Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta

Toivoisin kuitenkin ettei minun ulkonäkö ole esteenä löytää joku jonka kanssa voisin ajatuksia vaihtaa. Olen todella mukava ja huumorintaju on minulla todella hyvä ominaisuus, sekä minua on joskus kaverit kehunut kuinka osaan ottaa muut huomioon enkä ole lainkaan itsekäs, muttei mulla siltikään ole ketään jonka kanssa voisin edes ajatuksia jutella.

5

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painotan vielä etten ole mitään sellaista edes ajatellut täältä löytää vaan haluan vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia kun olen yksinäinen eikä minulla ole juurikaan kavereita.

• Anonyymi

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Tää taitaa olla se meille järkätty ylläri, pikkujoulun kunniaksi, ihan vaan asian vierestä kyselen että toivottavasti häntä ei tuupata meidän pöytään

• Anonyymi kirjoitti:

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Tää taitaa olla se meille järkätty ylläri, pikkujoulun kunniaksi, ihan vaan asian vierestä kyselen että toivottavasti häntä ei tuupata meidän pöytään

Mitä tarkoitat tuolla että 😲???

• Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla että 😲???

Kaisa varmasti tarkoitti sitä, ettei meidän pöytään enään mahdu muita. Me emme tietenkään tarkoita mitään pahalla, eikä meillä ole aikomusta loukata kenenkään mieltä, mutta valitettavasti meidän pöytä on niin täynnä ettei siihe mahdu enää yhtään uusia hahmoja. Terveisin - Sanna -

• Anonyymi kirjoitti:

Kaisa varmasti tarkoitti sitä, ettei meidän pöytään enään mahdu muita. Me emme tietenkään tarkoita mitään pahalla, eikä meillä ole aikomusta loukata kenenkään mieltä, mutta valitettavasti meidän pöytä on niin täynnä ettei siihe mahdu enää yhtään uusia hahmoja. Terveisin - Sanna -

Mä en voi sietää valehtelua enkä varsinkaan sitä että jopa jouluna teillä on tollanen hyökkäys asenne päällä, meidän pöydässä on tilaa, varsinkin kun takiainen ja Lotta on nyt lomalla niin tilaa on, siitä ei ole kysymys, mutta meidän pöydän väki on todella tarkkoja siitä että pitää osata käyttäytyy ja vääryyttä eikä kieroutta meidän pöydässä sallita. Jos haluat keskustella niin tervetuloa meidän ketjuihin. Ja Kaisa, se joulu ylläri teille on että saadaan meidän pöytään uusia hahmoja jotka ovat myös joulun jälkeen meidän vakiona. Mutta vasta loppu viikosta saadaan tietoa ketkä kaksi henkilöä tulee meille täysin yllätyksenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      4592
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1709
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1160
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe