Olen noin kolmekymppinen nainen. Olen myös pyöreä, eli jos se on ongelma, niin älä vastaa. Reilusti vanhempaa miestä haen, ne kiinnostaa ja kiihottaa eniten.
Naiselle seksiseuraa Meri-Lapista
17
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin vastaan?
- Anonyymi
Tähän.
- Anonyymi
Hei olen 59v suomalainen mies tykkään kovasti nuolemisesta, pyöreys on seksikästä.
- Anonyymi
Hei. Kerro lisää itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Kerro lisää itsestäsi.
Heihei vaa sunkin heiluvilles
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heihei vaa sunkin heiluvilles
Kun kaikki on pilalla omassa elämässä niin on varmaan kiva kiusata muita, käy sääliksi.
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Tähän voisi ensi alkuun vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voisi ensi alkuun vastata.
Niin eli minne mihin osoitteeseen tarkalleen?
- Anonyymi
Soita pillupuhelimee
- Anonyymi
Eiköhän meillä jokaisella ole omat ongelmamme ja siitä seuraukset. Typerää alkaa hakemaan netistä ratkaisua kun ongelmia saa livenäkin
- Anonyymi
Itsepähän senkin parhaiten tiedät
- Anonyymi
Mitähän tämäkin nyt oli tarkoittavinaan.
- Anonyymi
Nainen susta kiva pitää kiinni pyöreä olen 54v 178cm 99kg sinkku vapaa mies Temmes Eli Oulu alueella asun aku.tolkkinen@gmail.com ota yhteyttä
Moi , kohta 60v. reissumies olisi mielellään tulossa käymään , laitappa viestiä minne . . .
kuljeksin@gmail.comVoi paska ku kaukana saisit kovaa
- Anonyymi
Moi.. mä pidän muodokkaista tytöistä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870