Mitä tuohon oikeasti kuuluu laittaa?
Mineraali, osasynteettinen vai täyssynteettinen.
Olen käyttänyt osasynteettistä.
Varaosamyyjä sanoi että sinne kuuluu täyssynteettistä.
Olisin nytkin laittanut sitä mitä ennenkin mutta öljynmies sekoitti pakkaa.
Xv 535 -99 öljyt
4
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjekirjakaan ei kerro mitään. "Tyypin SE öljy".
Mitä mahtaa tarkoittaa kun ei tuollaisia tyyppejä enää kai ole? - Anonyymi
No mulle on ammattilainen joskus sanonut ettei koskaan laittaisi täyssynteettisiä isoihin customeihin ja osasynteettisellä olen sujuvasti ajellut 30 vuotta , eli ne kannattaa jättää hyllyyn noin vanhassa pyörässä varsinkin. kauden ajomäärästä riippuen riippuen sitten valitsisin hinnaltaan sopivan osasynteettisen , ei tuo liene ole nuuka öljyistä kun ei ihan litkua laita vaan paksumpaa laatua 15w- tai 20w- ilmajäähdytteiseen koneeseen.
- Anonyymi
Delvac xc toimii
- Anonyymi
Tätä ei todellakaan suositella moottoripyöriin, ihmeen moni kotikemisti kuitenkin käyttää. Ilmeisesti haluavat lyhyen käyttöiän prätkälleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697