Ennustuksen vaihtajalle

Anonyymi

Löytyykö tältä palstalta vaihtajia? Olen nelikymppinen nainen ruskein hiuksin. Toivon aitoa näkemystä ruskeatukkaisesta miehestä, joka pitää yhteyttä. Mitä hän minusta ajattelee ja toivoo? Kerro hiusvärisi sekä taustaa kysymyksellesi. Katson kortein.

6

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeintä on omat toiveesi ja halusi sekä niiden ilmaiseminen aidosti ja rehellisesti. Se on avain tulevaisuudellenne. Se on se mitä hän haluaa kanssasi ja toivoo. Hän pysyy jopa hetkissä joissa et toivoisi hänen pysyvän. Ja hyvä niin, koska hän on eheyttävä monella tapaa. Tämä on ns. karmallinen suhde.

Olen tummahiuksinen. Mies musta/harmaa. Mitkä hänen toiveensa. On minun lähellä koko ajan vaikka olisin fyysisesti kaukana.

• Anonyymi

Kiitos.
        Mies on hyvin karismaattinen hiljaisella tavallaan. Hän ottaa tilan haltuun ja vaikutusvoimansa ympyröi. Ei paljasta kaikkea. Hän nauttii saamastaan huomiosta ja pitää sinua arvokkaana ystävänä. Tulee myös viitteitä kolmannesta osapuolesta suhteessanne. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, kun katsotaan teitä kahta. Hän toivoo voivansa ohjailla tilanteita ja jopa säikähtäen perääntyy, kun tuntee, että häntä johdatellaan tai painostetaan. Saat hänessä aikaan hyviä tuntemuksia ja hän pitää sinusta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mitään tarkkoja suunnitelmia mies ei ole laatinut tulevaisuuden suhteen, mutta on positiivisen avoimesti.

• Anonyymi

Vaihtaisin tähän mielelläni edelleen.

• Anonyymi

Mitä ihmettä mikään hiustenväri liittyy mihinkään näkemiseen ???? Hiusvärinhän voi kuka vaan vaihtaa purkista ja osa ei taida enää edes muistaa mikä se alkuperäinen väri olikaan. Olette todellakin ihan ufoja kaikki !

• Anonyymi

Voitte poistua palstalta, jos ei miellytä. Olisin mielelläni vastannut kysymykseesi hiustenväristä. Jääköön se nyt kertomatta kommenttisi takia. Kertoo sinusta sen, että ymmärtämättömyys sinussa on väkivaltainen.

• Anonyymi

"Löytyykö tältä palstalta vaihtajia"

Etsin kirjeenvaihtokaverina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe