Selvä "EI" poikkeusluvalle Tehtaanniemelle ja Kuningattarenvuorelle

Anonyymi

Kaava on kaava. Toisenlainen toiminta ei ole kannatettavaa.

Miksi nyt annettaisiin poikkeulupa Tehtaanniemelle, kun samaisen projektin aikaisemmat poikeulupahakemukset on hylätty? Tilanne ei ole muuttunut miksikään edellisen anomuksen käsittelystä.

Hotelli on hotelli ja asunnot on asuntoja. Asunnot eivät ole hotellihuoneita.

13

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä äänestetään kuntavaaleissa. Siis siitä jatkuuko Hangon meno "tapaus Tehtaanniemen" tyyliin. Kaikki tietää, ketkä ovat vain kumarrelleet grynderille ja pyllistäneet hankolaisille.

• Parempi, että Tehtaanniemellä ja (ent.) Kuningattarenvuorella on jotain taloja kuin pelkkää kivikkoa ja luohikkoa. Aina ne synkkäsilmäiset "hankolaiset" jaksaa valittaa. Ette te kuitenkaan itse mitään rahoja tms. hyötyä saa itsellenne. Minä syntyperäisenä hankolaisena olen aina toivonut, että Hanko näyttäisi vähän enemmän elinvoimaisemman näköiseltä. Luonnonmukaisia rantoja riittää Hangossa ja ne saa sellaisena ollakin.

• Anonyymi

Pimeät ikkunat eivät näytä elinvoimaisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimeät ikkunat eivät näytä elinvoimaisilta.

Miten ihmeessä pimeät ikkunat vaikuttavat jonkun elämään jotenkin negatiivisesti. Olisiko maailman vähäpätöisin asia, onko ikkunat pimeänä vai ei. Ja on muuten kamalaa, kun nämä pimeiden ikkunoiden henkilöt sitten kesällä parkkeeraavatkin miten sattuu, siitä sitten taas ihan uusi ja tuore aihe. Samaa virttä vuodesta toiseen. Voi voi ongelmia.

• Anonyymi

Onko homman nimi Hangon tapa tai tauti...

• Anonyymi

Selvä "KYLLÄ " poikkeusluvalle HOTELLI hankkeelle Tehtaanniemelle. EI huutajat yöpyvät muualla.

• Anonyymi

Hotelli? Kaksiokerrostalo.

• Anonyymi

Tehtaanniemi on Hangon kuntavaaliteema, joka vaikuttaa ehdokkaan valintaan. Hyvä kantaa.

• Anonyymi

Hankoon tarvitaan oikea hotelli eikä mitään loma-asuntoja! Selvä ei poikkeusluvalle. Selvä ei uusille asunnoille Tehtaanniemelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Milloin Tehtaanniemelle tulee hotelli?

• Anonyymi

Ei milloinkaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe