Onko suosituksia hyvästä lääkäristä tekemään mastopleksia eli rintojen kohotusleikkaus? Järkevänhintainen, eli ehkä rajaan esim Terveystalon pois..
Rintojen kohotusleikkaus
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tehtiin health clinikillä ,siim simmo . Oon älyttömän tyytyväinen vaikka olenkin haukkuja täältäkin hänestä lukenut . Olen tyytyväinen että rintani näyttävät nyt niin terhakoilta ja niskahartia kivut on helpottunut. Kaikkiin kysymyksiini olen jälkikäteen myös saanut vastaukset ,leikkaus siis tallinnassa ja itse asun pohjois suomessa :)
- Anonyymi
Taisi olla vähän isompi leikkaus (rintojen pienennys) eikä vain kohotus jos olet kokenut helpotusta niska-hartiakivuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla vähän isompi leikkaus (rintojen pienennys) eikä vain kohotus jos olet kokenut helpotusta niska-hartiakivuista.
Joille riittää kohotus joille tarvitse tehdä pienennys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä ,rintojen pienennys sekä kohotus. :)
- Anonyymi
Arctia Clinic, tosin Tallinnassa. Tehtiin pelkkä kohotus 1,5 vuotta sitten. Katrin K leikkasi, ja olen todella tyytyväinen. Hinnat on varmaan edullisemmat kuin Suomessa. Nuo riskikysymykset tosin varmaan pohdituttaa, mutta kerroimpahan kokemukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061