Kiitos ystäväni Konsta!
Edesmennyt hyvä ystäväni, matematiikan tohtori Konsta Koppinen (RIP), lahjoitti minulle Verkkomedian aikoihin vuonna 2013 työkoneeni (uutiskuvassa), joka on palvellut siitä lähtien sekä suomalaista että kansainvälistä uutisointia. Sillä on tuotettu mm. Verkkomedia, Donbassin DONI-uutiset, kuin huhtikuusta 2019 lähtien myös MV-Lehti.
Vihdoin on tullut aika päästää ASUS-veteraani, ilman toimivaa akkua ja hieman pätkivällä näppäimistöllä, ansaitulle eläkkeelle informaatiosodan etulinjassa palvelleena veteraanina, ja nyt osoittamalla tuellanne hankin uuden päätietokoneen. Aiemmin siihen ei ole ollut varaa.
Moni valtamediassa on esittänyt väitteitä, että suorittaisin patrioottista vastarintaa ”tukevilla ruplasalkuilla” varustettuna. Näissä todisteettomissa ja paheksuttavissa valheissa ei tietenkään ole ollut mitään perää. Ei ole ollut Kremlin ruplia käyttää Verkkomediassa eikä täällä Donbassissa, siis kunpa olisikin ollut! Siksi olen taistellut totuuden puolesta tasan sillä evästyksellä millä olen etulinjoille mukana kantaen olen ryhtynyt.
Toivottavasti faktinen totuus ymmärryttää, kuinka tärkeää on tukea valtamedian haastamista, kaikkien meidän, jotka taistelevat globalistien miljardikoneistoa vastaan riippumattomasti, kympeillä ja parikymppisillä, joskus jopa korvaamattoman työaseman lahjoittamalla!
Mutta juuri se pienikin tuki, vilpittömästi kansansivistykseen osoitettu, on tehnyt meistä voittamattomia haastajia itsemääräämisoikeuttaan vaativia, kansoja vastaan julistetulla informaatiosodan taistelukentällä. Osaltani, erityisesti uudesti itsenäistettävän Suomen ja suomalaisuuden puolesta. Ja aivan yhtä kiitollinen tulen olemaan teille, kuin olen Konstalle.
Taistelu jatkuu!
Mv lehden tiedoite
Anonyymi
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840