Kerro tähän jotakin josta ollaan kahdestaan juteltu. (:
Rohkea mies
22
927
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä kuinka tiukka olet ja kuinka iso mulla on, oliko tarpeeksi rohkeaa?
- Anonyymi
Toi on tosi hyvä idea!!!
Mutta!
Koska minä en hiukan vanhempana ja paljon sua...vähemmän edustavan näköisenä meinaa kehdata itsellenikään tunnustaa kuvittelevani sinun etsivän minua, niin tahtoisin ihan vähän työntöapua jonkun pikkuvinkin muodossa.
Olen tullut tänne vain toisinaan keventämään tuntoani parkaisemalla ikäväni kirkaisun, mutta joskus jonkun kohtalontoverin tutulta kuulostava kirjoitus herätti ”mitä jos”-ajatuksen.
Me olemme kyllä jutelleet kaikenlaisista aiheista, ja viestitelleet myös...
Ehkä jotain leikkikaluista? - Anonyymi
Eläimistä, ja sinusta tuntuu nousevan esiin minua vaikuttavia piirteitä joka kerralla, kun nähdään.
Näkisimmepä taas pian.- Anonyymi
Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.
Sivusta tämä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.
Sivusta tämäOlet kyllä edelleen kissojen kissa 😽
Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣 Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä edelleen kissojen kissa 😽
Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣Leikkikalusta en kyllä muista puhuneeni mitään, mutta mulla muisti pätkii välillä ja kunnolla, joten voi olla mahdollistakin. 🤔
On todennäköistä että olen väärä mirri, koska emme Hänen kanssa ole samassa työpaikassa, mutta hänen töissä ollaan nähty. Toisaalta U never know....
Sivusta tämä, joka vaihtoi rekattuun nikkiin.
- Anonyymi
Oisko pari viikkoa.
- Anonyymi
Me too.
- Anonyymi
kerroit missä kaikkialla olet huorannut ja kuinka et ole saanut penniäkään.😭
- Anonyymi
Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?
Ehkäpä? Tai sitten ei...?😏
- Anonyymi
Vuosia sitten kerroin rakastuneeni häneen, mutta olen täällä vieläkin.
- Anonyymi
Kuusi toistakin on, kuunnellessa ruuskan seitsemää miestä rohkeaa. Elämä on.
- Anonyymi
Hiihtokeleistä
- Anonyymi
Aika yleinen aihe tämä
- Anonyymi
Lara Croftista ja vanhoista Tomb Raider peleistä.
- Anonyymi
Olemme jutelleet kaikesta ja ei-mistään.
- Anonyymi
Kun sanoin, että minulla on kahden kilometrin matka paikkakunnan keskustaan ja etten viitsi kävellä sitä vaan ajan autolla, sinä sanoit, että sinulla on kilometrin kävelymatka pelkästään postilaatikollesi ja toinen takaisin.
- Anonyymi
Hiihdosta ja keleistä.
- Anonyymi
Urheilulajista, jonka parissa tapasimme.
- Anonyymi
Tjaah, on tullut lätistyä vaikka mitä daamien kanssa. Vähän kehuttua ja heruteltua. Tuottiko tulosta?
- Anonyymi
Passi asioista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917