palstan lukiat saa kaksion siis arvonnassa arvotaan kaksio palstan lukioille.fase ikaalinen saa kolmion.hieno juttu siis puska radiosta luin
kaksio arvonta palstalaisille
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka rakentaja on ? Olisi mukavaa jos kaksio annettasiin koko ryhmän käsiin. Olisi e sporttia ja läppäreitä joilla pääsisi suomi palstalle ja muualle. Laadittais yhessä juttuja ja pidettäs kivaa.
- Anonyymi
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Anonyymi kirjoitti:
Läppäreissä pitää olla kunnon bookmarkit!!!!!11111
Minulle pitäisi ainakin luovuttaa oma kaksio käyttöön. Se olisi suomi24-toimistoni, jossa virka-aikoina kirjoittelisin palstoille viisauksia.
- Anonyymi
Ihan mahtava juttu-----mutta koska rakentaminen alkaa. Kyltti oli jo nurin, koska talo?
- Anonyymi
oleto perehtynyt arpom,islakiin
- Anonyymi
Eihän EU:ssakaan välitetä mitään mistään laeista
- Anonyymi
joko lupa arpajaisten järjestämiseen on tullut
- Anonyymi
Hyvä Tsägä ostajilla kun talo hanke meni mönkään.
Säästy moni nuori pari elin ikäseltä harmilta ku ei ostanu ongelma pesää.- Anonyymi
Homeeseenko vihjaat ?
- Anonyymi
Onkoos tää siittä ent poliisin vierestä mis oli kylttti kesällä
- Anonyymi
Njaa helppo luvata kunnei mitää tönöö tuu
- Anonyymi
vain huonot lähtee, parhaat jää!
- Anonyymi
Ketäs arpa suosi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875