Vanhempani ovat jehovan todistajia ja minut on syntymässä laitettu äidin uskonnon mukaan jehoviiin. Itse en koskaan käynyt kasteella ja heti täysi-ikäisenä jäin pois seuroista. Nyt 60 vuoden päästä huomasin, että väestörekisterissä on minun kohdalla maininta uskonnosta jehovan todistaja. Painoin heti eroan nappia. Isäni kuuli asiasta kun on ns. vanhin ja moitti minua kysyen miksi hylkäsin äitini uskon. Totesin etten ole ikinä ollut jt ja tuskin enään alan uskomaan.
Paljonkohan heillä on tällaisia erotettuja ja äidin uskonnon mukaan olevia jäseniä, jotka eivät ole käyneet katsomassa tietojaan rekistereistä. Varmaan paljon.
Ilmoitetttu jehovan todistajaksi
Anonyymi
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että tarkistit tietosi ja erosit. Tsemppiä jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777