Kolmi lumioaura mönkijään?????

Anonyymi

Kuvan mukainene noin.
https://huutokaupat.com/2489230/uusi-se-equipment-3200mm-lumiaura?gclid=EAIaIQobChMIqLSP-4v07gIVAiIYCh2qdgIHEAQYCSABEgLeLvD_BwE

Ja vain juuri mönkijän levyinen.
Ei taida mennä kummoiseen lumeen? Olis vain kilometrien aukaiuun tarpeellinen.
Isotkin traktorit ja aura autot on tökänneet menoltaan mutt aonko mitään KOKEMUKSIA omasta tai tutun testeistä? Itse en ole koksaan nänhyt mönkiässä voimakkaasti muotoiltua auraa vain se yksi tylppä sarana mallinen ja se ei ole sinnepäinkään malliltaan.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja noin 17 sekunnin kohdilta alkaa näkyä mikä olisi tarkoitus mönkijällä saada aikaiseksi. Ainkin sarvien yli lento on varmaa aura puuhissa mutta onko tuommoisesta kokemusta normi traktori mönkijlle kellään? Oma perus auro on kyllä käytössä mutta on pitkiä siivuja tasaisia kapeita reittejä joita tuommoinen kärkiaura olisi nopein ajella. Lentää tarpeeksi kauas penkat. Kiuruveden metsolan yhdessä videossa on myös oikea malli .

https://www.youtube.com/watch?v=HJnDHHQgEHw

https://www.youtube.com/watch?v=chMeJ3eP9Ug

• Anonyymi

Kärkiaura on etsinnöistä,googlella ollut mahdoton löytää eli taitaa olla paras koettaa tehdä itse. Helpoin testi kappale taitaa tulla kun tekee keskikohdan raudasta vain lyhyet puoliskat ja muovi rumpuputkesta heitto kourut sivuille kun sattuu olemaan metrinpätkä 400 putkea ja sen kun halkaisee niin tulee tarpeeksi jyrkkää kulmaa. Metallikärjen teko onkin isompi haaste. Terävä ja iso kouru mutta talouspaperilrullaa kun leikkeli niin onkin jännä tehtävä...

• Anonyymi

No ei löydy lumen alta rakennus aarra laaniltani osia kirpele vieköön. Menee keväämmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe