Muutama vuosi sitten toimin erääb firman kuriirina, vein kirjeitä ja paketteja .
Työ oli helpooa ja työkaverit mukavia.
Eräs marraskuinen ilta on jäänyt mieleen.
Olin jo löhdössä himaan kun porttipuhelin hälytti .Vielä joku mattimyöhäinen taas, manailin nutta painoin sitten avausnappia.
Hetken kuluttua ovi svautui ja nainen astui sisään.Ja millainen nsinen!
Pitkä, yönmusta nainen, pukeutunut seksikkäösti kuin Tina Turner nuorena.
Posti kulkee kun Kusti polkee
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
Mykistyin ja vain tuijotin naista. Hänen vartalonsa näytti täydelliseltä! Rinnat kohoilivat kiihtyneen hengityksen tahtiin ja lantion kaari näytti aistilliselta. Viimein nainen ojensi pikku paketin minulle. "Sori ku oon vähä myöhässä, viititkö vielä ottaa tän?"
- Anonyymi
Hetken naista tuijotettuani tokenin sen verran, että otin paketin naisen kädestä. "Ei se mitään, vielähän tämä ehtii!" tokaisin. Nainen hymyili aurinkoisesti ja iski silmää. "Ei sulla sattuis olee tänä iltana vapaata? Asun tuossa ihan lähellä, voisit tulla iltakahville!" Hetken nieleskeltyäni sain soperrettua: "Hmmm jooo eihän mulla mitää...kyllä mä mielelläni tuun..." Nainen sanoi: "Siispä sovittu! Oon kotona tossa iltaseitsemän jälkeen."
Hän hävisi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Jäin miettimään, oliko tuo äskeinen oikeasti tapahtunut vai olinko nähnyt unta. Sydämeni hakkasi ja hikeä pukkasi otsalle. Menin keittiöön juomaan lasillisen vettä. Samalla mietin, oliko pitkään sinkkuelämääni nyt tulossa muutos...
- Anonyymi
Tuijotin vain tuota upeaa ilmesrystä.Olin nähnyt tuollaisia seksipommeja vain Karibialla ja tuntui uskomattomalta nähdä
- Anonyymi
T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
re you ok? Ive got an urgent mail to UK. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
re you ok? Ive got an urgent mail to UK.Sain vihdoinkin nostettua katseeni hänen täyteläisista rinnoistaan jotka sojottivat painovoimaa uhmaten juuri silmieni tasolla ja ohut valkoinen toppi paljasti kovettuneet nännit .Ne olivat kuin viinipullon korkit.
Hän oli päätä pidempi minua noissa korkosaappaissaan. Mustat tiukat farkut ja musta nahkatakki Tumma latinonainen. Unelmieni syntinen nainen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007