Mitäs se tarkoittaa? Sitä että Trumpin pitäisi saada jostain 73 ääntää, mikä on vaalimatikassa täysin mahdotonta ellei kiistä koko vaaleja. Bidenillä on 290 valitsijamiestä osavaltioista missä se on todettu voittajaksi. Vain georgia ja north carolina ei ole julistanut voittajaa.
Eli ette voi voittaa vaaleja. Vallankaappausta voi yritttää.
Biden 290 valitsijamiestä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ole kärsivällinen, äänten lasku on aika hidasta hommaa.
https://suomi.valtamedia.org/2020/11/10/trumpin-vaalivoitto-vahvistettu-quantum-blockchain-jarjestelman-avulla/- Anonyymi
Pöh pöh. Salkkaria on aina helppo koijata lausumalla hänelle sanoja jotka ovat hänen käsityskykynsä ulkopuolella.
- Anonyymi
Artikkelin kirjoittaja on tainnut erehtyä luulemaan että aprillipäivä on tänä vuonna 10.11.2020.
Ei ole. - Anonyymi
Edelleen täytyy ihmetellä miksei Strumpfi marssita Dr Steveä todistajaksi oikeuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen täytyy ihmetellä miksei Strumpfi marssita Dr Steveä todistajaksi oikeuteen.
Sen takia koska oikeudessa valehteleminen on laitonta. Näin jos joku todistettavasti valehtelee, hän ei voi mennä oikeuteen, koska siitä voi pahimmassa tapauksessa joutua vankilaan. Kukaan ei halua oikeuteen häviämään. Muita voi tietenkin usuttaa sinne, kunhan itse ei joudu.
- Anonyymi
Ei se kiistäminen auta Trumppia yhtään.
- Anonyymi
Jos jokin on matemaattisesti mahdotonta, niin se on Bidenin saamat äänet.
- Anonyymi
Näin siis, jos uskoo salaliittoteorioihin.
Anonyymi kirjoitti:
Näin siis, jos uskoo salaliittoteorioihin.
Ei tässä nyt mistään salaliitoista puhuta vaan monimutkaisesta vaalivilpistä.
Saamme siihen selvyyden EHKÄ vuoden 2021 alkuvuodesta.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Saamme siihen selvyyden EHKÄ vuoden 2021 alkuvuodesta.Eli salaliittoteoriasta.
- Anonyymi
Juurkin näin! Trump sai 90%. Trump sanoi sen.
- Anonyymi
Hmm. Se on niin sama äänet mitä he saivat kongressiin. Eihän sinun tietenkään tarvitse todistaa vai löytyilö joku talkkitohtorin tutkimus?
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Saamme siihen selvyyden EHKÄ vuoden 2021 alkuvuodesta.Kaskun osavaltioiden viranomaiset ovat todenneet itse vaalien tuloksen rehelliseksi eikä näytöt riitä oikeudessa.
Mites aikuisten housut?
- Anonyymi
EU EU EU, ÖYH. ÖYH Biden. Ette vaan tajuu. Omat aivot ÖYH.
Looseeeeeeers. - Anonyymi
Bidenillä on nyt jo 306 valitsijamiestä.
Tuomarit on hylänneet pinoittain haasteita, juristit juoksee pakoon koska kenties Trumpilla ei ole rahaa maksaa laskuja.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt tuota Amerikan Ihmevaltojen juridiikkaa, SCOTUS ei ota käsiteltäväksi keissejä joista ei ole alemman oikeusasteen päätöstä jonka muutosta tmv vedotaan.
Toisin sanoen, eivät käsittele alempien asteiden hylkäämiä (ei tuomiota) keissejä.- Anonyymi
Näin se menee. Saattoi olla yllätys Trumpille itse. Käytännössä vallankaappaus on lähes mahdoton ainakaan poliittisin keinoin osavaltiorakenteen takia. Jokainen osavaltio myös itse vastaa äänestyksestä ja sen laillisuudesta. Kaikki äänet annetaan myös samalla lomakkeella joten vain yhden kolmesta vaalista väärentäminen on mahdotonta.
Ei nyt sentään täydellistä: monessa osavaltiossa on vaalipiirirajoilla ja muilla säännöillä on hankaloitettu tai estetty eri ryhmiä äänestämättä. Kävin läpi mitä republikaanit ovat tehneet, niin lista on pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051