Kotimaa
Sairaanhoitajien hermo pettämässä keskellä koronakriisiä, lähes 90 % harkitsee alanvaihtoa: ”Tilanne on todella huolestuttava”
Hoitajista on sairaanhoitajien mukaan jo nyt huutava pula, ja koronan jälkeen joukkoirtisanoutumisia pelätään. Hoitajat kertovat kärsivänsä muun muassa väsymyksestä ja arvostuksen puutteesta.
otsikko IS
Tehy puhui ihmisoikeuksista
8
156
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4395327-sttkn-palola-sote-ammattilaisille-koronakorvaus-yhteiskunnan-varoista
Hallitus on nyt pahasti hukassa-erotkaa - Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toimittajan-kommentti-sairaan-hyva-hoitaja-olin-teho-osastolla-toissa-kunnes-minulle-riitti-ja-irtisanouduin/8015610#gs.oe0pow
niin
miksi täältä poistetaan asiaa koskevat kommentit? - Anonyymi
Mitä sitten? Ei kenenkää ole pakko lähteä aamulla töihin jossei huvita.
- Anonyymi
Ei niin minä saanut jo 120 hoitajaa ja 72 lääkäriä' muuttaan 8 vuodessa töihin kotimaahani norjaan ja lisää lähtee koko ajan.Tavoite on kaikki pois suomesta ammattilaiset ja norjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin minä saanut jo 120 hoitajaa ja 72 lääkäriä' muuttaan 8 vuodessa töihin kotimaahani norjaan ja lisää lähtee koko ajan.Tavoite on kaikki pois suomesta ammattilaiset ja norjaan.
Ja joka vuosi kouluista valmistuu lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaasti voi lähteä tai jäädä, ei sillä sen suurempaa merkitystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777