Sims 3 cc/modit

Anonyymi

Minulla olisi sellainen kyssäri sims 3 pelaajille ja kaikille niille ketkä tietävät cc ja modeista jotakin.
Asiani koskee sims 3 custom contenteja ja modeja. Olisin kiitollinen asian tietäville.

Sims 3 perheen talouden luonnissa kaikkien simien silmät ovat pelin oman version olevista silmistä valmiiksi muuttuneet jostakin cc johtuen hyvinkin itseäni häiritseviksi silmiksi.
Jos voisi kuvailla jotenkin niin liian kiiltäviksi ja pupiilien valopisteet ovat muuttuneet normaalisti yhdestä valopisteestä kolmeksi surrealistisen näköiseksi epätarkaksi pisteeksi.
Tämä ilmenee myös itse pelatessa. Kaikille simeille kentässä muuttuu myöhemmin nämä silmät pelin aikana.

Haluaisin saada tämän cc pois, mutten tiedä mistä cc voisi johtua tämä efekti.
Enkä millään haluaisi poistaa sen takia kaikkia muitakin cc tämän löytämisiseksi.
Voisiko se johtua myös epäsopivasta cc joka on korruptoitunut jonkin toisen kanssa tai ei ole vain yhteen sopiva itse pelissä, pelinversiossa?
Olisiko joku ohjelma joka löytäisi helposti
viottuneet cc tai modit..

Olisin kiitollinen toistenkin ajatuksista ja
Neuvoista. Kiitos.

1

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esipuhe: En kuvittele tietäväni mitä täsmälleen kannattaisi tehdä kummallisten silmien poistamiseksi pelistä. Kuvittelen kuitenkin tietäväni mitä itse kokeilisin ja esitän muutamia seikkoja siinä toivossa että jostakin niistä olisi jonkinlaista apua aloittajan ongelman ratkaisemisessa.

1) Tyhjentäisin cache-tiedostot (välttääkseni mahdollista pelitallennusten vioittumista ja tehdäkseni tilaa muistiin)
      2) Tarkistaisin ovatko simien silmät yhtä kamalia muissakin tallennuksissa (elleivät ole, niin arvelisin kysessä olevan ongelman johtuvan vioittuneesta tallennuksesta ja toimisin sen mukaan)
      3) //Ellei edellisistä olisi apua// Siirtäisin Mod-kansion esim. työpöydälle turvaan ja käynnistäisin pelin. (Peli tekaisee uuden Mod-kansion, mutta tyhjän. Se on helppo tunnistaa ja poistaa - tai tallentaa mahdollista käyttöä varten - ennen kuin palauttaa vanhat ladatut tai osan niistä)
      Ja miksi? Tuo varmistaisi sen, johtuuko ongelma todella modeista ja/tai CC:stä. Jos silmät näyttävät normaaleilta ilman modeja ja CC:ä, voisin olla lähes "satavarma" siitä että viallinen (vanhentunut tai muutoin epäkurantti) ladattava kama on syyllinen ongelmaan.

Välikommentti: Ellei modikansion tilapäinen poisto auttaisi millään tavoin, keskittyisin luullakseni grafiikka-ajureihin yms. Kaikki edelläoleva kestää ja on hieman työlästä, mutta minun pitäisi se silti tehdä koska en tunne autonomisia pikaohjelmia CC:n kelpoisuuden tunnistamiseksi ja "huonojen" poistamiseksi.

4) Useita vaihtoehtoja. (Jos olisin erityinen englannin kielen taitaja, vilkaisisin netissä ovatko muut saman pelin pelaajat kohdanneet viime aikoina juuri samaa tai melko samankaltaista ongelmaa. Siinä menisi jokunen minuutti peliaikaa, mutta hyvällä onnella saattaisin löytää jonkin hyvänkin vinkin.)

Ellei mitään pikaratkaisua löytyisi, lähtisin seulomaan modikansion sisältöä 50-50-menetelmällä. Juu, on hidas loputtoman pitkiltä tuntuvien latausten takia, muttei sentään mikään ikuinen kidutus. Menetelmä on selitetty netissä yksityiskohtaisesti ja sitä lienee suositeltu aloittajallekin jo kertaalleen. Ei siis mitään uutta tältä osin. Pahoittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe