Voiko olla että kitara soi parhaiten kun löytää oikean virityksen kielille vai onko se vaan omassa korvassa se juttu.
Olen testaillut eri virityksiä ja DADGBE on se joka käy joko minun kitaraan tai korvaan?
Sähkökitaran viritys
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi lue suositumpi tuning, CGCFAD vai DADGBE?
Kumpaa sinä suosit?- Anonyymi
Minä käytän Drop D, tymäkämpi soundi.
- Anonyymi
Aloittelijalle vinkki kuten minulle.
Jos lasket kitaran viritystä yhden kokosävel askeleen niin aloita ohuimmasta kielestä, muutoin voi napsahtaa ohut kieli poikki. Sama juttu toisinpäin, ensin paksuimmat kielet kireälle ja viimeisenä ohuin kieli.
Nimimerkki: kaksi kertaa ohuimman kielen katkaissut!- Anonyymi
"Jos lasket kitaran viritystä yhden kokosävel askeleen niin aloita ohuimmasta kielestä, muutoin voi napsahtaa ohut kieli poikki. "
Sinulla on melko erikoiset kielet, jos ne poikki napsahtavat, kun jännitystä lasketaan. Meillä muilla kielten virityksen kiristäminen aiheuttaa saman ilmiön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos lasket kitaran viritystä yhden kokosävel askeleen niin aloita ohuimmasta kielestä, muutoin voi napsahtaa ohut kieli poikki. "
Sinulla on melko erikoiset kielet, jos ne poikki napsahtavat, kun jännitystä lasketaan. Meillä muilla kielten virityksen kiristäminen aiheuttaa saman ilmiön.Viritäpäs ensin vaikka normaali vireeseen ja sen jälkeen pudotat vireen Drop B ja aloitat paksuimmasta kielestä ja etenet kohti ohuinta, aika kireälle joutuu ohuin kieli ja helposti napsahtaa poikki ja varsinkin silloin kun vahingossa kiristätkin kieltä vaikka pitäis löysätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061