Käyttäjätilin luonti, mitä v***a...

Anonyymi

Olin jo asettamassa salasanaa, niin en voinut uskoa silmiäni, kun kone alkoi ruinaamaan KOLMEA PAKOLLISTA!!! "TURVA" 😂😂😂 KYSYMYSTÄ! Jokainen niistä oli sen tyylinen, että kuka tahansa sosiaalinen hakkeri selvittää helposti halutessaan (mikä on enon tai lemmikin nimi ym)

Nyt 𝓿𝓲𝓽𝓽𝓾 oikeasti, Microsoft. Kuinka vähäjärkinen täytyy ihmisen olla, että päätyy sinne töihin?

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkiin vain random numeroita tms. Ei niillä ole turvallisuuden kannalta mitään merkitystä:D

• Anonyymi

Tee paikallinen tili koneeseen, niin ei tarvitse olla säätämässä sen Live -tilin kanssa.

• Ei ne ole vähäjärkisiä, ne on aidosti vittumaisia. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan läppärin jossa oli oletusasetuksena W10 jota ei voinut vaihtaa muuhun, enkä kyllä enää mokomaan paskaan koske kepilläkään. Miksi hitossa piti mennä ajamaan alas ihan hyvä, ymmärrettävä ja kehityskelpoinen W7?
      Onneksi tunnen yhden it-ammattilaisen joka osti/vaihtoi sen sopuhintaan, turha selostaa enempää, nykyään pärjäilen suht kohtuullisesti Applen tabletilla.

• Anonyymi

Tottakai sen voi vaihtaa; Linuxia kehiin vaan! Boottaat sen Linuxin liv-usb-tikulla, jyräät windowsin, ja käytät Linuxia sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sen voi vaihtaa; Linuxia kehiin vaan! Boottaat sen Linuxin liv-usb-tikulla, jyräät windowsin, ja käytät Linuxia sen jälkeen.

Siinä linuksissa on niin samea se kuva, ettei oikein kehtaa katsella. Windowsissa on parempi.

• Anonyymi

En pääse kirjautumaan Luukkuun, vaikka sp-osoite ja salasana ovat varmasti oikein. Yritin luoda vanhan sp-osoitteeni uudestaan, mutta Luukku väittää sp-osoitteeni olevan jo olemassa. Tosi hankala tämä Luukun 4 kuukauden aikaraja, kun joutuu vähän väliä käymään vilkaisemassa sähköpostia vain siksi, että sitä ei poistettaisi.
      Minulla on sp-osoite vain Windows 10 takia. Vaatiiko Microsoft välttämättä sp-osoitteen vai voinko käyttää kymppiä huoletta ilman Microsoft-tilille kirjautumista? Kirjauduin silloin, kun otin kympin käyttöön, mutta enää en ole rekisteröityneenä, vaan käytössäni on paikallinen tili.

• Anonyymi

Kauhea vaiva käydä sähköpostitilillä muutaman kuukauden välein??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea vaiva käydä sähköpostitilillä muutaman kuukauden välein??????

Olen muistaakseni käynyt sp-tililläni vajaat 4 kk sitten. Tili on kuitenkin nyt lopetettu tai sitten kirjautumisessa on jokin häiriö. Monta kertaa yritin, mutta ei onnistunut. Kysymys kuuluu, onko sp-tili kympin käyttämisen ehdoton ehto? Mihinkään muuhun en tarvitse sähköpostiosoitetta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe