Olen ajanut Dusterilla muutaman vuoden ilman pienintäkään vikaa. Lienee normaalia, koska muillakin on ollut samanlaisia kokemuksia.
Mites Dusterin laatu?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vajaa vuosi ajettu Duster dieselillä, ei vielä vikoja. Odotan kyllä tulevan, koska alustahan suoraa tavaraa Micrasta ja Cliosta ja massaa lähemmäs 1500 kg.
- Anonyymi
Hahahahahahahahaa. Eikö varmasti ole vikaa dusterissa. Epäilen. Hihihihihihihihiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahahahaa. Eikö varmasti ole vikaa dusterissa. Epäilen. Hihihihihihihihiii
Pitäisikö olla? Kirjoitin, että alustan osien osalta odotan vikoja, eikö totta? Mitä muita niin kuin pitäisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti saat epäillä. Duster toimii ja kestää siinä missä muutkin autot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahahahaa. Eikö varmasti ole vikaa dusterissa. Epäilen. Hihihihihihihihiii::::: Siellä sulla tuntuu olevan !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sama taas toistuu taas niinkuin ennenkin ,,niillä on vikoja vaikka millä mitalla vaikka ei ole moista autoakaan omistuksessa ja selvänäkijän lahjat ovat vielä niin lapsen kengissä että noille kyvyille heille ei löydy edes työnantajaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sama taas toistuu taas niinkuin ennenkin ,,niillä on vikoja vaikka millä mitalla vaikka ei ole moista autoakaan omistuksessa ja selvänäkijän lahjat ovat vielä niin lapsen kengissä että noille kyvyille heille ei löydy edes työnantajaa .
Parempi Dacia on ruosteen ja melun suhteen kuin paljon kalliimpi Toyota ja tietenkin ajoltaan myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahahahaa. Ei vikaa Daciassa eikä kuskeissakaan mutta ne joilla ei ole Daciaa lötyy kuskeissa paljonkin vikaa ja ehkä myöskin auto ärsyttää palvojaansa. näin minä olen sen todennut !!
- Anonyymi
naapurin rouva janut jo 500000 km tdi dusterilla
lienee kestävä moottori kun mersussa sama pata- Anonyymi
naapurin rouva janut jo 500000 km tdi dusterilla:: joo uskotaan !!!!!!!!
- Anonyymi
Mikä pirun TDi Duster, ei niissä ole koskaan esiintynyt TDI merkkiä ,,,, hunosti keksitty tarina eikä mitään tietoa autojen tekniikasta
- Anonyymi
naapurin rouva ajanut jo 500000 km tdi dusterilla:: No tuo on kyllä keksitty tarina ja TDI daciaa ei koskaan ole edes valmistettu. Minulla sen sijaan on enää 1000km vaille 400000km mittarissa MCv.ssä ja kun viides sadas tuhannes pyörähtää niin Youtubeen tulee todiste siitä ja varmaan monen harrastelija selvänäkijän pumppu ja verenpaine pyörähtää ylikierroksille samantien. Uskoisin myös että apteekeista on varmaan pääsiäiseen mennessä ostettu myös verenpainemittaritkin loppuun tuon takia . Kannattais uskoa tositarinoita eikä toistaa toisten hullujen tarinoita !!!
- Anonyymi
Ei ole ollut paljon vikoja. Jos niitä tulee liikaa, vaihdan uuteen pienellä välirahalla.
- Anonyymi
Kai se perustaltaan on ok laite. Jos ongelmia, niin sähkölaitteissa varmaankin, moottorit, ainakin vanhemmat, ovat ihan kestäviä, dieselpataakin tehty iät ja ajat.
Ja sitten alusta on toinen, kun kaikki palikat on otettu noin 1000 kilon pikkuautosta ja Duster painaa 1400-1500 kg, on selvää, että vuosittain voi varautua osien vaihtoon. Toisaalta eivät sinänsä kalliita osita
- Anonyymi
Vaihdoin perheen kakkosauton Kia Rion käytettyyn 4-veto Dacia Dusteriin puolisen vuotta sitten. Kia oli pirun hyvä halvalla tehty pikkuauto, ja niin tuntuu Dusterkin olevan varsin hintansa arvoinen neliveto. Hinta näkyy lähinnä joka paikassa, mutta kaikki toimii oikein hyvin ja odotetulla tavalla, kabiini on hiljainen ja 1,2 turbo on lähinnä herkullinen pieni vääntöpesä. Hyvä ostos pariksi kolmeksi vuodeksi, kun pieni pääoma pienenee vain vähän.
- Anonyymi
Dacia on perushyvä auto, ihan turhaa mollotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia on perushyvä auto, ihan turhaa mollotusta.
Olen täysin samaa mieltä, koska minulla on kokemusta kyseisestä autosta ja monesta muustakin. Ajakaa millä haluatte.
- Anonyymi
Huolestuttavaa on kun ei ole tarvinnut koskaan korjata Daciaa
- Anonyymi
Tämän palstan trolleille on vissiinkin aivan tavallista että he yöaikana nukkuessaan korjailevat Dacioita ja aamulla herättyään tartutaan taas tietokoneeseen . Toiset taas näköjään työn puutteessa kopioivat toisten merkkien foorumeista (suolipalstalla) eri merkkien vikoja ja liittävät niitä Dacian palstalle. Sitten jos ei muuta niin uskotaan toisten trollien vainoharhoihin ja toistellaan heidän toteamuksiaan ja kaiken kukkuraksi liitetään tarinoihin myös heidän naapureittensa mielipiteetkin vaikka he eivät varmaan tiedä asiasta mitään . Kaiken kukkuraksi voi vielä todeta että heidän kokemukset Dacia merkistä on täysi nolla,,miten moiset viitsivät jakaa tietoiuttaan foorumeilla ??????
- Anonyymi
Tää oli hyvä. Repesin. Hahahahaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän Daciaa hintaisekseen hyvänä autona niin kauan kunnes kokemus osoittaa jotakin muuta. Ei siihen mitkään trollit vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä. Repesin::: Se on hyvä että sulla on hauskaa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738