Veikaatanko joska missä helsingissä menee poikki 20000e yksiön hinta neliö

Anonyymi

tulkaa mukaan veikkamaan koska saadaaneka 20000e neliö hintä helsinki yksiö.nyt 14200e ylin hinta neliö 28x 14200e että vähän yli 400000 menee telakkaranta.

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oma veikkaus 2022 menee 20000e rikki ja 30 neliöö x 20000e = 600000e yksiö mutta missä sompa saari vai lauttsaari vaijätkä.veikkaan eiranranta.niin sinne varmaan saadaan 600000e yksiö.

• Anonyymi

Jostain keskustan peruskorjatusta jugend-talosta 3,5 m huonekorkeudella jos tulee 12 neliötä tänä vuonna myyntiin, niin kyllä siitä joku 240 000 maksaa.

• Anonyymi

Kysymykseen vastaan, ei aavistustakaan;)
      Mutta, on muutama paikka josta ei välttämättä saa asuntoa edes rahalla.
      Lehtisaari, Kaskisaari, Kuusisaari. Yksi LKV firma hoitaa em. alueiden kaupat, en muista nimeä. Vaikka minä voittaisin eurojaskassa kymmeniä miljoonia, minulle ei myytäisi.
      Välittäjä kysyisi ratkaisevan kysymyksen, KUKA te olette ? Ja se siitä:)))

• Anonyymi

Odotan että hinnat ylittää 50 000€/m2.
      Vasta sen jälkeen alkaa kämpät kiinnostamaan.
      Mahdollisimman kallis ja mahdollisimman pieni asunto on mun unelma.
      Sijainti on myös tärkeä. Pitää olla mahdollisimman keskellä saasteita ja meteliä.
      Ja alakerrassa on oltava kaljakuppila et kuulee myös muiden ääniä jos naapurit sattuis hetken olemaan hiljempaa, mistä ei kyllä oo pelkoo.
      12-15 m2 kokoinen lukaali on unelma joka säilyy. Ja tulee maksetuksi elämän aikana. Tosin ei oma elämä siihen riitä mut kenelle arvoasunto aikanaan jää "perinnöksi" saa elää myös unelmaa.

• Anonyymi

Vuosaaressa/merirastilassa ja kontula/vesala maksetaan jo yksiöstä 6 tonnia neliö eli suunta on nouseva ja kun vertaa kantakaupungin hintoja niin vuokkiin ja kontulaan kannattaa sijoittaa tod näk, kohta keskustan hinnoissa eli teet tilin kun ostat nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosaaressa/merirastilassa ja kontula/vesala maksetaan jo yksiöstä 6 tonnia neliö eli suunta on nouseva ja kun vertaa kantakaupungin hintoja niin vuokkiin ja kontulaan kannattaa sijoittaa tod näk, kohta keskustan hinnoissa eli teet tilin kun ostat nyt.

Kaikkialla itähelsingissäi nousua ole mutta itäkeskus alueena on vetovoimainen huikeine ostosmahdollisuuksineen ja rantoineen.
        Itäkeskuksen ystävyydenpuiston rakentaminen aso,vuokra ja omistusasuntoineen nostaa koko alueen hintatason yli kymppitonnin neliöhintoihin ja kattoa ei ole

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe