Mulla oli enkun esitys joka jännitti ihan vitusti. mun ääni täris ja hikoilin ja tärisin, sitten kun en ollu käynyt koko päivänä vessassa niin kusin housuun vahingossa :((( ja kaikki nauro, ja mua kiustaaan siitä joka päivä nyt.
mitä teen, oon harkinnu itsemurhaa
kusin housuun esityksessä OIKEASTI
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
oma päätös jos teet itsemurhan mutta omista mokistani jotka ovat jääneet vaivaamaan niin olen vain pelannut pelejä tai urheillut paljon :)
- Anonyymi
Hei ei kannata tehdä !t$emurh@@. Jos mietit pissaaminen on luonnollinen asia ja on jännitys. Kuules kaikki maailman ihmiset on pissannut housuun vahingossa tai väärällä hetkellä. Siinä ei ole mitään pahaa ja sinua ei pitäisi kiusata. Jos minä olisin sinun luokalla olisin ollut sinun kanssa ihan normaalisti enkä olisi välittänyt mistään et olisit pissannu housuu. (:
- Anonyymi
Vaiha kouluu ei se mailman loppu sentään oo ja voit tunkeee niiden perseeseen lusikan
Itse olin niin syvässä unessa että kusin housuun 2 kertaa yhden yön aikana. Paljon isompi ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154