Näin se vain maailmassa menee. Välillä nöösit ja heikkopeikot ovat suosiossa. Välillä taasen matalalla, mihin kuuluvatkin.
Olette joutavia sekä loosereita!
15
80
Vastaukset
Vai että heikkopeikko, tuossahan se laulussa, sadussa peikoista:
https://www.youtube.com/watch?v=mXJwegSBHyE&t=55s
Joskus on lyijynraskasta. Koboltinraskasta harvemmin.Sinä saatanan looser et tiedä Cobalt hienopulveristsa, mistä tehdään aseita, yhtään mitään. Olet vain joku, joka luulee.
Näin unta Timosta viime yönä. Oltiin yhdessä vankilassa. Sulla oli 15 vuoden kakku.
Kollimaattori kirjoitti:
Oletko kutsunut kavereitasi palstalle?
Ai miten niin? En. Timo on vaan jäänyt mieleen palstalta.
Partakaweri kirjoitti:
Ai miten niin? En. Timo on vaan jäänyt mieleen palstalta.
Ei siis vankilasta?
- Anonyymi
Menninkäinen ja päivänsäde. Heikkopeikot ei kestä valoa. Oletko kaija koolle sukua?
- Anonyymi
Looserit ei saa naisia.
- Anonyymi
Yhteiskunta
Maailman menoa
Lataamokalenteri verokalenterin tapaan
Anonyymi
Tänään 18:36
Ilmoita
Mielenvikaisten ihmisten korvienväliongemat ovat nyt julkista tietoa. Niistä voisi koostaa yhteenvedon. Jaottelu esimerkiksi kunnittain ja aakkosjärjestyksessä. Osoite mukaan, jotta ihmiset voivat varoa epästabiileja ihmisiä.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa.huoh.
- Anonyymi
Onneksi Timo ei ole joutava, joutaville jotakin.
AsianVierestä - Anonyymi
Nyt vittu puhutaan asiaa ihan kynäniskojenkin puolelta.
- Anonyymi
Terkuin >Simiti<
Onneksi Timo on tarpeellinen voittaja.
Ettei sulla vaan olis pannussa liikaa kupariputkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277