei ole varaa kunnolliseen ja rahaton uskoo ettei Toyotassa olisi vikoja, mutta pettyy katkerasti. Hän kuitenkin joutuu perustelemaan ja kehumaan romuaan kun ei kehtaa tunnustaa ettei ole varaa muuhun ja näin kierre jatkuu ja vanhemmilta opittu periytyy ja seuraavankin sukupolven tuomio on sinetöity.
- Anonyymi
Riittääkö jos taittaa foliohatun kaksinkerroin ku ajaa toyotalla. Väheneekö ketutus vai harmittaako vielä entistä enemmän se fakta että ajaa huonolla ja ruostuvalla autolla.
- Anonyymi
Montakohan Tojouskovaista tarvitaan elättämään yksi mukavia jutteleva luottomyyjä?
- Anonyymi
Toyota taitavat olla Lexuksen ohella kaikkien aikojen luotettavimmat automerkit vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144