19,5:9-kuvasuhde suurin osa luulee 5,4" isoksi, itekkin aluksi, en osta kun noin kapea näyttö, jos pakko nyt pieni niin SE ajaa saman asian 400€ halvemmalla.
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8494&idPhone2=10510&idPhone3=8986
iPhone 12 minin näyttö onkin aika pieni
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on ollut mini nyt kuukauden. Aiemmin oli (on vieläkin ). Oneplus6 Pieni akku? Pakkauksessa ei tullut laturia, mutta ostin marketista 18w laturin ja se lataa 20% sataan tunnissa.
Näytön koko. Näyttö on sama kuin 12 muissa versioissa ja uudempaa tekniikkaa kuin 11 malli ja parempaa kuin 2020 SE. vaikka SE on mitoiltaan isompi on 12 mini täydellä ruudulla notsia lukuunottamatta
Tallennustilaksi kannattaa kuitenkin ottaa vähintään 128 vaikka se maksaa 50€ ekstraa ja tammikuussa hinta oli lähellä 900€ ja se on jo paljon puhelimesta. Onneksi saa maksettua erissä.
Mitä tulee kokoon. Oneplus oli 6,3 ja 8T on jo lähellä 6,7. Puhelimien koot alkaa olemaan aika kovia. Nykyää saa viidestä tuumasta enemmän irti jos halutaan. Ero vastaavan kokoiseen vanhempaan Honor8 malliin on hurja.- Anonyymi
Iphonet ovat kaikki roskaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iphonet ovat kaikki roskaa..
20.02.2021 10:19 kommentin kirjoittanut kommentoi!
No yhtä roskaa kuin kaikkein halvimmat anroidit. Minä halusin kokeilla monen anroidin jälkeen iphonea ja pidän sitä mielenkiintoisena.
Töissä on yhdellä ihmisellä SE ja olin sitä miettinyt kun se oli tosiaan 400€ edullisempi kuin 11 tai 12, mutta hän sanoi just tuosta näytöstä, että se ei ole niin hyvä. Tottakai jos se on pääasiassa puhumiseen tuleva laite, niin se 500€ puhelin on ok!
Anroid on vaan käyttis jonka Google on tehnyt ja myy sen sitten Sampalle, Xiomille tai Oppolle jossa kukin tekee omat härpäkkeet käyttiksen yli. Apple suunnitelee käyttiksen ja laitteen ja korjaa bugit kehityksen aikana.
Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yhtä roskaa kuin kaikkein halvimmat anroidit. Minä halusin kokeilla monen anroidin jälkeen iphonea ja pidän sitä mielenkiintoisena.
Töissä on yhdellä ihmisellä SE ja olin sitä miettinyt kun se oli tosiaan 400€ edullisempi kuin 11 tai 12, mutta hän sanoi just tuosta näytöstä, että se ei ole niin hyvä. Tottakai jos se on pääasiassa puhumiseen tuleva laite, niin se 500€ puhelin on ok!
Anroid on vaan käyttis jonka Google on tehnyt ja myy sen sitten Sampalle, Xiomille tai Oppolle jossa kukin tekee omat härpäkkeet käyttiksen yli. Apple suunnitelee käyttiksen ja laitteen ja korjaa bugit kehityksen aikana.
Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini.12 mini on pieni no ehkä aamulla näkee videot tehdyt nhl maalit , kapea näyttö tekee sen
moni 5" on isompi just sopiva esim Nokia 6.1 ok
Sony Xperia X Compact/ Sony Xperia XZ1 Compact kaikin tavoin parempia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini.Mites sujuu median seuraaminen noin pieneltä näytöltä?
- Anonyymi
Kiitos Vili. Ei olla aiemmin tällaisesta tiedettykään. Onneksi jaksat päivystää ja jakaa tietoa tyhmälle kansalle. Minulla on nyt pöljyyksissäni ostettu iPhone xs. Mitä suosittelet tilalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738