Posti kulkee kun Kusti polkee

Anonyymi

Muutama vuosi sitten toimin erääb firman kuriirina, vein kirjeitä ja paketteja .
Työ oli helpooa ja työkaverit mukavia.

Eräs marraskuinen ilta on jäänyt mieleen.
Olin jo löhdössä himaan kun porttipuhelin hälytti .Vielä joku mattimyöhäinen taas, manailin nutta painoin sitten avausnappia.

Hetken kuluttua ovi svautui ja nainen astui sisään.Ja millainen nsinen!
Pitkä, yönmusta nainen, pukeutunut seksikkäösti kuin Tina Turner nuorena.

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mykistyin ja vain tuijotin naista. Hänen vartalonsa näytti täydelliseltä! Rinnat kohoilivat kiihtyneen hengityksen tahtiin ja lantion kaari näytti aistilliselta. Viimein nainen ojensi pikku paketin minulle. "Sori ku oon vähä myöhässä, viititkö vielä ottaa tän?"

• Anonyymi

Hetken naista tuijotettuani tokenin sen verran, että otin paketin naisen kädestä. "Ei se mitään, vielähän tämä ehtii!" tokaisin. Nainen hymyili aurinkoisesti ja iski silmää. "Ei sulla sattuis olee tänä iltana vapaata? Asun tuossa ihan lähellä, voisit tulla iltakahville!" Hetken nieleskeltyäni sain soperrettua: "Hmmm jooo eihän mulla mitää...kyllä mä mielelläni tuun..." Nainen sanoi: "Siispä sovittu! Oon kotona tossa iltaseitsemän jälkeen."
        Hän hävisi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Jäin miettimään, oliko tuo äskeinen oikeasti tapahtunut vai olinko nähnyt unta. Sydämeni hakkasi ja hikeä pukkasi otsalle. Menin keittiöön juomaan lasillisen vettä. Samalla mietin, oliko pitkään sinkkuelämääni nyt tulossa muutos...

• Anonyymi

Tuijotin vain tuota upeaa ilmesrystä.Olin nähnyt tuollaisia seksipommeja vain Karibialla ja tuntui uskomattomalta nähdä

• Anonyymi

T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
        Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
        re you ok? Ive got an urgent mail to UK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
        Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
        re you ok? Ive got an urgent mail to UK.

Sain vihdoinkin nostettua katseeni hänen täyteläisista rinnoistaan jotka sojottivat painovoimaa uhmaten juuri silmieni tasolla ja ohut valkoinen toppi paljasti kovettuneet nännit .Ne olivat kuin viinipullon korkit.
        Hän oli päätä pidempi minua noissa korkosaappaissaan. Mustat tiukat farkut ja musta nahkatakki Tumma latinonainen. Unelmieni syntinen nainen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6625
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3614
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3130
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2784
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2572
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2116
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1870
    Aihe