Sähkö stimming orgasmi

Anonyymi

Onko muita stimming harrastajia ?
Tulee mahtava handsfree orgasmi !
Minulla laite jos haluaa kokeilla 02 alue

10

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä ja millainen laite olis kiva?

• Anonyymi

Mistä vain sexi kaupasta tilaa .
        Tilaa samalla kumilenkit kullin ja kivesten ympäri johon sähkö johdetaan . Ne tarralaput ei kestä

• Anonyymi

Löytyykö sähköstimmilaitteita muutenkin kuin riistohinnalla? Periaatteessahan kyseessä on tavallinen TENS laite jossa vaan on paremmin tarkoitukseen sopivat pulssitusohjelmat.

• Anonyymi

Olisi kiva kokeilla kaverin kanssa joka näyttäisi käytännössä miten se toimii.
      Vaikka ensin itsellensä ja siinä vieressä näkisi alkaako kaverill jöpöttää.
      Sitten voisi kokeilla nouseeko itsellä ja saako sillä myös orgasmin vai pitääkö esim kädellä autella

• Anonyymi

En tiedä tuosta laitteesta,tulisin kokeilemaan jos olisi lähempänä.
        Muuten kyllä kiihottaisi tilanne jossa oltaisiin kalut jäykkinä ja kokeiltaisiin kummalta lentää ensin mälli

• Anonyymi

Passaa olla varovainen noiden laitteiden kanssa, sillä jotkut jonkin aikaa tuollaisia käytettyään ovat saaneet peruuttamattomia hermostovaurioita ja jatkuvia kipuja penikseensä.

Ps. Kun tehdään avaus jonkin laitteen suhteen, niin hyviin perustapoihin kuuluu liittää mukaan linkki ko. laitteeseen.

• Anonyymi

Laitapa sinä puolestasi linkki, missä noista hermovaurioista on mukamas kirjoitettu. Ettei olisi ihan kuulopuheiden pohjalta nämä kirjoittelut.

• Anonyymi

Mulla on ollut tuollainen claes ohlssonin laite käytössä. Sinänsä se ottaa aikaa saada orgasmi mutta jos sen yhdistää muuhun kiihottavaan tilanteeseen niin sitten irtoaa helpommin.
      Kun olen tyttöillyt esim kirppareilla on laite nytkyttänyt kaluani liivien alla,on huomaamaton ja ei pidä ääntä niinkuin vibra.
      Joskus on tullut orgasmi kun mammat perse pystyssä alahyllyä täyttävät.
      On se ollut käytössä liiviliikkeessäkin liivejä sovittaessa,se on niin kiihottava tilanne että tulee helposti.Vaikeinta on jatkaa keskustelua luontevasti kun orgasmi pyrkii aiheuttamaan nytkähdyksiä sperman ruiskiessa liivien alle.Ehkä siihen on tullut muutaman sekunnin katko juuri silloin...
      Eräällä kirppiksellä kun olin tissiliivilokeroa tutkimassa myyjä tuli ihan viereen ja alkoi esitellä liivejä kysellen oisko nämä ihanat ja minulla nytkytti e stim kalua.
      Aloin olla jo lähellä orgasmia ja painoin itseäni hyllyn reunaan huomaamattomasti työnnellen kun tunsin miten myyjä nojasi rintaansa vasenta olkavarttani vasten.
      Minulla alkoi orgasmi ja vaaleat kesähousut kastuivat spermasta muuttuen tummiksi edestä. Tämä näytti aiheuttavan hilpeyttä myyjässä,itse luikin kiireesti ulos liikkeestä.
      Kerättyäni rohkeutta jokusen päivän menin takaisin ja pyysin anteeksi sattumusta,sovitin sitten vaatteita ja alusvaatteita kopissa ja siellä olikin hyvä käydä

• Anonyymi

Tilasin Ebaysta RodeoRobin johtavat kumilenkit, pattereilla toimivan vahvistimen ja audiomuuntajan. Läppäriin latasin ilmaisen estim softan. Sitten kaikki irti verkkovirrasta. Muuntajan pitää olla riittävä että antaa tarpeeksi potkua "musiikin" tahdissa (n 50-100V) Koko hoito ilman läppäriä kustansi n 30e Ja säätöjä on enemmän kuin tarpeeksi. Toimii - mukavaa ...

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5437
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      566
      2008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1135
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe