Jos diesel henkilöautosta on poistettu DPF, DEF, EGR se tekee autosta laittoman jollainen ei saa leimaa katsastuksessa ja tulee ajokielto. Kun huomaavat että peukaloitu.
Koska nuo on tehty autoon vain pakokaasupäästöjen takia.
Sitten jos myyt sellaisen toiselle niin se on rikos jos autossa on kilvet ja tarkoitus liikenteeseen.
Poistettu DPF / DEF, EGR tekee autosta laittoman!
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti itsestään selvä juttu. Jos autosta poistetaan lakimääräiset päästöjä vähentävät tekniset laitteet, niin tietysti autosta tulee laiton ja se pitää poistaa liikenteestä. Samahan koskee muitakin laissa määrättyjä autoon liittyviä juttuja.
Eihän tämä ole mitenkään dieseliin liittyvä ominaisuus. - Anonyymi
Olen korjannut satoja diesel autoja ja huomannut lähes jokaisessa egr tulppaus tai sokeita tiivisteitä.
Myös loukku puolella erittäin monella virityksiä.
Nyt ruvetaan kaikki korjaamot puuttumaan tähän, minä en veronkorotuksia maksele kun nämä räätälit aiheuttaa sen omilla muunnoksilla.- Anonyymi
Minulla on diisel sekä bensa käytössä. Käytettynä ostettu. Bensakoneessa egr tulpattu jonkun edellisen omistajan toimesta.
- Anonyymi
Euro 6 kuormaautoissa on ohitettu kaikki maahantuojan toimesta pakkasella ei
pääse mihkään - Anonyymi
Myö ostetaan kohta sähköauto ja diesel myydään tai lahjoitetaan Afrikkaan.
- Anonyymi
Ne on siellä Afrikassa saman taivaan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777