Poikakaverin sisko

Anonyymi

Ajatukset on nyt ihan sekaisin, olen pitänyt itseäni järkevänä ja siveellisenäkin nuorena hetero naisena. En ole ajatellut seksiä koskaan ennen kokoajan, nyt tuntuu että pikkuhousut on kokoajan märkänä. Mistä tämä johtuu, poikakaverini siskosta. Aattoiltana lämmitettiin rantasaunaa ja poikakaverini Niko joi itsensä sammuksiin jo ennen saunaan menoa. Nikon sisko sit sanoi, että mennään me saunaan ja jätetään Niko nukkumaan pää selväksi. Niinpä me mentiin. Saunakamarissa en voinut olla huomaamatta, mikä lihaskimppu Veera oli, kiinteät rinnat, tiukka sixpac , lihaksikkaat jalat ja hauis selvästi erottuva. Itse olen sellaine hintelä hiirulainen, ja kovin kalvakka ihminen. Löylyjä ottaessamme keskustelu vei muutaman siiderin rohkaisemana seksiasioihin ja Veera alkoi utella minun ja Nikon seksielämästä. Alkuun tuntui tungettelevalta, mutta Veera sai minut rentoutumaan ja kerroin, että Niko tulee yleensä niin nopeasti, etten ennätä itse mukaan ollenkaan ja eikä ole oman orgasminsa jälkeen enää kiinnostunut kuin nukkumisesta. Veera pyysi minua käymään alalauteelle mahalleen ja sanoi antavansa minulle rentouttavaa hierontaa. Hänen kätensä tuntuivat tosi ihanalta ja vaivuin aivan kuin pumpuliin tuossa käsittelyssä. Sitten hän käänsi minut selälleen ja suuteli minua suulle, hellästi ja vaativasti. Ensi ajatus oli, että ei ei...,mutta huomasin vastaavan suudelmaan kiihkolla, jollaista en ollut ennen kokenut. Veeran kädet liukuivat rinnoilleni ja hän hieroi nännejäni. Tämä sai minut täysin aseettomaksi vastusteluista ja kuulin oman uikutukseni ja halusin vaan avata haarani Veeralle. Sain ensimmäisen orgaaninen jo Veera suudellessa ja hieroessa rintojani. Tuntui että aika pysähtyi ja olin yhtä orgasmia kun Veera käsitteli minua suudellen, hieroen rintojani, ja löytämällä g pisteeni. En tiedä kauanko aikaa lienee mennyt, mutta sen jälkeen jalkani eivät meinanneet kantaa sitä vertaa, että jaksoin kävellä takaisin sisälle saunalta. Veera lähti joulupäivänä pois, ja olen ollut aivan sekaisin. Olen Nikolta salaa käynyt tyydyttämässä itseni useammankin kerran. Nyt kun Niko halusi seksiä juopottelun jälkeen, niin tympäisi koko homma, kun tuli käsille parin runkkausliikkeen jälkeen. Onkohan tämä positiivinen ongelma, kun tuntuu että löysin jotain ihan uutta.

3

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa! Nyt vain useammin Veeraa tapaamaan ❤️

• Anonyymi

Kyllä sinulla nyt on positiivinen ongelma. On äärimmäisen kiihottavaa, kun naiset suutelevat keskenään. Seuraavaksi voisitte hieroa pillujanne vastakkain. Kun pillunesteet sekoittuvat, orgasmi on parempi!

• F4ntasy0fAllium

Koititko purjolla?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe