Löytyykö mistään kuvaa Fazerin pumpernikkelin kääreestä. Se upea, jossa oli jenkkiauto?
Fazer Pumpernikkeli
3
466
Vastaukset
- Anonyymi
En muista, että niissä mitään kuvia olisi ollut soikea pipari jossa vaaleanpunainen kuorrutus ja nimeksi pumppernikkeli. Ei mikään ihme herkku ollut varmaan vain pari kertaa tuli maistettua.
- Anonyymi
Kääreessä eli pakkauksessa oli kuva
Ei itse tuotteessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääreessä eli pakkauksessa oli kuva
Ei itse tuotteessaEi hitsi, niin olikin! Olen vuosien ajan miettinyt, että mikä firma se oli, joka 90-luvulla valmisti pumppernikkeleitä. Fazeria epäilin. Nyt, kun mainitsit tuon jenkkiauton, niin muistan jopa pakkauksen ihan hyvin. Olivat vaaleampia kuin nykyiset kaupan pumppernikkelit JA niitä oli sekä vaaleanpunaisella että turkoosilla kuorrutuksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737