Facebook kokee EU:n uudet suunnitelmat tietosuojasta ongelmalliseksi

Viime aikoina on ollut useita artikkeleita jossa "Facebook uhkaa lähtevänsä EU:sta."

Facebook Threatens to Quit Europe: SORRY... WHAT?: https://youtu.be/uFNJDKAHlYs
Facebook Threatens to Leave Europe Due to Proposed New Data-Sharing Regulations: https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-threatens-to-leave-europe-due-to-proposed-new-data-sharing-regulat/585619/
Facebook denies it will pull service in Europe over data transfer ban: https://techcrunch.com/2020/09/23/facebook-denies-it-will-pull-service-in-europe-over-data-transfer-ban/

Kyse on siis siitä että EU:ssa on suunnitteilla direktiivin kiristäminen jonka mukaan EU:sta ei saa jakaa tietoja Yhdysvaltoihin.

7

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Somejätit ovat pulassa myös Yhdysvalloissa, koska ne härskisti puuttuvat presidentinvaaleihin. Senaatissa tutkitaan niiden täysin puolueellista toimintaa.

Viimeisenä niittinä oli Facebookin ja Twitterin sensuuri New York Post- lehden kirjoitusta kohtaan. Se paljasti Bidenin perheen törkeän korruption.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan käyttänyt somea. Ellei nyt tällaista foorumia siihen lasketa?

Poistukoon vain mokomat somet! Ne ovat pelkkää pahennusta, arvomädätystä ja poliittista propagandaa nykyään.

Olen varma, että ihmisillä olisi kaikin puolin parempi elämä ilman mokomaa ajanvietettä...

• Itselläkin on Facebook mutta en kyllä käytä sitä muuten kuin silloin kun kirjaudun sisään jossakin ilman salasanaa ja kun on aivan pakko kommunikoida jonkun kanssa sen kautta... en siis jaa siellä minkäänlaisia blogeja ja artikkeleita.

• Anonyymi

EU ja Face ovat ongelma, ja ne molemmat lopetetaan vielä
      Ne on haitakkeita ja viruksia. Ne käyttää muita hyväkseen,
      ne molemmat sotkeentuvat toisten vaaleihin.

Häivy face

• Anonyymi

EU ei puutu muiden vaaleihin.
        Sillä on kylliksi omiakin.

EU pärjää vallan hyvin ilman Facebookia.

• Anonyymi

Jos Facebook lähtee EU:sta niin kyseessä on sitten Faxit.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan Fexit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe