Heips, täällä kirjoittelee yksi hikoiluun kyllästynyt. Ongelmakohtia etenkin kädet ja kainalot. Eli siis miten olette taltuttaneet liikahikoilua? Mitkään antiperspirantit sun muut ei minulla auta. Törmäsin tällaiseen Hidroxa-nimiseen laitteeseen, jonka pitäisi vähentää hikoilua tehokkaasti. Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Melko kallis vehje on niin olisi kiva tietää etukäteen, että toimiiko ollenkaan. Muitakin hyväksi todettuja vinkkejä saa laittaa kehiin!
Ratkaisuja liikahikoiluun???
6
1696
Vastaukset
- Anonyymi
Iontoforeesi käsien hikoiluun toimii varmasti, jos on valmis joka päivä tekemään tuon. Laitteet kalliita. Kannattaa ostaa suoraan valmistajalta Saksasta, eikä Dermiksen kautta kalliimmalla suomalaiselta myyjältä samaa laitetta:
https://drhoenleshop.com/idromed-5/101-501
toimituskulut 25 euroa Suomeen- Anonyymi
Ylläpitoon riittää sitten pari kertaa viikossa tai jotain. On yksilöllistä.
Tuo halvempi versio riittänee. Tuossa tulee kainalotyynytkin. Mutta kainaloita ei voi upottaa veteen, joten ei toimi aivan yhtä hyvin niille kuin käsille ja jaloille.
- Anonyymi
Moi! Täällä myös hiki käsi/jalka tyyppi liikkeellä. Olen käyttänyt tuota Hidroxaa nyt 12pv ajan ja olen ehkäpä huomannut auttavan. Saa nähdä. En kuitenkaan toivosta luovu pitkään aikaan.
- Anonyymi
Moi, olen harkinnut tuon saman laitteen hankkimista. Päivitätkö kokemustasi 12 jälkeen? Mietin tuon Hidroxaan ja idromed®5 väliltä.
- Anonyymi
Moi! Onko kellään päivittää käyttökokemuksia hidroxasta?
- Anonyymi
Täälläkin kaipailisin kokemuksia hidroxan ja idromedin välillä. Tai onko kokemuksia jommasta kummasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2486816Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664244Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1343186- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181870Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701607- 821494
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301471Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061