Lue tämä niin ymmärrät

Anonyymi

Vaikka oon fyysisesti parantunut, silti käyn joka päivä vaa’alla katsomassa kuinka paino on noussut :(. En pidä ulkonäöstäni, mun reidet osuu yhteen ja mulla on kaksari. Oon normipainoinen, mutta silti tunnen itseni liian isoksi. Haluaisin takaisin vanhoihin laihutus tapoihin, mutta kun mietin sitä aikaa, se oli yhtä helvettiä!
Silloinkuin aloitin, en piitannut muiden varoituksista, siirä että se on henkisesti todella kamalaa. Halusin kokea sen itse, niinkuin jokainen anoreksiaa sairastanut.
Mutta se todella oli kamalaa! Itkien joka päivä monta tuntia peilin edessä, pidätellen itkua koulussa kavereiden nähden. Mielialank oli koko ajan huono ja surullinen, jopa vihainen. Ajattelin VAIN ruokaa, en halunnut nähdä ystäviäni enää vapaa ajalla tai olla perheen kanssa, halusin vain laihduttaa. Lukittauduin omaan huoneeseeni itkien ja tehden vatsoja. Kävin puntarilla 7krt päivässä. Pidin tiukkaa kirjaa mitä söin ja mitä oksensin, mitä urheilin tietysti.
Galleriani oli täynnä kylkiluu kuviani.
Aamuisin pyörryin noustessa sängystä, milloin kasvot edellä lattiaa tai milloin minkäkin huonekalun päälle, kerran tv:ni melkein tippui lattialle. Kasvoni oli kalpeat ja olin aina aivan jäässä, käsissäni ei kiertänyt veri. Koulussakaan ei enää maha murissut, vaikka en ollut syönyt moneen päivään yhtään mitään. Nälkäni hävisi. Sukulaiset kommentoivat laihuuttani ja syömättömyyttäni, äiti aavisti kaiken.
Lopulta aloin sairastumaan ahmimishäiriöön, jonka kautta parannuin pääosin anoreksiasta, mutta silti sisimmässäni haluaisin olla edelleen se sama laiha ja kaunis hento perhonen, jota Ana auttoi laihtumaan.
Se aika oli ihanaa! Mutta ei, ei se ollut. Näytin hyvältä, mutta se tunne sisälläni, se oli tukahduttava tunne. Tuntui että sydämeni edessä olisi jättimäinen kivi, etten pystyisi hengittämään.

Toivon just sulle tsemppiä!
Ehkä oot parantunu jo tai paranemis vaiheessa, tai sitten vasta alussa. Mut mä sanon sulle tän, että sä tuut joko parantumaan tai makaamaan haudassa. Ruoka on polttoainetta, me kaikki tarvitaan sitä! Jos et itses takia halua parantua, tee se edes sun rakkaittes vuoks. Ajattele niitä.
Haluun että sä selviit tästä! Haluun että nautit ruuasta sun rakkaitten kanssa pitäen hauskaa, ilman et suljeudut sun huoneesees yksin syömättä.

Tää on meidän ainoa elämä, ainoa! <3

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        178
        4638
      2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        37
        2514
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2182
      4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1719
      5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        81
        1338
      6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        24
        1271
      7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        32
        1183
      8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        145
        1170
      9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        103
        945
      10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
        Lieksa
        117
        877
      Aihe