Halusin perustaa franchising siivousyrityksen noin 15 vuotta sitten. Otin yhteyttä paikalliseen yritykseen joka haki yrittäjää. Yritys lupasi ottaa yhteyttä pääsiäisen jälkeen, kun ovat tutustuneet hakemukseeni.
Pääsiäinen tuli ja meni eikä mitään kuulunut. Soitin heille asiasta. Minulle vastattiin kohteliain sanankääntetin että en ole sopiva ehdokas yrityksen perustajaksi koska olen mies. Nainen ei osta siivouspalveluita mieheltä.
Lehdessä oli myöhemmin pieni uutinen kun uudeksi yrittäjäksi oli palkattu nainen..
Ei ole kysyntää
Anonyymi
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen kaksi kertaa pettynyt työnhaussa. Eka kerta oli kun hain yhtä virkaa mutta olivat juuri korjaamassa viraston tasa-arvo vääristymää joka johtui siitä, että oli liikaa miehiä virkamiehinä. En saanut paikkaa.
Toinen sortaminen oli se kun hain kansainvälistä Suomen virkaa Brysseliin jossa kansainvälisessä projektissa työkielenä englanti. En hakiessa voinut osoittaa valtion virkamiheltä vaadittavaa ruotsinkielen taitoa joten en saanut paikkaa.
Eli kyllä ne munat ovat joskus iso haitta okso på svenska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807