Lattian naputtelu!!

Anonyymi

Mä luulen ihan oikeasti, että jääkiekon ja karaoken lisäksi suomalaisten kerrostalo asujien ykkösharrastuksiin lukeutuu lattian naputtelu. Siis melkein joka kämpässä missä oon asunut, niin se naputtelu on ollut aina lähes päivittäistä ja pistää miettimään, että mikä mahtaa olla lattian naputtelijoiden vakiovaruste tämän äänen tuottamisessa?

12

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monen ykkösharrastuksiin lukeutuu myös tämän palstan jatkuva aktivointi !

• Anonyymi

Oletko v***un paviaani koskaan kuullut jalasta, kantapäästä, tai varpaista?

• Anonyymi

Tuo on niin totta. Laatikot rämäytetään, tuoleissa ei ole huopalappusia. Edestakasin mennään pitkin huoneita. Elefantti, se on oikea nimi, niinkuin joku täällä kerran sanoi. Ja lopuksi ovi: PAM, lujasti, niin että saranat irtoaa.

• Anonyymi

Jos ihmisellä on koira se saattaa johtua siitä. Kun oma koira nukkuu se juoksee unessa ja tassujen kynnet osuu lattialle. Meillä on nykyään isot matot koko kämpässä että se ei kuuluisi alakerran naapureille.

• Anonyymi

Se voi olla myös kani.

• Anonyymi

Varkauden räjäyttäjä taisi kyllästyä vihdoinkin tuohon naputteluun ja päätti antaa naapureille opetuksen

• Anonyymi

Meillä on käynyt nyt niin, että oven pamauttelijoiden ovet hajonneet, mutta raukkaparat ei voi soittaa huoltoon, kun joutusivat maksumiehiksi. Nyt sitä ovea joutuun sitten survoon kiinni. Niin noloa. Tyhmyys kostautuu.

• Anonyymi

Kotikiusaajat, työpaikkakiusaajat, koulukiusaajat....

Toistuva hiljainen vasaralla koputtelu seinään tai lattiaan aamuyöstä herättää. Vähitellen herääminen automatisoituu.

• Anonyymi

>mikä mahtaa olla lattian naputtelijoiden vakiovaruste tämän äänen tuottamisessa?

Monesti kusipääkakara, jota alkuunpanija ei ole vaivautunut kouluttamaan kerrostalokelpoiseksi. Vähän sama asia kuin aamusta iltaan räksyttävä rakki.

• Anonyymi

Itse ajatelin paksu henkilö herää kuntoilee kotinsa kello 22 aikoihin. Tiputaa ne painot lattialle huilii ja taas yritää niitä nostaa. Toinen voi kyllä dokaa ja viini pullot katuu kun mene jääkaapille Tv mainoskatkoilla. Nyt on vähän aikaa ollut hiljaa,onkohan jännetupin tulehdus.

• Anonyymi

Ykkösharrastuksia:
      -kantapääastuminen (jytinä kävellessä)
      -kusen tarkka tähtäys eli lorottaminen kovalla äänellä vessanpöntössä miehellä
      -kotikaraokehuuto
      -lätkäpelin/futispelin aikainen huuto (kuulostaa idiootilta)
      -rakin haukkuminen
      -naisen kimitys tai kiljunta (riita tai seksiakti)
      -kakaroiden juoksu, palikan ja auton jyryytys laittialla ja kiljunta
      -stereohifistin bassojumpsutus
      -pikkuriikkinen vasaralla paukuttelu hetken verran ja uusiutuu taas puolen tunnin kuluessa, sellainen avuton kotiteeseitsemies

• Anonyymi

Tuollaisia imbesillejä ei ole juuri älynlahjoilla siunattu. Monet tekevät sitä vielä ihan tahallaan kun ovat niin v*ttumaisia. Minun yläkerrassani asuu juuri tuollainen lehmä.

Joku ei taas välttämättä tiedä aiheuttavansa naputtelua tai muuta jynkytystä muille, mutta suurin osa todellakin tietää siitä mutta tekee sitä silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe