Mikä on mielestänne paras osake?
Mikä on mielestänne paras osake?
13
91
Vastaukset
- Anonyymi
Finnair, jota ostin 0.38 euron hintaan.... se pomppas heti kättelyssä 70% :ssaa kun tuli tieto että rokotus tulee....
- Anonyymi
mutta indeksirahastot on parasta, kun ei heilu niin paljoo kuin yksittäiset pörssiyhtiöt. Saa nukkuu yöt rauhassa...
- Anonyymi
Tääsä vaiheessa "hieman" myöhäistä.
Kurssit heilahtelevat suuntaan ja toiseen, mutta onhan myös osingolla merkitystä. Olen sanonut, että yli viiden prosentin tuotto pitää saada, jos alle jää, niin myyntiin ja uusia tilalle. Olen nyt talvella ostanut pieniä määriä usean firman osakkeita, ja keväällä tiedän ostanko lisää, vai myynkö entisetkin. Neste, Kemira ja Altia ovat jo nyt maksaneet osinkoa vuodelta 2019.
- Anonyymi
Asunto-osake Helsingin keskustassa.
- Anonyymi
Fellow Finance Plc tulee nousemaan paljon nyt kun koronaankin on saatu rokote.
- Anonyymi
Veikkaan tammikuuilmiön voittajaksi 2021 Tuli kiveä.
- Anonyymi
Nyt tällä herkellä SAS jota saa pilkkahintaan.Nousee vähintään 4-lertaiseksi kohta 😉
- Anonyymi
Missä suhteessa paras?
Kasvuosake? Arvo-osake? Laatuosake? Osinko-osake?
Nyt maanantain 21.12. alennuksesta vahingossa ostin Sampoa ja UPM:ää huomaamatta, että Sampokiintiöni oli jo täynnä.
Sen sijaan olisi pitänyt tankata Fortumia, mutta sijoitusluotto on tapissa - Anonyymi
Annan ääneni käänneyhtiö Tulikivelle. Osake 1-2 euroa ensi vuonna.
- Anonyymi
Sotkamo silver
- Anonyymi
Taivasosake tietysti. Hes. 24:21
- Anonyymi
Sievi capital on futuurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955