Miten hyvin se savuttomuus oikein on toteutunut noissa uusissa Hason asoissa? Eka savuton Hason asotalo valmistui 2019 Sompasaareen. Nyt monessa parin vuoden sisällä valmistuvissa täysin savuttomissa Hasoissa ei ole välttämmättä edes pihalla tupakkapaikkaa. Itse olen savuton, enkä todellakaan halua mitään salasavuttelijaa tulevaan alakerran asuntoon.
Savuttomat Hason asot
Anonyymi
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittääkseni ei haluta vaarantaa sitä saatua asumisoikeusasuntoa. Siis nämä tupakoitsivat. Jos mihinkään asuntoon savua tulee, niin asukkaat ottavat heti yhteyden isännöitsijään. Oma kokemukseni on se, että savuttelijoita ei ole.
- Anonyymi
Valmistuuko enää mitään uusia aso-asuntoja jotka eivät olisi savuttomia? Itse ainakin haluaisin kesäisin tuprutella sikareita parvekkeella. Hieno ja rentouttava harrastus, suosittelen! Ei elämästä selviä stressaamalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737