Kokemuksia tuosta ilmalämpöpumpusta? Onko tullut hyvin säästöä suhteessa pumpun hankintaan? Voisiko toimia ainoana lämmittäjänä tehojensa puolesta pienessä omakotitalossa, jos ei lasketa talven kovimpia pakkasia? Harkinnassa lisätä tuo sähköpattereiden rinnalle, patterit pumppua alemmille tasoille säätäen.
Mitsubishi LN35
6
949
Vastaukset
- Anonyymi
Itelläni ei ole tuota, mutta työpaikalla on, hyvin tuuppas eilenkin -25C pakkasessa lämmintä, ostaisin, jos olisi tarvetta, käyttöohje kannattaa lukea, automaatti pois lämmitettäessä, eikä sammutella pumppua välillä..
- Anonyymi
Minulla vanhahko FD lämmittää tyhjillään olevaa omakotitaloa. Lattialämmitysten, pesuhuone, tuulikaappi ym., sekä ilmanvaihdon lämmityksen kanssa kului viime vrk 65 kWh. Jakeluyhtiön sivulta katselin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla vanhahko FD lämmittää tyhjillään olevaa omakotitaloa. Lattialämmitysten, pesuhuone, tuulikaappi ym., sekä ilmanvaihdon lämmityksen kanssa kului viime vrk 65 kWh. Jakeluyhtiön sivulta katselin.
Jäi kertomatta että lämpötilapyynti on 18, ja puhallus kolmosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla taivaallisen iso ja horisko talo tai ovet ja ikkunat koko ajan auki. 65 kWh/vrk on 2000 kWh kuukaudessa. Minulla sähkölämmitys talossa kuluu 7000 kWh VUODESSA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla taivaallisen iso ja horisko talo tai ovet ja ikkunat koko ajan auki. 65 kWh/vrk on 2000 kWh kuukaudessa. Minulla sähkölämmitys talossa kuluu 7000 kWh VUODESSA.
Pakkasta on yli 20 astetta. Viime vuonna kului tuossa pirtissä sähköä vajaa 8000 kWh. Ilmanvaihdon pysäyttämällä sähkönkulutus vähenisi aika lailla. En ole kokeillut.
- Anonyymi
Minulle Mitsun asentanut urakoitsija luopui Mitsuista ja alkoi asentamaan Daikineita. Sanoi että Mitsuissa on liikaa vuotoja. Kun kysyin onko Daikin hyvä, sanoi hän että ei vielä tiedä, kun ei ole asentanut niitä kuin vasta pari vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757