Haluaako joku ottaa mut polvelle istumaan 🥰
Mitä leikitään? Onko täällä joku isi?
35
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin haluan.
- Anonyymi
Kyllä haluaisin. Haluaisitko sinä, että silittäisin ensiksi sinun hiuksia?
Tule vaan..
- Anonyymi
Tulin jo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin jo...
Haluisitko jutskata ja vetää käteen juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko jutskata ja vetää käteen juuri nyt.
Just äsken sudittelin snadisti handuun... oli tylsä Teams -kokous...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just äsken sudittelin snadisti handuun... oli tylsä Teams -kokous...
Heh heh jessus sentään mikä hönö
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Minkäslaista leikkiä haluaisit leikkiä?
Olisko vaikka lääkärileikki kiva 😉- Anonyymi
Sen leikin nimi on jutsku Auschwitzissa...
Sä voit olla se jutskuiskä ja mä oon leirin vartija... jos oot tottelevainen ja kiltti, nii voit päästä vapauteen...
- Anonyymi
Tämä "pikkuisena" olo on kummallinen ilmiö. Aikuiset naiset haluavat olla fantasioissaan varhaisteinejä/teinejä. Tämä on tabu ja kyse on subnaisten auto efebofilisistä fantasioista eli niissä nainen samaistuu murrosikäiseen. Tässä tapauksessa master/domi on "iso" tai "daddy".
- Anonyymi
Oooo..... voisin otta sut istumaan mun naamalle.
- Anonyymi
Kiva... eihän se haittaa et mulla on just nyt ihan pikkuriikkisen vatsa löysällä...
- Anonyymi
On iskä mut se haluu et istut kyrvälle
- Anonyymi
jöö
- Anonyymi
polvell juu isi ottaa jos oot tyttö ja tulet kotiin . saat numeroni jos vastaat kulta tuu jo
- Anonyymi
Multa tuli jo myöhästyit taas
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932