Jos koen että puhtaat pyykit kärsii tulee raivokohtaus

Anonyymi

Piti olla hyvä päivä,hyvä viikkonloppu edessa,sai totaalisen raivarin kun mies oli
mun mielestä laittanut sellasen Sini lattiaharjan,siis kosteiden tilojen pesuun tarkoitetun laittiaharjan poikittain yhdelle pöydälle niin,että se osu(mun mielestä) puhtaaseen lakanaan ja puhtaan gollege takkiin,jotka olivat siinä narulla,sekä pyykki koriin.Olin sitten ihan että voihan vitalis ja rupesin raivoomaan,paiskoin tavaroita,paiskoin pesukoneen luukkua,pesin pyykkikorin kuumalla vedellä ja kuivasin sen miehen saunatakilla,nyt se möksöttää ja nyt aikoo ryypätä koko viikonlopun ja seuraava Ma-Ti menee perseelleen.
Pieni asia hirvee riita,tein kärpäsestä härkäsen tottakai,mutta nyt pitää saada mies leppymään,ettei se huomenna hankkis lisää alkoholia .Vituttaa ihan sairaasti koko juttu,mielestäni sotkeentuneet pyykit,miehen mieliala ja kaikki. Vituttaa,surettaa ja itkettää.Miksi ,miksi miksi?

1

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun täytyy rauhoittua! Asuuko kyseinen mies saman katon alla? Jos, niin sinun on aivan pakko oppia pitämään suusi kiinni! Tiukasti kiinni puristettujen huulien läpi ei pääse ainakaan verbaalinen raivonta ulos!

Tietänet jo että mies on viinaan menevä. Se ilmeisesti ottaa syyn kuin syyn saadakseen turruttaakseen pahaa oloaan viinalla.

Kuulostaa kuin kaikkein parasta olisi ottaa hajuarakoa vähäksi aikaa. Voitteko tehdä sen? Onko jommallakummalla paikkaa mihin poistua viikoksi / kuukaudeksi?
      Teidän on tiedostettava että kumpikin kärsii henkisesti. Rauhoittuminen on todellakin nyt paikallaan.
      Viina eikä raivoaminen auta asiaioita yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe