Hei, olemme kolmeakymppiä hipova naispari ja etsimme spermanluovuttajaa koti-inseminaatio menetelmällä. Olemme olleet yhdessä 10v ja kummallakin on vakituinen työsuhde. Ehtoina meillä on että olet terve ja fiksu suomalainen mies, eikä suvussasi ole perinnöllisiä vakavia sairauksia ja pystyt todistamaan että sinulla Ei ole sukupuolitauteja. Toimithan puhtaasti auttamisen halusta. Etsimme vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään etkä sinä vaadi meiltä mitään. Toivomme että olet valmis sitoutumaan luovutukseen mahdollisesti pidemmäksi aikaa sillä todennäköistä on että ensimmäisestä kerrasta ei tärppää. Sijaintina pk-seutu.
Etsimme luovuttajaa
10
981
Vastaukset
Tilastojen valossa ainoastaan neitseelliset ja sitten vain minun kaltaiset ei neitseelliset tietyn koodin mukaan kurinalaisesti eläneet ovat nykymaailmassa terveitä ja puhtaita sp- taudeista.
Sun voi olla vaikeaa löytää tervettä miestä luovuttamaan tuon ryhmän ulkopuolelta..
Erilaisia hpv- viruksia, että herpestä kun löytyy
85%:lta kansasta.. Todennäköisesti siis myös sinulta, ellette päätyneet kumppanisi kanssa yhteen neitseellisenä parina aikoinaan..
Voihan tosin olla, että sinun oppiesi mukaan ihminen on terve, jos on se hiv, sekä perus klamydia testattu. Sellaisia varmasti löytyy.
- Ihmiset ovat aikast pihalla mitä tulee näihin tauti jutskiin...Hei! Joko olette sopivan luovuttajan löytäneet? Sähköpostia jo lähetinkin.
Laitoin s postia
Kaikki mahdolliset testit löytyy.
Täällä samassa tilanteessa naispari, meillä myös ikää vajaan 30 molemmilla.
Olemme myös etsimässä luovuttajaa ja vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään ja toivomme ettet sinäkään meiltä.- Anonyymi
Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?
Mitä se sinun koulutus spermaan liittyy. Tämä koulutuksesi kun ei millään tavalla siirry sperman välityksellä tuohon lapseen. Hän joutuu ihan itse kouluttautumaan..
Joko te olette löytäneet luovuttajan?<3
- Anonyymi
Hyvä luovuttaja: jezze9191@gmail.com
- Anonyymi
Ja miten te todistatte taudittomuuden?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860