Ensimmäisillä treffeillä ensimmäisenä rakasteltaisiin tunteiden ja himojen vieminä, sitten vasta puhuttaisiin tärkeät asiat halki ja poikki.
Olisiko hyvä idea?
24
55
Vastaukset
- Anonyymi
Te teette miten tykkäätte. Me keskusteltaisiin avioliitosta ja kaikesta ja mentäisiin naimisiin. Sitten olisimme yhdessä loppuelämämme ja olisimme onnellisia siitä, ettemme tehneet mitään tyhmää ja harkitsematonta vaan odotimme toisiamme avioliittoon. m>n
- Anonyymi
Jos hän pyytäisi treffeille, jos ne olisi paikassa, jossa saisimme olla kahden... Luulen, että ensin rakastelisimme katseella ja jos se olisi hänestä ok, ei minulla olisi mitään syytä jarrutella tai estellä. Seuraisin alussa hänen ruumiin kieltä, flirttaileeko, tuleeko lähemmäs, vastaako kutsuun? Jos kosken varovasti olkapäähän tai silitän poskea, tuleeko hän kohti vai jäätyykö kauhusta. Olen jo 2.5v tuntenut vahvasti, eikä tunne muutu, mitä sitä enää kainostella. ♥️
Saisi siis tapahtua ihan mikä hyvältä molemmista tuntuu. 😉 S- Anonyymi
Haluan sut ❤ kun nähtäisiin
- Anonyymi
Ei seksiä ennen avioliittoa ;)
- Anonyymi
Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]
Niin just. Kannattaa olla mies ja hoitaa intiimijutut vasta naimisissa.
- Anonyymi
Paras idea pitkästä aikaa❤
- Anonyymi
Ei mun tee mieli seksiä. En pysty myöskään rakastumaan. Mulla on semmonen lääkitys. Jos annan, niin teen sen vain toisen mieliksi.
- Anonyymi
siis tietenkin olis
- Anonyymi
Tarpeeksi tutun kanssa voisi käydäkin.
- Anonyymi
No kyllä! Mennäänkö huomenna treffeille!
- Anonyymi
Erittäin hyvä ajatus! T.vaalea nainen
- Anonyymi
Musta ihan paras olisi, jos ei liikaa suunnittele. Ei se mikään firma ole vaan rakkaustarina.
- Anonyymi
Hyvä kommentti!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
komppaan
- Anonyymi
Mä en halua sellaista kenekään kanssa heti, koska pitää tutustua ensin ja toinen voi sen jälkeen kohdella huonosti ja vaikka huijata eli luottamus tulee ajallaan.
- Anonyymi
No mikä jottei? Eihän kaikille ekoille treffeille mennä tuntemattomien kanssa. Voi toisen olla tuntenut vaikka parikymmentäkin vuotta ja sitten vasta päätyä treffeille yhdessä.
- Anonyymi
No tämähän on niin totta kuin vain voi olla , hienoa :)
- Anonyymi
Ei semmosta , mikään rakastelu kone oo ensimmäisenä
- Anonyymi
Ikiliikkuja toiselta nimeltään hän.
Kyllähän se passais, kunhan on yksi tietty henkilö joka olisi toisena osapuolena. Mikäs leikkiin on ryhtyessä, kun saman on tehnyt jo kymmeniä kertoja ajatuksissa.
- Anonyymi
Meille kävi juuri noin erään miehen kanssa kun ensimmäistä kertaa tapasimme. En usko että siinä olisi mitenkään muuten voinut käydäkään, oli hän niin haluttava (ja on edelleen).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154